Camping Les Trois Sources

18 reacties Camping Les Trois Sources

Vissen

John, 26-1-2019

Hallo

kun je ook op of bij de camping vissen

Zomervakantie 2019

Ilse van der Weijden, 27-11-2018
Wij gaan in de zomervakantie naar deze camping met onze jongens van 13,5 en 11 jaar. Wij zijn benieuwd wie er nog meer in juli/augustus naar deze camping gaan? Zijn jullie er al een keer geweest, wat is een mooie plek om met de vouwwagen te staan?
1 reactie

wie komt er ook deze zomer?

Marjolein, 17-6-2018
Hi ben voor onze dochters benieuwd wie er ook komen deze zomer? Onze dochters zijn 11 jaar en gaan naar de middelbare na de zomer. We zijn er vanaf 25 juli....voor 2,5 week. Tot de over een paar weken
0 reacties

Kan je ook in rivier zwemmen

Daniel, 14-4-2018
Is het mogelijk om vanaf de camping in de rivier te zwemmen of met je luchtbed te dobberen?

koelkast

Anita, 21-6-2017
weet iemand of het mogelijk is om een koelkast te huren?

oudere pubers 15-18jaar?

gosselin, 14-6-2017
Is deze camping geschikt voor deze leeftijdsgroep? zijn er mensen van deze leeftijd die van 12 juli dit jaar daar zijn?

campingplaatsen.

petra haak, 13-1-2015
wie kan mij vertellen wat mooie staanplaatsen voor een vouwwagen zijn?

eetgelegenheden

sandra, 12-12-2014
Zijn er in de buurt van de camping lekkere restaurantjes?

Bereik mobiele telefoon

Hanneke, 1-9-2014
Klopt het dat je op de camping niet tot nauwelijks bereik hebt met je mobiele telefoon?

Animatie

Irma, 13-8-2014
Kan iemand mij vertellen of de animatie in het Nederlands, Frans en/of Engels is?