Hotel La Chartreuse

We hebben een aantal aanbieders voor La Chartreuse voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Chartreuse in het Nederlands

Mooi aan de Lot, vriendelijk, centrum ca. 8 min.

Willem en Gré
29-5-2011

Het vinden met TomTom is moeilijk omdat het adres St.George aan de overkant van Cahors ligt. Vriendelijk personeel vooral Nathalie is de duizendpoot en regelt alles voor je. Keuken is prima met veel lokale producten.

Kamer was volledig gerenoveerd met een stille airco. Terras aan de Lot is fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Chartreuse in Cahors (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Chartreuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.