Camping La Cazette

Camping La Cazette
9,4

8 tips over Camping La Cazette

JCH, 8-8-2015
Albi moet zeker bezocht worden en ook de grot van Aven Armand is erg leuk, vooral voor kinderen. Als er zelf gekookt wordt dan is aligot een aanrader! Te combineren met wat merguez worstjes en fruitsalade. Conques is prachtig en een bezoekje waard.
Annemarie, 31-7-2015
restaurantje Ratatouille bij het stuwmeer
sara, 6-11-2014
Waterschoenen, zaklamp en nerf pistool voor de boy`s

We hebben een aantal aanbieders voor La Cazette voor je op een rij gezet:

Isabelle bohets, 16-8-2014
De zelfgemaakte pizza's die je kan bestellen op de camping zijn zeeeer lekker. En ook het etentje dat de eigenaars een keer per week organiseren moet je absoluut meedoen! Niet duur, heel lekker en supergezellig!
Harold, 9-8-2014
Neem je racefiets of hybride fiets mee op vakantie vooral wanneer je jongere kinderen die best wel een hele middag zichzelf met anderen kinderen kunnen vermaken.
M.stoel, 3-8-2014

Neem je racefiets mee, want je kunt er werkelijk geweldige tochtjes maken, Wij konden onze kinderen van 9 en 12 jaar met een gerust hart even een middagje achterlaten om dan een paar uurtjes te racen.

Bedankt lidy en carli

Rene Franken, 15-12-2013
Een dagtrip naar Albi is zeker de moeite waard. Op ongeveer een uur rijden langs een prachtige route stroomafwaarts ligt de prachtige middeleeuwse stad Albi. Zeker zo mooi als het veel beroemdere Avignon.
Leonieke, 29-10-2013
Het is natuurlijk wel warm, dus is het handig als je met je eigen tent komt om aankomst en vertrek niet midden op de dag te doen...

We hebben een aantal aanbieders voor La Cazette voor je op een rij gezet: