Camping Les Trois Sources

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Calviac (Lot)

8.4Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

187 reviews over Camping Les Trois Sources

• 2018
    8Simone12-08-2018

Rust! Gemoedelijke camping.

Nette camping, zeer vriendelijke campingbeheerders. Animatie voor kinderen en volwassenen. De wandeling naar de waterval is een echte aanrader. De campingbeheerder was onze gids. Flinke daling en klimmen. Onze tieners (13-14-17 jaar) was het meertje en het zwembad geweldig. Alles met mate, geen harde muziek of drukke animatie die over de camping dendert. Er werden ook "eetavondjes" georganiseerd (mosselen, hamburger), disco (1x per week). Om 23 uur was het rustig op de camping. Frisse avonden en nachten, hierdoor heerlijk kunnen slapen. Overdag was het gewoon lekker warm tot heet. Aurillac, in de streek Cantal, ligt op 40 min. rijden en is een aardig grote stad in de buurt. Nadeel, vinden wij, dat je 20 min. moet rijden naar de eerste (dure) supermarkt en 40 min. naar een grote E.leclerc. Ook de snelweg is bijna 80km verwijderd van de camping, hierdoor wel echt stil 's nachts! Jammer van het handdoekjeleggen bij door sommige gasten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Fam Meeder19-01-2018

Fantastisch, mooie omgeving , kindvriendelijk

Prima kleinschalige familiecamping! Gerund door een frans echtpaar die hun uiterste best doen. Perfect zwembad en voldoende vermaak voor de kids. Goed onderhouden met mooie campeerplekken en verhuuraccomedaties. Lekker eten op de camping en een mooie omgeving . Grotten van Padirac, Rocamadour, Brive en Lac du Tolerme op prima rij afstand. We gaan dit jaar voor de 2e keer!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Sophie21-08-2017

Niet echt 4 sterren waard!

• Deze camping wordt inderdaad open gehouden door een vriendelijk koppel. Maar dit maakt dat er veel wordt goed gemaakt wat eigenlijk niet is.
    • De aangeboden activiteiten waren leuk en zeer schappelijk van prijs.

Wij hadden deze camping ook gekozen omdat er een riviertje aan is. Is inderdaad waar enkel spijtig dat er niet echt een degelijk inloop mogelijkheid is. En er stroomt een beekje door het domein waar de dieren lopen. Allemaal heel leuk. Was het niet dat DAT beekje uitmondt een meter voor de beste plaats waar je de rivier in kan om te spelen... Vond ik een beetje vies.

• De kinderen vonden de dieren super en vooral dat ze bij sommige bij konden lopen.

• Ik vind het zeer spijtig dat het winkeltje enkel in de voormiddag open is en er dan tussen 12u15 en 18u30 geen eten (buiten snoeperijen) voorzien is. Wetende dat de eerste winkel pas op 20min rijden ligt...
    • De avonden waarop er speciale maaltijden worden gegeven is er bijna geen mogelijkheid om andere dingen te eten.

• Wij hadden pech om een paar dagen heel slecht weer te hebben (drie dagen rond 11graden en regen) maar dan hadden we plots 2 dagen waarop de elektriciteit om de haverklap uitviel.

• Sanitair was proper maar de ene douche koud water en de volgende warm.

Ik vond de camping op zich heel leuk. Maar een 4-sterren camping kan je niet running als je zelf alles in de hand wil hebben. Wij zijn al op betere campings geweest die geen 4-sterren hadden.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9François Nele02-08-2017

gezellige familie camping

Deze camping wordt uitgebaat door een zeer vriendelijk Franstalig koppel. Bijna alle campeerplaatsen zijn onder de bomen, wat welkom is bij mooi weer maar helaas hebben we 7/10 dagen regen gehad en droogt er dus niets. Het zwembad, de vele dieren en de uitgebreide speel-en sport faciliteiten op de camping maakt dat het voor kinderen van alle leeftijden een mooie camping is. Winkels op een halfuurtje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9tabitha goossens07-09-2016

het was weer heerlijk

het is een camping voor mensen die van rust en een mooie natuur houden. er is genoeg te doen en er is ook een heerlijk zwembad. hou er rekening mee dat je op 12 km een klein dorp hebt met dus een kleine supermarkt en dat je voor b.v. een aldi,lidl of le qlerc 25 kilometer moet rijden, dat is met de wegen daar toch gauw een half uur. als je je goed in leest weet je waar je terecht komt en hoef je achter af niet te zeuren.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Kroon08-11-2015

leuk, voor een keer

Het is een eenvoudige camping. De douches waren eenvoudig en niet altijd warm. Toiletten worden wel goed schoon gehouden, wanneer het vies was, is omdat camping gasten zich soms als zwijnen gedragen. Onze zoon van 8 werd bij aankomst gevraagd zich wat rustiger te gedragen, hij was dol enthousiast dat hij er was en dat merkten we ook. Dat om 12 's nachts de franse hangjeugd in de voetbalkooi (echt in het midden vaan de camping) aan het gillen, krijsen en voetballen waren, vonden zij blijkbaar niet storend. De eigenaren waren verder erg vriendelijk en we mochten zelfs naar formule1 kijken, kregen de afstandsbediening in de kantine. De animatie was minimaal, vooral de gasten op de camping onderling organiseerden voetbalpartijtjes of waterpolowedstrijdjes. De campingwinkel mag geen naam hebben, er is niet eens koffie te koop. Alleen broodjes en wijn. De fatsoenlijke supermarkt is echt op een half uur rijden.

• 8Eetgelegenheden

• 4Gezin25-10-2015

Nooit meer

Onaardige onverzorgde eigenaren ! Spreken slecht een andere taal. Geen personeel achter de bar. Elke ochtend vroeg een ezel die balkt. Veel poep overal waar weer ongedierte vliegen op af komen Bedden/matras slecht. Pas op met borg laten terugstorten op je rekening je krijgt maar een deel terug! Supermarkt ver weg. omgeving weinig te doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5André04-09-2015

Niet voor ons

Camping ligt midden in de natuur, minstens half uur van bewoonde wereld. Op campi G is wel een zwembad en speelmogelijkheden, maar te weinig om oudere kinderen uit te dagen. Caravans van Camingsoleil waren ook aan vervanging toe. De veren van de matrassen waren voelbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Fam. Veldhuizen24-08-2015

Leuke camping!

Begin augustus 2 weken op deze camping geweest. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. Voldoende speeltoestellen. Echter staat aan de begin van de camping speeltuin voor <12 en de speeltoestellen zijn geschikt voor kinderen < 1,20 meter. Mijn dochter van 7 was al te lang. De eigenaren doen hun best, maar de 3 personeelsleden waren bagger en vooral druk met jongens. Helaas was het weer onstabiel waardoor we 2 dagen eerder zijn vertrokken. Het brood in de winkel was iedere ochtend nog warm en vers. Al met al een fijne vakantie gehad. Alleen zullen we dit deel van Frankrijk niet zo snel meer bezoeken.

• 8Gezin22-08-2015

Prima, weinig toeristisch streek

Mooie groene camping. Schone en eigentijdse stacaravan. Prima plek voor onze jongens van 9 en 13, zij hadden veel vriendjes die ze in de speeltuin tegenkwamen. Voor uitstapjes moet vaak wat verder gereden worden.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Les Trois Sources info