Camping La Pibola

18 reviews over Camping La Pibola in het Nederlands

Lodge tent is zeer mooi

Rudolf
23-9-2017

In september een weekje in de lodge tent gezeten. De lodge tent zelf is echt meer dan prima. Lijkt vrij nieuw te zijn, is lekker groot, goede badkamer. Met mooi weer kun je de twee grote deuren wijd openslaan.

Wij zaten vrij laat in het seizoen en daardoor was de camping vrij leeg. Alleen enkele huisjes waren nog gevuld. Helaas leken hier wel een aantal vaste Franse bewoners bij te zitten. Hierdoor kregen we niet echt een camping gevoel.

De algemene staat van de camping deed aan als een beetje vervallen en provisorisch. De camping eigenaren waren erg vriendelijk, en spraken ook Engels.

De ligging van de camping is goed, midden in Pyrenees- Ariege. Binnen een uur rijden heb je genoeg vermaak. In september moet je er wel rekening mee houden dat het meer Lac du Montbel zo goed als droog staat, en alle toeristische watersportverhuurbedrijfjes zijn dan ook gesloten. Ook het camping zwembad was dicht in september.

fijne vakantie gehad!!

Vogel
20-8-2016

Wij hadden een mooie grote plek voor onze caravan met bijzettentje aan het begin van de camping. De camping was dit jaar een mix van vooral Fransen, wat Nederlanders, Belgen en een enkele Engelsman of Duitser. De camping is met name gericht op de verhuur van stacaravans en huisjes, maar toch hebben wij wel echt een campinggevoel gehad. Het sanitair is redelijk te noemen. Het blok vooraan op de camping is oud en zeker aan enige vervanging toe, maar het was behoorlijk schoon. 3 keer per dag wordt er gesopt. Aan het eind van ons verblijf kwam er iets ander "publiek", die hun kleine kinderen alleen naar het toilet liet gaan etc., waardoor het er wat minder schoon werd. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Die is niet groot, maar voldoet prima. Enkele kilometers van de camping is een groot meer waar ook gezwommen kan worden. Een aanrader. Er wordt op kleine schaal wat georganiseerd (waterpolo, muziek etc.). Eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen zeer hun best.

Nooit meer

À.S.
1-7-2016

Hele kleine plaatsen voor tenten. Niet geschikt voor kampeerders. Waren van plan 1 week te blijven maar zijn na een dag vertrokken. Ingesloten gevoel, geen vergezichten.

DÉPAYSEMENT LE PLUS TOTAL !!

Annebique Bruno
22-7-2015

Mon 3ème séjour dans ce camping qui ne perd pas de sa beauté avec des gérant toujours aussi sympathiques et serviables !!

En plus du temps magnifique durant le séjour, nous avons passé une semaine de dépaysement total au pied de ces Pyrénées qui nous impressionnent toujours autant !!

Encore Merci à Nadine et Patrick et à bientôt !!

Génial

Moreau
4-10-2014

C'est la première fois que je retourne 2 années de suite dans le même camping et l'envie d'y retourner est restée intacte après le deuxième séjour. Le lieu est agréable et de liberté pour les enfants. Nadine et Patrick vous réservent un accueil familiale et font tout pour que votre séjour se déroule dans les meilleurs conditions. D'un rapport qualité prix imbattable, c'est le camping familiale idéal à taille humaine. Très calme et agréable à tous les moments de la journée. Cela va être difficile de trouver aussi bien.

Knusse familievriendelijke camping

Therese
1-10-2014

Fijne Franse camping, heerlijk kleinschalig, niet overladen met alleen maar Nederlanders, onze accommodatie (chalet ) was prima, alleen de keuken was zeer summier ingericht. Bedden ook matig. Dus niet een hele luxe camping maar prima prijs / kwaliteit verhouding. Eigenaar spreekt matig Engels.

Heerlijke kleine camping

Silvia
11-8-2014

Heerlijke kleine camping, veel rust en ruime plekken. Vanaf onze plek kon je zo de bergen in de verte zien. De eigenaren zijn fijne mensen, vriendelijk en ontzettend behulpzaam. De campinggasten bestonden toen wij er in juli waren voor de helft uit Nederlanders, voor de helft uit Fransen.

Camping a ne pas manquer....

chris59
8-8-2014

Camping familial et agréable pour passer des vacances reposantes.... Camping très agréable avec des gérants qui font tout pour que nous passions de superbes vacances !!!!

Activité pour les enfants avec une animatrice pleine d'idée....

Se réveiller le matin avec les Pyrénées comme premier regard dans ce camping familial avec des gérants toujours souriant et à l'écoute de la clientèle !!!

Une pléiade de visite dans cette région de l’Ariège à la limite de l’Aude.

( Foix, Andorre, Carcassonne....) et toujours les bons conseil de Nadine et Patrick...MERCI POUR CE SÉJOUR ET A BIENTÔT !!!!.

des efforts à faire...

SINOT
26-8-2013

Camping qui a bcq d'atouts, à taille humaine, isolé et sans grand bruit. Cependant, il est dommage de ne pas faire fructifier ce bel outil: rénover les sanitaires, y ajouter une douche et un WC par bloc, les aménager pour les jeunes enfants, communiquer sur l'entretien des douches par les usagers...Mais surtout, ce qui est le plus dommageable, c'est le manque d'âme. Si les gérants sont sympathiques, il manque de la communication avec les vacanciers et la discussion est parfois difficile (au delà du simple panneau d'affichage...). Un peu plus d'empathie serait appréciable et permettrait sûrement de réussir à fédérer les vacanciers autour de soirées conviviales...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pibola in Camon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pibola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pibola scoort een 8.14 uit 10 op basis van 18 reviews.