Camping Les Trois Sources

Camping Les Trois Sources
7,7

185 reviews over Camping Les Trois Sources in het Nederlands

super pour les enfants adorer la piscine les soires et tranguile .belle region ,les proprietaires sain pas aceillan

Rust! Gemoedelijke camping.

Simone
12-8-2018

Nette camping, zeer vriendelijke campingbeheerders. Animatie voor kinderen en volwassenen. De wandeling naar de waterval is een echte aanrader. De campingbeheerder was onze gids. Flinke daling en klimmen.

Onze tieners (13-14-17 jaar) was het meertje en het zwembad geweldig. Alles met mate, geen harde muziek of drukke animatie die over de camping dendert. Er werden ook "eetavondjes" georganiseerd (mosselen, hamburger), disco (1x per week). Om 23 uur was het rustig op de camping. Frisse avonden en nachten, hierdoor heerlijk kunnen slapen. Overdag was het gewoon lekker warm tot heet.

Aurillac, in de streek Cantal, ligt op 40 min. rijden en is een aardig grote stad in de buurt.

Nadeel, vinden wij, dat je 20 min. moet rijden naar de eerste (dure) supermarkt en 40 min. naar een grote E.leclerc. Ook de snelweg is bijna 80km verwijderd van de camping, hierdoor wel echt stil 's nachts! Jammer van het handdoekjeleggen bij door sommige gasten.

TOP VAKANTIE !!

Hoeks
2-8-2018

Een super nette kindvriendelijke camping. Het zwembad is TOP, zeer netjes met kunstgras afgewerkt. Glijbanen zijn heel leuk. Ook de “ wipeout baan “ in de plas was erg in trek bij onze kinderen. Helaas wel een paar keer sneetjes in de voeten door glas en stenen die op de bodem liggen. Het klimparcour is een echte aanrader , ook voor volwassene erg leuk. Wij hadden een stacaravan gehuurd die perfect was. We hebben een top vakantie gehad maar zou de volgende keer voor een iets grotere camping kiezen. Wij vonden hem echt te klein, meer Fransen dan Nederlanders en wij hebben dat liever andersom. En we wisten dat het in de middel of nowere lag maar dacht dat het wel mee viel....! Maar je moet echt een half uur rijden om bij een supermarkt te komen , dat vonden wij erg jammer. De campingbeheeders doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken, zijn echt geweldige mensen!

séjour vraiment super

Catherine
22-2-2018

Accueil très chaleureux. Animations bien pensées pour toute la famille. Les enfants, petits et grands (8,16,17 et 18 ans), mais aussi les parents, ont appréciés la piscine et ses toboggans, l'étang et sa structure gonflable, le calme, la nature et la présence des animaux. Et papa, lui a passé de nombreuses heures à la pêche. Bref, rendez-vous est pris pour l'année prochaine !

christine, proprietaire, 22-2-2018
A bientôt ! Nous vous réservons le même mobil-home ...

Fantastisch, mooie omgeving , kindvriendelijk

Fam Meeder
19-1-2018

Prima kleinschalige familiecamping! Gerund door een frans echtpaar die hun uiterste best doen. Perfect zwembad en voldoende vermaak voor de kids. Goed onderhouden met mooie campeerplekken en verhuuraccomedaties. Lekker eten op de camping en een mooie omgeving . Grotten van Padirac, Rocamadour, Brive en Lac du Tolerme op prima rij afstand. We gaan dit jaar voor de 2e keer!

Al 12 jr fantastisch

Tabitha
30-10-2017

Een oase van rust midden in de natuur. Vriendelijke eigenaren, ruime plaatsen mooi zwembad goed sanitair.

magnifique

cruz
24-8-2017

Nous avons passé deux semaines dans le camping des 3 sources . Quel endroit superbe et très reposant . Les enfants se sont régalés avec toutes les activités ( piscine, foot, ping pong ,......) les chalets sont propres et accueillant. Christine et Didier ont toujours le sourire et sont à votre écoute . Le complexe aquatique est super !! le camping mérite amplement ses étoiles un gros câlin à mirabelle qui va nous manquer. Point négatif : je cherche toujours !!!

christine, proprietaire, 22-2-2018
Recevoir votre famille a été un vrai plaisir pour nous. Merci à vous.

