Camping La Cazette

61 reviews over Camping La Cazette

• 2019
    9Sander en Karlijne13-08-2019

Top!.

Wij zijn hier op aanraden van vrienden beland en zijn twee weken in het chalet verbleven. Heerlijke plek met veel privacy, groen en ruimte. Afdaling naar de rivier is pittig maar als je er bent is het heerlijk. Carli en Lidy zijn echt aardige mensen en staan altijd voor je klaar. Ook het banket elke woensdagavond samen met de andere campinggasten is erg leuk en dat zou ik ook iedereen aanraden om te doen. Qua steden is het allemaal wat verder weg, Albi en Millau liggen allebei op ongeveer een uur rijden, maar als dagtrip is dat prima te doen. Al met al een heerlijke, fijne, rustige en vooral kindvriendelijke plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Beatrix12-08-2019

Voor herhaling vatbaar .

Fijne tent ,erg basaal maar echt kamperen en mooie prive ligging de huurtent en toch fijn contact met alle buren !Prachtige goed onderhouden kleine bloemen camping , soms wat problemen met wifi! Even een klim voor mensen met knieproblemen naar de Tarn , maar prachtig en rustig piepklein strandje ,leuk voor kleine kinderen!Fijne eigenaren.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Fam Bakker08-08-2019

Fijn verblijf in een mooie omgeving

We verbleven in bungalowtent 'le cerisier'. De camping is tegen een helling gebouwd en voelt als een grote tuin. Er zijn een hoop speelmogelijkheden voor de kinderen. De afstanden tussen de tenten zijn erg ruim waardoor je je eigen plekje hebt. De table d'hôtes (1x per week) was goed en de pizza (4x per week) was prima. Er is een broodservice aanwezig. Er is in de mooie heuvel/bergachtige omgeving een hoop te doen. De informatiemap en (besloten) website van de camping hielpen bij zoeken naar uitjes. Vanuit de camping kun je afdeling naar een rustig strandje aan de Tarne, maar dat kost wel een minuut of 10. Er was niet heel veel sanitair (2 wc's , 2douches) dus er was soms wat druk. De eigenaren hebben ervoor gekozen om wc papier in een aparte vuilnisbak te laten doen ivm septic tank (ipv doorspoelen). Het bereiken van de parkeerplek was wel een beetje een uitdaging door de steile helling.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Michèle07-08-2019

Genieten! Rust, natuur, comfort, gezelligheid

In juli hebben wij een week verbleven in de Gîte. Een oud wijnhuisje dat verbouwd is in een prachtig, idyllisch, comfortabel onderkomen! We hebben genoten van de rust, het ruisen van het water van de rivier de Tarn, en van het groen. We werden zeer gastvrij ontvangen door Lidy. Dat je niet kunt parkeren bij de gîte is geen probleem; Lidy heeft ons erg fijn geholpen met het vervoeren van onze bagage! Het heeft juist zijn charme, geen auto. Je zit echt in de natuur! We vonden Lidy en Carli beide erg lieve mensen. De table d’hôte op de woensdagavond is een echte aanrader! Leuk, klein speeltuintje, tafeltennis, gemeenschappelijke ruimte waar ook een wasmachine staat. 10 minuutjes lopen naar strandje aan de rivier de Tarn. Leuke stroomversnelling om met een luchtbed vanaf te gaan. Wij vonden het makkelijk te lopen maar het is wel even flink afdalen en vervolgens natuurlijk weer omhoog. De omgeving is verder prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Peter oorschot24-09-2018

Heerlijk ontspannen in de natuur.

