Reviews over Calviac (Lot)

Mooi, maar vergt stuurkunst....

Esther, 13-8-2015
    Mooie omgeving, niet spannend, veel cultuur, spannende bergwegen, vooral met een caravan achter de auto. Rocamadour is mooi, maar ook leuke winkeltjes, de roofvogelshow bovenop Rocamadour is erg indrukwekkend, en de grot met rivier van Padirac is het bezoeken waard. Onze kinderen van 10 en 14 vonden dit alles ook leuk.

Midden/Zuid Frankrijk: Altijd leuk

rrl, 15-7-2015
    De prachtige natuur, de krekeltjes, de smalle, bochtige D-weggetjes, de slaperige dorpjes met bar-tabac en nog maar één winkeltje (boucherie, charcuterie, boulanger, patissier, levensmiddelen afdelinkje alles ineen), de postbode in zijn aftandse Peugeootje, heerlijk een paar weekjes weg van alles toch?

schitterende omgeving

de6moesjes, 13-5-2015
    Een hele mooie, rustige omgeving. In de buurt zit een schitterende Cascade, een flinke daling en vervolgens een fikse klim maar als u goed ter been bent, zeker de moeite waard!!!

klein dorpje niets te doen

Peter, 9-5-2015
    erg klein dorpje zonder ook maar wat te doen

Geweldig mooi gebied.

Fam Verstraten, 22-7-2014
    Dan weer diep in de grotten onder de grond (Padirac met boot op riviertje) en dan hoog met enorm mooie vergezichten. Conques ten zuiden van Calviac is een belangrijke aanrader. Wij vonden het mooier en minder toeristisch dan Rocamadour. Ondanks buiige eerste week van de 13 dagen ons helemaal niet verveeld. Veel oude Middeleeuwse steden met mooie vakwerkhuizen. Markt met streekprodukten telde slechts 5 kraampjes. Bretenoux mooiste markt, maar markt in Gramat bijzonder vanwege een markthal. Voor een echt grote alles in 1 winkel moet je in Bretenoux zijn bij L'Eclerc.
Calviac (Lot) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 42 reviews