Camping La Cazette

Weer vandaag7°-3°
Camping La Cazette
9,3

Laatste review

Heerlijk ontspannen in de natuur.

Peter oorschot,
24-9-2018

Ligging van de camping is erg goed en zeer mooi aangelegd. Bij aankomst 'val' je gelijk in de rust zoals de omgeving bedoelt is. Iedere tent heeft zijn eigen plek, je staat wel samen op een camping maar je ziet en hoort elkaar niet. Ieder zijn eigen stukje paradijs. Deze paradijs op de camping heeft een zeer divers boeket van planten en bloemen, mooi aangelegd en goed onderhouden. De directe omgeving is ook een oase in de natuur, lekker rondlopen naar de Tam. Op de camping zijn voorzieningen om samen in een soort gazebo te zitten, lange tafels met mooi uitzicht.Kleine speeltuin voor jonge kinderen met twee heerlijke hangmatten. Sanitair is leuk, speels en kleurrijk, en schoon. Carli en Lidy zijn zeer begaan met het weltevreden van hun gasten, vriendelijk en gastvrij.

Na even goed nadenken is de enige opmerking, misschien de drempel van weg naar parkeerplaats iets verlagen. Verder alleen maar lof, zeker een plek om naar terug te gaan!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

45 reviews over Camping La Cazette in het Nederlands

Heerlijk ontspannen in de natuur.

Peter oorschot,
24-9-2018

Rustgevende vakantie in de natuur

Sander Derycke,
20-9-2018

We hebben heel erg genoten van een weekje La Cazette aan de oevers van de Tarn! Elk jaar gaan we op zoek naar kleinschalige natuurcampings waar we even tot rust kunnen komen. Helaas liep het seizoen op zijn eind, anders waren we zeker wat langer gebleven. Perfecte ligging dicht bij het water, genoeg te zien in de buurt en heel vriendelijke eigenaars! De tenten zijn dik in orde (en voldoende uitgerust) en er is zeker genoeg privacy. We kijken er met een meer dan tevreden gevoel op terug. Aanrader!

Absolute aanrader als je niet van de meute houdt!

Carla Buiten,
20-9-2018

Wij waren hier met pubers én jonge kinderen, we hebben ons allemaal top vermaakt! Mooie natuurlijke camping met veel privacy en toch ook snel en makkelijk contacten te maken. Tof strandje met beschutte plekjes voor de kleintjes en snellere stromen voor de groten. Genoeg te doen!

Hier komen we vast nog wel eens!

Klein en fijn, rustig en prachtige omgeving.

Fam. van Schaik,
12-9-2018

Het is een rustige camping met heel vriendelijk en persoonlijk contact met de eigenaar, schoon sanitair, veel privacy bij je plek, een heerlijke table d’hote, goede speelvoorzieningen voor de kinderen, mooie natuur in de omgeving en een bijzonder strandje voor jong en oud op loopafstand.

De camping is rustig gelegen buiten het dorp Broquies op terrassen van een voormalige wijngaard. Er is een mooie combinatie tussen privacy en elkaar kunnen ontmoeten op de camping. De voorzieningen zijn goed en schoon.

Geweldig!

fam. Vertooren,
17-8-2018

Wij, en onze twee dochters van 5 en 6, hebben de tijd van ons leven gehad. De camping is gezellig, contact wordt snel gelegd. De omgeving is de moeite waard.

Voldoende te zien. Volop cultuur en - ruige - natuur. En verbazingwekkend weinig toeristen voor zo'n mooi stukje Frankrijk. Het zal ons nog moeite kosten voor volgend jaar iets vergelijkbaars te vinden. Lidy en Carli zijn leuke lui. De table d'hôte - op woensdag - is een regelrechte aanrader. Het "camping"strandje is ongeëvenaard.

Camping Lacazette is in één woord FANTASTISCH

Fam. Veltman-Bommel,
5-8-2018

Onze kinderen van bijna 6 en 2 hebben zich uitstekend vermaakt. Er is een speeltuin en leuk speelgoed waar de kinderen elkaar vinden en vermaken. Ondanks mijn avontuurlijke zoontje van 2 jaar heb ik gewoon twee boeken uitgelezen (geleend bij de mini bieb van de camping)

Wij zaten in het chaletje, een lief mooi huisje met alle comfort. Alle plekken bij lacazette hebben veel privacy.

Het zwemwater en strandje van rivier de Tarn is zalig en rustig. Het is goed om te weten dat de afdaling en klim van en naar het strandje soms wat stijl is, echter wel goed te doen. We hadden onze tweejarige in een drager en die van 5 liep het zonder probleem.

Als laatste benoem ik nog de table d'Hotes iedere woensdag waar je tegen gerichte kosten (inclusief wijn kunt mee eten) en Lidy heerlijk kookt.

Niets dan lof over deze: heerlijke, rustige toch geweldig voor kinderen, camping. En in de omgeving is ook veel leuks te doen.

Aanrader!

Bert,
31-7-2018

Mooie, rustige camping met een heel gemoedelijke sfeer. Lydi en Carli waren heel gastvrij en je voelt je er meteen op je gemak.

De plekjes bieden veel privacy, maar omdat het zo'n kleine camping is leer je iedereen al snel kennen.

Eén maal per week heb je ook de gelegenheid om mee aan tafel te schuiven. Niet alleen was het eten zeer lekker, het was ook uitermate gezellig. Ook het sanitair is trouwens pico bello in orde. Ik zou iedereen die houdt van rust en een gezellige sfeer deze camping aanraden.

Aanrader voor rustige vakantie.

Familie Van Laethem-Van de Laer,
30-7-2018

Een schitterende vakantie midden in de natuur. Ruisen van het riviertje, heel rustig, idyllisch, kids die algauw vele vrienden maken waardoor wij ook onze rustige momenten hebben. En prachtige streek met verborgen rustieke dorpjes. En heel lekker eten zowel tijdens de woensdagdineetjes van Lidy en Carli als in restaurantjes. Puur bio. Dank je wel.

Hele fijne camping, prachtige omgeving

Willemijn,
23-7-2018

Hele prettige camping als je op zoek bent naar rust in een prachtige omgeving. Het 'privéstrandje' aan de Tarn is prachtig en was voor onze 3-jarige dochter ook geschikt vanwege de stukken die uit de stroming liggen. Maar het belangrijkste voor ons: we voelden ons erg op ons gemak bij Lidy & Carli. We raden deze camping zeer aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cazette in Broquiès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cazette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.