Vakantiehuis Ateliers Les landes

FrankrijkMidi PyreneesCahuzac sur Vere (Tarn)
9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

10 Reviews over Ateliers Les landes

• 9Elien Claassens21-08-2020

Zeker de moeite waard!

Afgelopen zomer zijn we met onze twee kleine kindjes op vakantie geweest in Ateliers les Landes. We hadden een erg leuke vakantie op een prachtig domein, een heerlijk verfrissend zwembad en veel mooie uitstapjes met een goede bereikbaarheid. Bij aankomst vonden we onze gîte jammer genoeg niet zo proper; etensresten in de microgolf, vochtige geur in de kasten en veel stof. Je kan ervoor kiezen om de eindpoets zelf te doen, maar deze wordt niet voldoende gecontroleerd door de eigenaar. Ondanks de mindere hygiëne, we poetsen de eerste dag zelf even enkele dingen, willen we dit domein zeker aanraden!

• 10Olga Plokhooij19-07-2019

Geweldig!

We zijn dit jaar terug gekomen omdat we zo ontzettend genieten van de schoonheid van de plek. Het huis is fijn, de gites ruim en heel smaakvol ingericht en Pauline is een fijne gastvrouw. De dorpen in de omgeving zijn fraai, oa Cordes sur Ciel en Castelnau de Montmiral. Dit jaar hebben we ook een wijnhuis bezocht, kano gevaren en een klimbos bezocht. Al met al; een aanrader!

• 10Chiara25-04-2016

Echt helemaal weg in slechts een paar dagen!

Zelfs voor een kort verblijf heb ik ervaren dat we er echt helemaal uit waren. De ontspanning, de buitenlucht en de ruimte voor de kids. Heerlijk om zo in het voorjaar wat dorpen te bezoeken, we hadden mazzel met het weer. Het onverwarmde zwembad was nog ietwat fris, al mocht dat de pret voor de kids niet drukken :) Voor herhaling vatbaar!

• 10Natasja23-04-2016

Heerlijke comfortabele plek tussen de wijngaarden

Ateliers Les Landes is een heerlijke plek voor een paar dagen of een vakantie! Mooie appartementen, van alle gemakken voorzien. Prima bedden en bij het ontwaken een prachtig uitzicht. Er is de mogelijkheid om samen te koken en te eten, er staan diverse zitjes en picknick tafels. Voor kids is er naast het zwembad (wat ook voor de volwassenen goed vertoeven is) ook nog een schommel en genoeg ruimte om te spelen en te rennen.

In de buurt is er genoeg te doen, wandelen, fietsen, leuke dorpjes en stadjes om te bezoeken.

Om de website staan mooie en handige tips voor de omgeving

Vanaf Toulouse ben je er binnen een uurtje, de moeite waard voor een kort of lang verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10mikkel vd horn vd bos22-04-2016

genoten en weer vol energie

het is zo een bijzondere energie plek, als je komt voel je meteen de ontspanning, de lucht, de natuur, de omgeving, de prachtige gites, het zwembad,de lieve gastvrouw en heer, maakte het helemaal compleet voor een heerlijke week!! Wij zijn zeker van plan snel weer te komen.

• 10Lucienne Janmaat28-09-2015

Fantastisch!

Dit deel van Frankrijk kende ik nog niet goed. Waar ik achter ben gekomen is dat het echt heel veelzijdig is! Prachtig landschap , mooie steden ,heel mooi weer! Ik ben een wandelaar en de GR loopt vlak langs atelier les landes ,ik heb een aantal wandelingen gemaakt maar de wandeling naar Cordes sur Ciel was echt zo mooi, de afwisseling van zonnebloemvelden, wijngaarden ,dorpjes en uitzichten van behoorlijke heuvels was op relatief korte afstand echt verassend! Het verblijf op atelier les landes is heel ontspannen , mooi zwembad ,gezellige avonden aan de table d'hotes!. Kortom voor gezinnen en alleenstaanden of stellen een aanrader!

• 10Britt23-09-2015

genieten!

Wat een heerlijke bestemming. Prachtige uitzichten, lieve gastheer en dame, verrukkelijke gerechten, wijnproeverijtjes bij omliggende wijn-buur-boeren, idyllische franse dorpjes en voor ieder wat wils: workshops, lekker wandelen, gewoon lekker uitrusten aan het zwembad, musea bezoeken, wijnen proeven, stoer kamperen of juist relaxed in de prachtige wijnboerderij. Een plek voor iedereen die weet wat genieten is. Oh en vergeet vooral niet even 's nachts je tent/kamer uit te gaan en buiten naar de lucht te kijken. Die sterrenhemel is werkelijk prachtig.

Iedereen kan hier zichzelf zijn.

• 10John Conklin28-01-2015

A perfect week

Our stay at Ateliers Les Landes was truly wonderful! All their accommodations are new and our gite (Sol) was huge with 3 bedrooms, 1 bath, good sized living room and a full kitchen! The gite was tastefully furnished making us feel quite at home. We even had our own patio where we ate dinner and watched the sunset through the trees! We were really impressed with their wonderful large swimming pool and sunbeds over looking the local vineyards. There was so much to see in the area and we especially loved visiting the towns of Cordes, Albi and Gaillac! The Dutch owners were very friendly, accommodating and quite knowledgeable about the area!

• 10René28-01-2015

De Franse ambiance van vroeger!

Wij hebben Ateliers les Landes een antal keer bezocht. We komen er altijd heerlijk tot rust. Het zo mooi landelijk gelegen in de glooiende heuvels. Weinig verkeer wat het wandelen heel aangenaam maakt. Voor oudere mensen zijn er genoeg alternativen om practisch horizontaal te lopen en wie van wat meer uitdaging houdt kan de wandeling naar Andillac maken (heuvelachtiger). De kamers zijn zeer comfortabel ingericht en het is heel plezierig dat je ook in de chambre d'hotes een waterkoker hebt om zelf thee en koffie te maken. In de gites ben je natuurlijk geheel zelf supporting. Dat lijkt me, met name voor een gezin ideaal. Er is zo veel te zien en te doen in de omgeving. Prachtige, authetieke Franse steden zoals Cordes Sur Ciel, Gaillac (beroemd om de heerlijke wijn) Albi en Toulouse zijn binnen handbereik voor een dagtrip. De gastvrouw en gastheer (Pauline en Maarten) weten de Hollandse gezelligheid (mocht je daar behoefte aan hebben) en Franse joi de vivre perfect te combineren

• 10mirjam Janmaat27-01-2015

Super plek

Atelier les Landes biedt alles wat je zoekt als je van afwisseling, een mooie omgeving en gastvrijheid houdt. De gites en Chambre d'hote zijn zeer luxe en verzorgd, het ontbreekt aan niks. De table d'hote die Pauline en Maarten op aanvraag verzorgd, is heerlijk er wordt gebruik gemaakt van verse streekgerechten. In de omgeving zijn veel leuke dorpjes waar je heerlijk kunt wandelen en bv fotograferen. Toulouse en Albi zijn grotere steden waar ook musea zijn te bezichten. De omgeving van Ateliers les Landes is zeer rustig omgeven door wijngaarden, en ligt op een zeer ruim perceel met een heerlijk zwembad. De gastheer en gastvrouw weten veel over de omgeving en zijn zeer klantvriendelijke en behulpzaam. Kortom een echte aanrader.

Vakantiehuis Ateliers Les landes info

• Aantal personen5 tot 6