Camping La Cazette

CampingWeer vandaag25°8°
Camping La Cazette
9,4

34 reviews over Camping La Cazette in het Nederlands

Heerlijk genieten op een fantastische plek!

Matthijs
19-10-2017

La Cazette is een erg leuke camping die mooi is gelegen op een voormalige wijngaard. Kleine camping met heerlijke plekken waar je veel privacy hebt, maar toch ook de gezelligheid van camping en ook voor de kinderen genoeg te doen. Lidy en Carly maken je het naar je zin en hebben veel tips mbt activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Aanrader als je wilt genieten, houdt van privacy en toch de gezelligheid van de camping in een mooie omgeving!

Een klein pareltje!!

Sofie , Christophe, Roosje en Annelien
19-10-2017

Na een lange tocht met onze twee meisjes (5 en 6 jaar) waren we aangekomen op La Cazette. We voelden ons hier eigenlijk al snel thuis..

Een plekje waar je echt tot rust kan komen, genieten van de natuur, van de talrijke bloemen,bomen en planten..waar de kindjes vrij kunnen spelen en vriendjes maken. Waar je tijd kan stelen en niemand je stoort, waar je weg kan dromen met een boek in je hand, waar je heerlijke verfrissing hebt in de rivier, en mooie wandelingen en fietstochten kan maken in de natuur...

Carli en Lidy maken het voor iedereen aangenaam en hebben ons heel welkom laten voelen. We hebben hier op een korte tijd heel aangename mensen leren kennen .

Wij gaan dit pareltje niet snel vergeten!

Wij komen zeker nog eens terug

Angelique
19-10-2017

Een mooie en rustige camping, waar het goed vertoeven is met een gezin. Er hangt een fijne en ontspannen sfeer op de camping en Lidy en Carli staan voor iedereen klaar.

Een verblijf op deze camping is echte aanrader als je van rust en ruimte houdt.

een paradijsje

Erald en Gemma
    20-8-2017

Camping La Cazette is in één woord geweldig.

Een heerlijk rustige en sfeervolle camping.

Carli en Lidy zijn super gastvrij en behulpzaam.

Alles dus voor een geslaagde vakantie.

Klein en fijn!

Paul en Madelein
    4-8-2017

Prachtig gelegen op een heuvel, tussen veel groen en bloemen. Op de achtergrond hoor je de rivier beneden stromen. Wat een mooie locatie! Wij hadden het enige huisje, dat erg charmant en comfortabel was. Verder maar een paar tenten, allemaal mooi verspreid over terrein met veel privacy. Allemaal rustige mensen met kinderen, die elkaar dan ook makkelijk vonden. Onze jonge kinderen (4 en 8) renden zo snel als ze konden na de maaltijd naar het speelplekje. Voor papa en mama ook wel lekker. Boek erbij, borrel..

Eigenaren Lidy en Carli zijn heel vriendelijk en behulpzaam. En gaan ontspannen en flexibel om met de gasten. niet teveel regeltjes e.d wat je op grote campings soms hebt. Table d'hote was erg gezellig. met een fikse regen- en onweersbui erbij, ach..onder een afdak geen probleem. Omgeving biedt genoeg voor leuke uitstapjes. Alles is wel eindje rijden. Maar in het landschap daar is dat geen straf.

Fijne camping

Paul
    31-7-2017

Gastvrij, prachtig uitzicht, heerlijke rivier vlakbij. Ingerichte tenten heel comfortabel.

Oude reviews (archief)

Een charme camping bij uitstek. Wat een mooie en goed onderhouden bloemenzee!

De camping is klein en overzichtelijk, maar tegelijkertijd heel avontuurlijk ingericht waarbij je op elke plek veel privacy hebt, maar de kids toch aansluiting vinden met de andere kids. Een kleine, maar groot genoege speeltuin.

Lidy en Carly zijn ontzettend lieve en attente mensen die graag mee denken en adviseren over de prachtige omgeving.de table d'haute is een echte aanrader, gezellig met alle gasten aan een lange tafel op z'n Frans lekker tafelen.

Kastelen en authentieke dorpjes op korte rij afstand. Alleen al met de auto er op uit gaan levert mooie ver gezichten, avontuurlijke weggetjes en mooie dorpjes op.

De afdaling naar de rivier is even een wandelingetje, maar dan teef je ook echt heerlijk zwem water. Onze jongens gingen graag op de opblaas band van de stroming af en de kleintjes zochten graag kreeftjes en visjes. Heerlijk verfrissend water met een prima gras strand!

Wij hebben een hele fijne twee weken gehad.

Klein en heel fijn!!

Marije
    13-8-2016

We hebben twee heerlijke weken gehad op de camping van Lidy en Carli. Wow wat een grote plek voor onze tent! ook rustig en veel privacy! De kinderen (bijna 3 en 5 jaar) hebben zich prima vermaakt, lekker springen op de trampoline en spelen met de andere kinderen. De camping is mooi, kleinschalig, ligt in een prachtig gebied waar veel te bekijken en te beleven is. Carli en Lidy zijn heel behulpzaam en betrokken. Kortom twee fijne weken gehad.

Als God in Frankrijk..

Familie Verheijde
    7-8-2016

Zie mijn recensie van vorig jaar. Eén toevoeging: 3 weken is beter dan 2. Wij gaan volgend jaar weer.

Een paradijselijke plek.

Hans en Sandra
    20-3-2016

Een prachtige plek midden in de natuur vlakbij een charmant vriendelijk dorp.

De gastvrije en vriendelijke eigenaren staan altijd voor je klaar. Prachtige wandelmogelijkheden en mooie tochten in de omgeving maken dit tot een veelzijdige bestemming.

Een mooi oord voor de vogelliefhebber.

We hebben een aantal aanbieders voor La Cazette voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cazette in Broquiès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cazette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Cazette scoort een 9.4 uit 10 op basis van 35 reviews.