Ligging van de camping is erg goed en zeer mooi aangelegd. Bij aankomst 'val' je gelijk in de rust zoals de omgeving bedoelt is. Iedere tent heeft zijn eigen plek, je staat wel samen op een camping maar je ziet en hoort elkaar niet. Ieder zijn eigen stukje paradijs. Deze paradijs op de camping heeft een zeer divers boeket van planten en bloemen, mooi aangelegd en goed onderhouden. De directe omgeving is ook een oase in de natuur, lekker rondlopen naar de Tam. Op de camping zijn voorzieningen om samen in een soort gazebo te zitten, lange tafels met mooi uitzicht.Kleine speeltuin voor jonge kinderen met twee heerlijke hangmatten. Sanitair is leuk, speels en kleurrijk, en schoon. Carli en Lidy zijn zeer begaan met het weltevreden van hun gasten, vriendelijk en gastvrij. Na even goed nadenken is de enige opmerking, misschien de drempel van weg naar parkeerplaats iets verlagen. Verder alleen maar lof, zeker een plek om naar terug te gaan!!

• 9Sander Derycke20-09-2018

Rustgevende vakantie in de natuur

We hebben heel erg genoten van een weekje La Cazette aan de oevers van de Tarn! Elk jaar gaan we op zoek naar kleinschalige natuurcampings waar we even tot rust kunnen komen. Helaas liep het seizoen op zijn eind, anders waren we zeker wat langer gebleven. Perfecte ligging dicht bij het water, genoeg te zien in de buurt en heel vriendelijke eigenaars! De tenten zijn dik in orde (en voldoende uitgerust) en er is zeker genoeg privacy. We kijken er met een meer dan tevreden gevoel op terug. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Carla Buiten20-09-2018

Absolute aanrader als je niet van de meute houdt!

Wij waren hier met pubers én jonge kinderen, we hebben ons allemaal top vermaakt! Mooie natuurlijke camping met veel privacy en toch ook snel en makkelijk contacten te maken. Tof strandje met beschutte plekjes voor de kleintjes en snellere stromen voor de groten. Genoeg te doen! Hier komen we vast nog wel eens!

• 9Fam. van Schaik12-09-2018

Klein en fijn, rustig en prachtige omgeving.

Het is een rustige camping met heel vriendelijk en persoonlijk contact met de eigenaar, schoon sanitair, veel privacy bij je plek, een heerlijke table d’hote, goede speelvoorzieningen voor de kinderen, mooie natuur in de omgeving en een bijzonder strandje voor jong en oud op loopafstand.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Sari19-08-2018

Intieme,rustige camping geleidt door warme familie

De camping is rustig gelegen buiten het dorp Broquies op terrassen van een voormalige wijngaard. Er is een mooie combinatie tussen privacy en elkaar kunnen ontmoeten op de camping. De voorzieningen zijn goed en schoon.

• 8Eetgelegenheden

• 10fam. Vertooren17-08-2018

Geweldig!

Wij, en onze twee dochters van 5 en 6, hebben de tijd van ons leven gehad. De camping is gezellig, contact wordt snel gelegd. De omgeving is de moeite waard. Voldoende te zien. Volop cultuur en - ruige - natuur. En verbazingwekkend weinig toeristen voor zo'n mooi stukje Frankrijk. Het zal ons nog moeite kosten voor volgend jaar iets vergelijkbaars te vinden. Lidy en Carli zijn leuke lui. De table d'hôte - op woensdag - is een regelrechte aanrader. Het "camping"strandje is ongeëvenaard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

8 tips over Camping La Cazette

• Rene Franken, 15-12-2013

Een dagtrip naar Albi is zeker de moeite waard. Op ongeveer een uur rijden langs een prachtige route stroomafwaarts ligt de prachtige middeleeuwse stad Albi. Zeker zo mooi als het veel beroemdere Avignon.

• Leonieke, 29-10-2013

Het is natuurlijk wel warm, dus is het handig als je met je eigen tent komt om aankomst en vertrek niet midden op de dag te doen...

• Harold, 09-08-2014

Neem je racefiets of hybride fiets mee op vakantie vooral wanneer je jongere kinderen die best wel een hele middag zichzelf met anderen kinderen kunnen vermaken.

0 vragen over Camping La Cazette

Camping La Cazette info