Camping Soleil Levant

Camping Soleil Levant
9,1

10 reacties Camping Soleil Levant

rubberboot varen op het meer

D.M. Eefting, 20-7-2019

Zijn er nog speciale regels of aanvullende eisen om mee te nemen voor het varen met een rubberboot 4pk op het meer?

(in basis is dat vaarbewijs vrij in Frankrijk)

0 reacties

Tot hoelaat is de bar olen?

Tim, 19-3-2018

Hallo, voor de jongeren, tot hoelaat is de bar in de avond open? Waar je bijvoorbeeld drank of bier kan halen?

Verwacht graag een reactie hierop

Gr Tim

0 reacties

Tot hoelaat is de bar olen?

Tim, 19-3-2018

Verwacht graag een reactie hierop

Gr Tim

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Levant voor je op een rij gezet:

Muggen?

Sanne, 27-11-2017

Beste allemaal,

Kan iemand mij vertellen of er bij dit meer in het hoogseizoen (juli/augustus) last is van muggen? Bedankt vast voor uw reactie. Mvg Sanne

Omgeving

alice71, 3-1-2016

Hallo,

Kan iemand iets over de omgeving vertellen? Is het mooi hier? Zijn uitstapjes mogelijk? Dank voor de reactie!

Hotel onderweg naar camping

jacdulac, 11-7-2015
Wij willen een overnachting onderweg, ergens over de helft. Wie weet een goedkoop hotelletje/b&b voor vier personen?

Fietsverhuur

Jolanda, 16-6-2015
Is er op de camping of in de buurt een mogelijkheid tot het huren van fietsen (mountainbikes)?

Tot juli

Ger, 25-4-2015
Is het mogelijk om het water in te gaan zonder waterschoenen ( ivm kleine kinderen)?

vissen op karper

e_schapendonk8, 25-11-2014

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om vanaf de camping te karpervissen.... en dan het liefst voor de kampeerplek?

vr gr erik.

Wie weet ...

André, 31-8-2014

Heet iemand er misschien opgelet uit welke hoek de wind het meeste komt ?

Zijn er veel muggen ?

Is er, en hoe is de ontvangst van WIFI ?

Grtz André

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Levant voor je op een rij gezet: