Camping La Cazette

61 reviews over Camping La Cazette

• 2019
    9Renders17-09-2019

heerlijk!

We hebben ontzettend genoten als derde gasten in het pas gerenoveerde wijnhuisje. Een heerlijk gite, met een werkelijk prachtig uitzicht! Het was erg warm in de week dat wij van de enorme gastvrijheid van Lidy en Carly genoten, maar door de dikke muren van de gite bleef het er lang koel. De rivier is op een korte, mooie, loopafstand van het huisje, geweldig voor de kinderen (8,10 en 11) ze hebben zich uren vermaakt met zwemmen , met banden van de stroomversnelling en dammen bouwen. Als je van rust houdt en weg wilt van de 'massa', dan is deze camping zeker een aanrader! In het dorpje zit een kleine kruidenier met een hele goede slager. We zijn er ook een aantal dagen op uit getrokken met de auto: op zoek naar de tempeliersstadjes, kastelen enz. Vanuit het dorpje kun je kanovaren over de rivier, ook super leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Familie Veltman10-09-2019

Een knus en kind vriendelijk paradijs

We waren dit jaar voor de tweede keer op camping Lacazette. Normaal gesproken gaan we nooit twee keer naar dezelfde plek maar voor Lacazette maken we een uitzondering en hebben onze vakantie er afgesloten.

De rust en gezelligheid van Lacazette laat je helemaal bijkomen. De kinderen kunnen vanaf jonge leeftijd al erg hun eigen gang gaan en zoeken elkaar meteen op. Vooral de centrale speelplek is een gezellige verzamelplaats.

Ondanks het heette weer kun je heerlijk afkoelen in rivier de Tarn 300 meter van de camping vandaan. Verder is er genoeg te doen in de omgeving zoals kanoën, wandelen of een stad/dorpje bezoeken. Het hoogtepunt is natuurlijk de Table d'hotes op woensdagavond, Lidy is de beste kok!

Dit jaar zaten we in de huurtent en vorige jaar in het Chalet, beide bevalt prima. De huurtent is heerlijk omdat het afkoelt 's nachts

Ik sluit niet uit dat dit ons laatste bezoek aan Lacazette was, een prachtig paradijsje.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Hemmo en Simone07-09-2019

Fantastisch, rustige plek vlakbij de rivier.

Twee weken verbleven we in de prachtig verbouwde gite op deze minicamping. Mooie locatie als je van rust en privacy houdt. Aardige gastvrouw en gastheer die altijd bereid zijn je tips te geven.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Guus en Annelies01-09-2019

Gastvrije camping op prachtige locatie!

In augustus zijn wij één week op La Cazette in tent Le Bambou verbleven. Het is een prachtige camping tegen een berg aan waardoor je een eigen ‘terras’ hebt en dus veel privacy. Loop je echter de camping op dan kun je de gezelligheid opzoeken. Onze 5 kinderen in de leeftijd van 2 t/m 12 hadden voldoende vriendjes en waren veel te vinden in de speeltuin. Voor onze dochter van 16 waren er geen leeftijdgenootjes helaas. De omgeving is prachtig, wat hebben we genoten. Het eten op woensdagavond op de camping was geweldig, lekker eten en veel gezelligheid. Lidy en Carli doen er alles aan om je het naar de zin te maken en zelfs de zoons helpen en handje mee. Wij raden iedereen deze camping aan!

• 10Eetgelegenheden

• 9Pauline29-08-2019

genieten en relaxen

Op deze camping geldt kinderen blij ouders blij. Door de kleinschaligheid kunnen de kids zich lekker vermaken met de vriendjes van de camping. Jij hebt tijd voor jezelf. Maar ook gezellig contact met de andere campinggasten. Het strandje bij de Tarn is (na een dagje wennen) echt geweldig. Voor kleine kinderen om lekker visjes in te vangen en dammetjes te bouwen . Daarnaast kun je er ook gewoon lekker in zwemmen. Lekker genieten van de mooie ligging. Top vakantie. Grote supermarkten zijn niet heel dichtbij (25 min), veel trappen maar dat heeft geen afbreuk gedaan voor ons. Wij gaan waarschijnlijk weer.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Beukema26-08-2019

Heerlijke camping! rust, natuur, kleinschalig

Super camping! Prachtige ligging, ruime plekken, uitstekend sanitair, etc. Wat vooral ook opviel is de hartelijke ontvangst van de eigenaren. Ze doen echt hun best er voor alle campingbezoekers wat leuks van te maken. Ze bakken ook uitstekende pizza's trouwens ;-) Normaliter gaan we nooit 2 keer naar dezelfde camping maar als we dat zouden overwegen staat La Cazette met stip op 1.