Niet echt 4 sterren waard!

Sophie
21-8-2017

+ Deze camping wordt inderdaad open gehouden door een vriendelijk koppel. Maar dit maakt dat er veel wordt goed gemaakt wat eigenlijk niet is.

+ De aangeboden activiteiten waren leuk en zeer schappelijk van prijs.

Wij hadden deze camping ook gekozen omdat er een riviertje aan is. Is inderdaad waar enkel spijtig dat er niet echt een degelijk inloop mogelijkheid is. En er stroomt een beekje door het domein waar de dieren lopen. Allemaal heel leuk. Was het niet dat DAT beekje uitmondt een meter voor de beste plaats waar je de rivier in kan om te spelen... Vond ik een beetje vies.

+ De kinderen vonden de dieren super en vooral dat ze bij sommige bij konden lopen.

- Ik vind het zeer spijtig dat het winkeltje enkel in de voormiddag open is en er dan tussen 12u15 en 18u30 geen eten (buiten snoeperijen) voorzien is. Wetende dat de eerste winkel pas op 20min rijden ligt...

- De avonden waarop er speciale maaltijden worden gegeven is er bijna geen mogelijkheid om andere dingen te eten.

- Wij hadden pech om een paar dagen heel slecht weer te hebben (drie dagen rond 11graden en regen) maar dan hadden we plots 2 dagen waarop de elektriciteit om de haverklap uitviel.

- Sanitair was proper maar de ene douche koud water en de volgende warm.

Ik vond de camping op zich heel leuk. Maar een 4-sterren camping kan je niet running als je zelf alles in de hand wil hebben. Wij zijn al op betere campings geweest die geen 4-sterren hadden.

Bilan tres moyen

Bertesso
14-8-2017

Camping bien avec une superbe piscine mais escalier en bois tres dangeureux beaucoup d'enfants ont glissé avec meme une intervention des pompiers pour une jeune fille. semaine tres fraiche avec des problemes d'electicite du camping on nous a reproché d'utiliser trop nos appareils electriques chauffage, cafetiere, micro ondes... alors que le probleme vient du reseau electrique vieillissant du camping. Aucun mot d'excuse venant des propietaires, beaucoup de campeurs decus et agacés.

Restaurant avec beaucoup dattente pour etre servi, plus d'une heure pareil aucun mot dexcuse a chaque fois. Il devrait embaucher du personnel expert en restauration!!

Bilan tres moyen pour un 4 etoiles nous etions content de rentrer au chaud chez nous!!

Christine, proprietaire, 22-2-2018
Nous sommes désolés ! Nous ne pouvons rien faire pour les mauvaises conditions météo exceptionnelles que vous avez subi et qui ont gâché vos vacances, mais nous avons bien noté vos remarques. Dès septembre nous avons attaqué les travaux et tiré une ligne électrique supplémentaire pour mieux équilibrer les alimentations des bornes du camping. En ce qui concerne les glissades dans les escaliers accédant aux toboggans, même si courir dans l'enceinte du parc aquatique est toujours interdit, nous avons préféré prévenir : c'est réglé nous venons de finir de tout recouvrir en gazon synthétique. Trop tard pour vous mais notre désir : satisfaire les prochains vacanciers.

gezellige familie camping

François Nele
2-8-2017

Deze camping wordt uitgebaat door een zeer vriendelijk Franstalig koppel. Bijna alle campeerplaatsen zijn onder de bomen, wat welkom is bij mooi weer maar helaas hebben we 7/10 dagen regen gehad en droogt er dus niets.

Het zwembad, de vele dieren en de uitgebreide speel-en sport faciliteiten op de camping maakt dat het voor kinderen van alle leeftijden een mooie camping is.

Winkels op een halfuurtje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Trois Sources in Calviac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Trois Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Trois Sources scoort een 7.69 uit 10 op basis van 185 reviews.