Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

7 Reviews over La Besse

• 9Frederickx31-08-2018

Groene camping met veel ruimte

Deze camping had alles wat we van een camping verwachten:groen, dieren, riviertje op 2min rijden, leuke dorpjes in de buurt,zwemwater zonder chloor, vers brood in de ochtend, fijn restaurantje met streekproducten... Wij verbleven in een huurtent. Deze zijn erg klein ivm wat we normaal huren (maar dat wisten we op voorhand) en de afstand naar het sanitair is wel groot (maar ja, je hebt tijd) voor kleinere kinderen. Het enige wat ik minder vond is dat er precies niet gepoetst was in het tentje. Het servies, het plastieken vergiet en andere keukenspullen waren gewoon nog vuil. Iets minder leuk om te ontdekken bij aankomst maar natuurlijk niet de moeite om je vakantie te laten verpesten. Deze camping vonden wij toch een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jan26-11-2017

Ruimte, bloemenveld, mooi uitzicht

Het aangelegde zwemmeertje vonden wij super voor jonge kinderen. Op de foto's van de camping lijkt het wel groter dan het in werkelijkheid is. Onze kinderen hebben er echt van genoten. Lekker spelen met mooi wit zand en vanaf het meertje een prachtig uitzicht. Er is op een andere plek ook nog een klein zwembad maar dat is niet geschikt voor kleine kinderen en wij vonden het nogal koud. Ruime plekken, niet alle plekken zijn mooi vlak. Sommige tenten stonden behoorlijk schuin. Wij zaten in de buurt van het nieuwe sanitair blok. Dit was prima. Er was wel een familie douche, maar geen baby wasruimte. Voor gezinnen met baby's is dit denk ik wel een minpuntje (of eigen opblaasbaar badje meenemen). Op drukke momenten koud water, maar op rustige momenten heerlijk warm. Soms rook je in de buurt van het nieuwe sanitair blok wat rioollucht. Het personeel ging dan aan de slag om dit op te lossen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zij hebben hart voor de zaak. Broodjes worden afgeleverd bij de tent! Combinatie van Fransen, Duitsers, en Nederlanders. Vlakbij de camping is er ook een riviertje met plek waar je op rotsen kunt klauteren en kunt zwemmen. Erg leuk! Lopend is het zo'n twintig minuten. Maar je kunt er ook met de auto bij in de buurt komen. Hou er rekening mee dat je in de buurt van de Pyreneeën zit, het kan er flink waaien en het weer kan wisselvallig zijn. Wij hebben koude dagen gehad, maar ook bloedhete dagen. Een eindje van de camping af zit een hondenkennel. Je hoort 's avonds dus wel wat geblaf van honden. Wij vonden dat niet storend.

• Er is een speeltuintje, maar dit stelde niet veel voor.
    • Restaurant met prachtig uitzicht! Heerlijke pizza's.
    • Dierenweide met wat geiten, ganzen
    • Weide met paarden
    • Een aantal huurhuisjes zijn wat hoger gelegen dan de campingplaatsen, wauw wat een uitzicht!
    • Jeu de boules baan
    • Tennisbaan
    • Speelgoed, spellen, tennis rackets, boeken te leen bij de receptie
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Teddy17-04-2016

Agréablement surpris

Suite à un wonderbox , nous nous sommes retrouvé dans ce camping un peu par hasard , mais nous y reviendrons sans doute . Personnel accueillant , chalet propre , très espacés les uns des autres avec vu sur Pyrénées . Magnifique piscine (justement en train de se remplir mais il faisait encore trop froid) Animaux pour les enfants et terrain de jeux pour ados . Vraiment très bien et calme dans ce cadre idyllique

• 9Martinus17-06-2015

Prachtig uitzicht

Erg mooie rustige camping met heel veel ruimte. Het uitzicht vanuit onze stacaravan was super. De besneeuwde bergtoppen in de verte en zicht op Monsegur.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7stilj04-09-2014

mitigé

camping tres tranquille, emplacements très grands, lagon superbe, vue superbe sur les pyrenees. Patrons et employés sympas... MAIS un gros defaut : pas de debit d'eau pour les douches et lavabos, meme pour le nouveau bloc sanitaire. quand ce point sera reglé, je reviendrai peut etre.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Agnes22-08-2014

Echt zo mooi!

De camping is echt zo mooi als op de website staat. Als je niet van disco campings met vreselijke animatie houdt zit je hier goed!! Heerlijke enorm grote plekken! Het zwemmeer wordt goed schoongehouden en is erg leuk voor de kinderen. De dieren van de boerderij mag je voeren.kippen,geiten,varkens,cavia's, konijnen. De eerste ochtenden wordt je wakker van de haan, maar daar wen je snel aan.

Het sanitair op de camping vonden we slecht. Het werd naar wij weten alleen in de ochtend schoongemaakt. De druk van de douche viel weg wanneer er meerdere mensen tegelijk gingen douchen. Bij de receptie gaven ze aan dat ze het sanitair wilden moderniseren. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wanneer er problemen waren kwamen ze meteen langs om het op te lossen (stroom viel een keer uit). Als je brood besteld wordt dit de volgende ochtend op je plek bezorgd! Kortom: doen!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marjan Bierhuis19-08-2013

heerlijk rustig op de top van de berg

Veel ruimte mooi uitzicht wandelen vanaf camping meertje aangelegd op de top vd heuvel riviertje om in te zwemmen op omgeveer 600 meter lopen. Geen disco maar wel gezamenlijk eten en andere activiteiten.

• 6Eetgelegenheden

• Centrale verwarmingBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)