Hotel Cornelia

1 review over Hotel Cornelia in het Nederlands

Romantische nacht

H maat
8-8-2012

De kamers zijn fantastisch, met smaak en stijl ingericht.

Neem de kamer romantic, een mooi rond bed, een Noorse houten yacuzzi en, een dubbele inloop douche

Rien en Lucie hebben van dit oude binnenstads pand een fantastische logeerplaats gemaakt, ze koken ook nog voor je als je dat aangeeft.

Flesje wijn ligt standaard op je kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornelia in Bruniquel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.