Bed and Breakfast La Petite Vigne

Laatste review

voortreffelijk

ruth222,
21-6-2013

geweldige plek fantastische locatie heel oud huis ingericht erg mooi van binnen. goed onthaal ging zitten op het terras en hadden drankjes toen we aankwamen veel bloemen zeer goede gastheren grote kamers zou er weer blijven

1 review over Bed and Breakfast La Petite Vigne in het Nederlands

voortreffelijk

ruth222
21-6-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Petite Vigne in Carennac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Petite Vigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.