Camping Les Aillos

Rust

Jaap
6-10-2017

Rust rust rust

Fietsen langs canal du midi en Carcassonne.

een aanrader

Ingrid
29-7-2017

Als je rust zoekt kom je in Les Aillos aan je trekken. Midden in het hoogseizoen was het er aangenaam rustig. Mooi zwembad en een open zicht op de omgeving. De camping ligt afgelegen zodat er geen hoge omheining aan te pas komt wat een ruim en open gevoel geeft. Een bezoek aan Toulouse en Carcassonne is een must. Het was ook heerlijk fietsen langs Canal de Midi. Je moet eerst wel wat kilometers met de auto rijden om de fietsroute te bereiken. De campingbeheerders zijn super vriendelijk en vertrouwen is daar de boodschap. Je kon brood bestellen, iets eten of drinken en alles werd op het einde afgerekend. De caravan die we huurden was al iets ouder maar wel ruim en netjes. Sowieso een aanrader. Een aandachtspunt is de sauna. Die is maar drie keer per week anderhalf uur open. Wij hebben er daardoor maar weinig gebruik van kunnen maken omdat we vaak op uitstap waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Aillos in Caraman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Aillos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.