Franse valleientocht

8.9Fantastisch

• 9ad verbunt09-12-2019

zeer aanbevelenswaardig!

de overnachtingsadressen waren allemaal 100% in orde: gastvrouwen en -heren, kwaliteit kamers en eten en rust en netheid en belangstelling en andere gasten en de routes (en het weer, maar daar konden jullie niets aan doen!!) waren uitstekend. het enige minpunt is de afstand tussen hier en daar....

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Annemarie20-11-2019

Dat is nog eens vakantie vieren!

's Middags ontvangen worden met een drankje, 's avonds een heerlijk 3-gangen diner. De volgende dag een rondwandeling in de buurt en 's avonds op dezelfde plek weer heerlijk eten. De dag erop een wandeling naar het volgende huis. En daar ging het eigenlijk telkens hetzelfde: hartelijke ontvangst, heerlijk eten, de ene keer alleen met de eigenaren, de andere keer met een grotere groep mensen. Zo hebben we in 10 dagen 5 van de 6 huizen bezocht. Allemaal fantastische locaties met comfortabele kamers/huisjes en zeer gastvrije mensen! Omdat iedereen zijn eigen route volgt langs de verschillende adressen, kwam je later in de week soms weer mensen tegen die je eerder ook al ontmoet had. Erg leuk! Voor de wandelroutes was het wel goed om de GPS in de gaten te houden, want af en toe was het pad nauwelijks meer te herkennen. (We zaten aan het eind van het wandelseizoen en het was zéér groeizaam weer.) We kijken terug op een prachtige vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Tanya van Gool18-11-2019

Ik zou het zo weer doen.

Prettige wandeltocht, met zeer gevarieerde en inspirerende verblijfplaatsen. Verzorging was prima en de wandeltochten waren goed uitgezet en te lopen. Je hoeft geen ervaren wandelaar te zijn. De gastvrijheid en variëteit van de gastfamilies was relaxing.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Thomas Sanders14-11-2019

Voor het eerst solo, dan zijn hosts belangrijk

Niet alleen een goede wandelbestemming, ook geschikt om wat rondjes te fietsen. Kom hier voor de mensen, Nederlands of Bels, je zult er geen Frans leren/nodig hebben tenzij je de nabije stadjes gaat bezoeken.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Maria-Elise12-11-2019

Geweldige wandelweek!

Tijdens onze wandelweek overnachten we bij verschillende Nederlanders/Belgen. Allemaal bijzondere accomodaties met een verhaal. We werden overal zeer gastvrij ontvangen en erg verwend met heerlijk eten. Je wandelt door een heel ongerept prachtig gebied met weinig toerisme. We hebben er zeer van genoten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Quirinus en José11-11-2019

Fantastisch!!!!

Een aanrader!!!! Heerlijk wandelen in de rustige mooie natuur en leuke dorpjes. En heerlijk verwend worden door alle gastvrouwen en heren.GEZELLIG!!!!! We hebben ontzettend genoten, het was genieten.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Luc, Lut, Leen11-11-2019

Heerlijk

Zeer toffe week doorgebracht, prachtige streek, goed georganiseerd, zeer vriendelijke ontvangst, lekker eten. Een "plezante" ontmoeting tussen Nederlanders en Vlamingen. Als ge graag wandelt in een ongerepte natuur, dit is the place to be

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Willem en Corine de Koning05-10-2019

Lekker genieten

Afgelopen week zijn we langs bijna alle vakantie huizen geweest en zijn overal zeer gastvrij ontvangen. Het eten was overal zeer goed verzorgd, erg gezellig met alle gasten en met de familie van het huis aan een tafel. De kamers/ huisjes waren stuk voor stuk comfortabel. De uitgezette wandelingen zijn goed beschreven, op papier en met gps te volgen, over smalle paadjes met prachtig uitzicht over de heuvels en door de bossen. Heerlijk rustig ook: je komt bijna niemand tegen tijdens de wandelingen. Wij hebben genoten en kunnen deze vakantie aan iedereen aanbevelen, die van rust, natuur en lekker eten houdt!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Theo en Agniet01-10-2016

een week als god in Frankrijk

zes dagen met z'n tweeën gewandeld over kleine paadjes door prachtige natuur met af en toe een gehuchtje. Alle wandelingen prima gedocumenteerd met kaart, beschrijving en ook met GPS. Na een welverdiend koud biertje 's avonds heerlijk eten, vaak uit eigen tuin en met de andere gasten ervaringen delen. We werden overal verwend met veel persoonlijke aandacht en service: zes heerlijke dagen.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Frans Raiglot07-06-2016

Zeer mooie en originele vakantie

Mooie wandelingen, prachtige en rustige streek, zeer mooie huizen om te overnachten met stuk voor stuk een supervriendelijke ontvangst en lekker eten.

Gereisd met partner in juni 2016

10 van de 25 reviews gezien