• 9Dennis Belinda26-08-2019

Super relaxed

Onze vakantie op deze camping was echt heerlijk! De kampeerplek voor onze vouwwagen was ruim en lekker rustig. Je moet wel hard werken om je vouwwagen te plaatsen ivm het heuveltje (maar het lukt). Sanitair is netjes.

De natuur in de omgeving is erg mooi. Kanoën en wandelen in de omgeving is een aanrader. De kids vermaakten zich prima in de speeltuin op de camping met vriendjes en vriendinnetjes. De rivier is super leuk met een watervalletje. Wel een flinke afdeling om er te komen ( en een klim terug), maar zo kwamen wij ook aan onze beweging:) Het avondeten met elkaar op woensdag is gezellig en erg lekker. Carli en Lidy zijn fijne mensen en zorgen goed voor hun campinggasten. Een plek om nog eens terug te gaan!

Ps: eetgelegenheden krijgt een 7 omdat er niet veel dicht in de buurt is. Het eten op woensdag is echter meer een 9 waard.

• 7Eetgelegenheden

• 9Dieke25-08-2019

Heerlijke camping!

Wij sluiten ons aan bij onderstaande positieve beoordelingen! Afgelopen zomer hebben wij 2 weken genoten met onze eigen tent op camping La Cazette. Ruime plek met veel privacy door de terrassen waarop de camping gemaakt is. De kinderen vermaakten zich heerlijk in de 'rots'kamer, op de trampoline en de andere speeltoestellen. De plek bij de rivier om te zwemmen is prachtig en ook in de omgeving is genoeg te doen. Soms iets verder rijden, maar dat is door deze omgeving geen straf. Carli en Lidy zijn behulpzaam, zo leenden ze zelfs een luchtbed uit toen ons matje lek bleek. Wij gaan nog wel een keertje terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Herman en Marieke24-08-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijk ontspannen vakantie. Prettige ontvangst na een lange reis. We voelden ons meteen thuis. Eigenaren staan open voor een praatje en advies over de omgeving, maar zijn niet te aanwezig, wat heel prettig is. Prachtige omgeving. Tent Le Chene onder de bomen, midden in de natuur, met privacy door de ruime staanplaatsen. Rivier de Tarn zacht hoorbaar aanwezig, ontspannen. Kinderen vermaken zich onderling op de camping. Sanitair altijd goed verzorgd en bijgehouden. Brood service aanwezig. Er kunnen pizza's besteld worden, gemaakt door de eigenaresse, aanrader. Jammer dat we voor maar een week geboekt hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rogier en Marline18-08-2019

Een fantastische zomervakantie!

Deze zomer verbleven we twee weken op La Cazette in Le Bambou, een heerlijk ruime tent. De camping bleek een paradijsje! Gebouwd op een oude wijngaard bevind je je in een bloemrijke tuin met veel bomen waar op een aantal terrassen een kampeerplaats is. De plekken zijn heerlijk privé, maar alle paadjes leiden naar wat toch voelt als een klein centrum waar je je verse brood kunt ophalen bij Lidy en Carli, waar een gezellig en fris sanitair gebouwtje is, waar je een boek kunt lenen in de ‘grot-kamer’, waar er een fijne speelplaats is en waar de wekelijkse Table d’Hotes georganiseerd wordt. Alle kinderen wisten elkaar gemakkelijk te vinden en hebben zich eindeloos vermaakt, en wij konden heerlijk lezen op ons eigen plekje. De Tarn en omliggende dorpen en steden, met de leuke markten, mooie kerken en musea en overal kano- en zwemgelegenheden geven voldoende mogelijkheid voor uitstapjes in de buurt… als je al van je plek af wilt...

8 tips over Camping La Cazette

• Rene Franken, 15-12-2013

Een dagtrip naar Albi is zeker de moeite waard. Op ongeveer een uur rijden langs een prachtige route stroomafwaarts ligt de prachtige middeleeuwse stad Albi. Zeker zo mooi als het veel beroemdere Avignon.

• Leonieke, 29-10-2013

Het is natuurlijk wel warm, dus is het handig als je met je eigen tent komt om aankomst en vertrek niet midden op de dag te doen...

• Harold, 09-08-2014

Neem je racefiets of hybride fiets mee op vakantie vooral wanneer je jongere kinderen die best wel een hele middag zichzelf met anderen kinderen kunnen vermaken.

0 vragen over Camping La Cazette

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50