Camping La Cazette

61 reviews over Camping La Cazette

• 2018
    10Fam. Veltman-Bommel05-08-2018

Camping Lacazette is in één woord FANTASTISCH

Onze kinderen van bijna 6 en 2 hebben zich uitstekend vermaakt. Er is een speeltuin en leuk speelgoed waar de kinderen elkaar vinden en vermaken. Ondanks mijn avontuurlijke zoontje van 2 jaar heb ik gewoon twee boeken uitgelezen (geleend bij de mini bieb van de camping)

Wij zaten in het chaletje, een lief mooi huisje met alle comfort. Alle plekken bij lacazette hebben veel privacy.

Het zwemwater en strandje van rivier de Tarn is zalig en rustig. Het is goed om te weten dat de afdaling en klim van en naar het strandje soms wat stijl is, echter wel goed te doen. We hadden onze tweejarige in een drager en die van 5 liep het zonder probleem.

Als laatste benoem ik nog de table d'Hotes iedere woensdag waar je tegen gerichte kosten (inclusief wijn kunt mee eten) en Lidy heerlijk kookt.

Niets dan lof over deze: heerlijke, rustige toch geweldig voor kinderen, camping. En in de omgeving is ook veel leuks te doen.

• 10Eetgelegenheden

• 9Bert31-07-2018

Aanrader!

Mooie, rustige camping met een heel gemoedelijke sfeer. Lydi en Carli waren heel gastvrij en je voelt je er meteen op je gemak. De plekjes bieden veel privacy, maar omdat het zo'n kleine camping is leer je iedereen al snel kennen. Eén maal per week heb je ook de gelegenheid om mee aan tafel te schuiven. Niet alleen was het eten zeer lekker, het was ook uitermate gezellig. Ook het sanitair is trouwens pico bello in orde. Ik zou iedereen die houdt van rust en een gezellige sfeer deze camping aanraden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 10Familie Van Laethem-Van de Laer30-07-2018

Aanrader voor rustige vakantie.

Een schitterende vakantie midden in de natuur. Ruisen van het riviertje, heel rustig, idyllisch, kids die algauw vele vrienden maken waardoor wij ook onze rustige momenten hebben. En prachtige streek met verborgen rustieke dorpjes. En heel lekker eten zowel tijdens de woensdagdineetjes van Lidy en Carli als in restaurantjes. Puur bio. Dank je wel.

• 8Willemijn23-07-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving

Hele prettige camping als je op zoek bent naar rust in een prachtige omgeving. Het 'privéstrandje' aan de Tarn is prachtig en was voor onze 3-jarige dochter ook geschikt vanwege de stukken die uit de stroming liggen. Maar het belangrijkste voor ons: we voelden ons erg op ons gemak bij Lidy & Carli. We raden deze camping zeer aan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Maaike07-07-2018

Geweldig!

Heerlijke rustige camping met veel groen en schaduw. Hier kom je echt tot rust. Lidy en Carly hadden gezorgd voor een campingbedje en een kinderstoel voor onze dochter van 17 maanden. Ook hadden ze zelfs een traphekje zodat onze ‘tuin’ werd afgesloten en ze niet zelf weg kon en wij haar met een gerust hart konden laten spelen! In de omgeving is genoeg te doen en tal van strandjes te ontdekken. Ook kan Lidy heerlijk koken. Elke woensdag kan je je inschrijven voor een gezamelijk diner en op de ma, di, do en vrijdagen kan je pizza bestellen die ze zelf maakt. Ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Matthijs19-10-2017

Heerlijk genieten op een fantastische plek!

La Cazette is een erg leuke camping die mooi is gelegen op een voormalige wijngaard. Kleine camping met heerlijke plekken waar je veel privacy hebt, maar toch ook de gezelligheid van camping en ook voor de kinderen genoeg te doen. Lidy en Carly maken je het naar je zin en hebben veel tips mbt activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Aanrader als je wilt genieten, houdt van privacy en toch de gezelligheid van de camping in een mooie omgeving!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Sofie , Christophe, Roosje en Annelien19-10-2017

Een klein pareltje!!

Na een lange tocht met onze twee meisjes (5 en 6 jaar) waren we aangekomen op La Cazette. We voelden ons hier eigenlijk al snel thuis.. Een plekje waar je echt tot rust kan komen, genieten van de natuur, van de talrijke bloemen,bomen en planten..waar de kindjes vrij kunnen spelen en vriendjes maken. Waar je tijd kan stelen en niemand je stoort, waar je weg kan dromen met een boek in je hand, waar je heerlijke verfrissing hebt in de rivier, en mooie wandelingen en fietstochten kan maken in de natuur... Carli en Lidy maken het voor iedereen aangenaam en hebben ons heel welkom laten voelen. We hebben hier op een korte tijd heel aangename mensen leren kennen . Wij gaan dit pareltje niet snel vergeten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Angelique19-10-2017

Wij komen zeker nog eens terug

Een mooie en rustige camping, waar het goed vertoeven is met een gezin. Er hangt een fijne en ontspannen sfeer op de camping en Lidy en Carli staan voor iedereen klaar. Een verblijf op deze camping is echte aanrader als je van rust en ruimte houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Erald en Gemma20-08-2017

een paradijsje

Camping La Cazette is in één woord geweldig. Een heerlijk rustige en sfeervolle camping. Carli en Lidy zijn super gastvrij en behulpzaam. Alles dus voor een geslaagde vakantie.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Paul en Madelein04-08-2017

Klein en fijn!

Prachtig gelegen op een heuvel, tussen veel groen en bloemen. Op de achtergrond hoor je de rivier beneden stromen. Wat een mooie locatie! Wij hadden het enige huisje, dat erg charmant en comfortabel was. Verder maar een paar tenten, allemaal mooi verspreid over terrein met veel privacy. Allemaal rustige mensen met kinderen, die elkaar dan ook makkelijk vonden. Onze jonge kinderen (4 en 8) renden zo snel als ze konden na de maaltijd naar het speelplekje. Voor papa en mama ook wel lekker. Boek erbij, borrel.. Eigenaren Lidy en Carli zijn heel vriendelijk en behulpzaam. En gaan ontspannen en flexibel om met de gasten. niet teveel regeltjes e.d wat je op grote campings soms hebt. Table d'hote was erg gezellig. met een fikse regen- en onweersbui erbij, ach..onder een afdak geen probleem. Omgeving biedt genoeg voor leuke uitstapjes. Alles is wel eindje rijden. Maar in het landschap daar is dat geen straf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

8 tips over Camping La Cazette

• Rene Franken, 15-12-2013

Een dagtrip naar Albi is zeker de moeite waard. Op ongeveer een uur rijden langs een prachtige route stroomafwaarts ligt de prachtige middeleeuwse stad Albi. Zeker zo mooi als het veel beroemdere Avignon.

• Leonieke, 29-10-2013

Het is natuurlijk wel warm, dus is het handig als je met je eigen tent komt om aankomst en vertrek niet midden op de dag te doen...

• Harold, 09-08-2014

Neem je racefiets of hybride fiets mee op vakantie vooral wanneer je jongere kinderen die best wel een hele middag zichzelf met anderen kinderen kunnen vermaken.

0 vragen over Camping La Cazette

Camping La Cazette info