Bed and Breakfast Maison Fouga

11 reviews over Bed and Breakfast Maison Fouga in het Nederlands

een echte aanrader

Martine en Jean-pierre
6-8-2015

Heel goede ontvangst. Zeer verzorgde maaltijden. Kamers sober maar heel netjes. Voor wie houdt van fietsen of wandelen prachtige streek. Die gezellige babbel aan de grote livingtafel dat is echt een plezier. Uitgangspunt voor veel verschillende bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede ligging, vriendelijke mensen, Maar

de koentjes
10-7-2015

Perfecte ligging tussen bekende cols. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. De kamers zijn netjes ( geen luxe ) Wat ons meest tegen is gevallen is het onbijt en ook wel een beetje het avondeten. Hadden bij belgen geboekt in de hoop op een uitgebreider onbijt ( was typisch frans ) Algemene conclusie Prijs was in deze omstandigheden wat hoog

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Top

van achter kurt
8-6-2015

Het verblijf in La fouga was fantastisch . Super ontvangst . Super vriendelijk Super eten Super kamers Prijs kwaliteit Top Ligging ideale plaats voor fietsers en wandelaars Bergwandeling met als afsluiter barbeque boven op de berg dat vergeet je nooit Een woord Top

Gereisd met vrienden in juni 2015

Super vriendelijke mensen heel goede ligging

Moons
29-7-2013

Eenvoudige kamers, heel netjes, heel lekker eten, super vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2013

goede B en B

Moons
29-7-2012

We hebben ons goed geamuseerd,, We werden goed onthaald, lekker eten en goede hulp bij het plannen van een tocht.

Gereisd met partner in juli 2012

Aanrader!

Sandra
2-7-2012

Voor al wie van de bergen houdt: om te fietsen, wandelen, autotrips te maken: een aanrader! Voor al wie ontspannen wil logeren, lekker wil eten en genieten van een leuke babbel: een aanrader! Dus twijfel niet..Wij hebben er een heel leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in juni 2012

Fantastische B&B

gie
14-9-2011

Fantastische B&B met supervriendelijke, sympatieke uitbaters die heel lekker kunnen koken, die heel gastvrij zijn en veel humor hebben. Het mekka voor de bergop-fietser met vele prachtige bergen in de nabije omgeving. Ook voor wandelaars zijn er zeer veel mogelijkheden. Gelegen op wandelafstand van een pittoresk stadje. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

voor herhaling vatbaar , aan te bevelen

Jean-Paul & Katrien , Andre & Martine
15-6-2011

Ondanks het minder goede weer eind mei begin juni hebben wij 4 gezellige, mooie dagen beleefd. Omgeving is prachtig voor vissers, fietsers , wandelaars en autowandelaars. Moet ook prachtig zijn met de moto ! Bij Greet , Arnout en Soan voelden wij ons thuis , zelfs beter dan thuis met de lekkere gerechten en het goede gezelschap van de reizigers naast dat van de gast-vrouw en heer!

Gereisd met vrienden in mei 2011

Heel gemoedelijk. Om zeker naar terug te komen.

symons Francis + Chris Vanwesenbeeck
29-7-2010

Verblijf van 11 tot 18 juli. Zeer aanbevolen voor wielertoeristen. Kamers zeer modern en smaakvol. Heerlijke keuken met goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2010

GASTVRIJE MENSEN EN CORRECT

Ribbens Guy
1-7-2010

Er heerst een prettige sfeer. Je kunt er tot rust komen

Gereisd met vrienden in juli 2010

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Fouga in Cadéac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Fouga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.