Camping La Bourgnatelle

18 reviews over Camping La Bourgnatelle in het Nederlands

Niet positief

Fam Vis
10-1-2017

Zwembad ineens dicht voor onderhoud, geen schaduw bij speeltuin, slechte WIFI, niet servicegericht personeel, animatie alleen leuk voor Fransen. Stacaravan verouderd, voelden de gaten van de vloer door het zeil heen, vlonder die de verhoging aan de caravan was bijna rot.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Niet geweldig

Marit
26-7-2016

Voor een camping in het hoogseizoen magertjes qua animatie en service. Zwembad ok. Staat vd stacaravan triest, gevoel dat je door de vloer zakt zonder het vieze zeiltje eroverheen. Vlonder voor de caravan in dezelfde staat, ook om doorheen te zakken. Wel schoon. Animatie voor kinderen ouder dan 6 jaar, met 2 kinderen eronder dus niet geschikt. Openingstijden van receptie zijn een farce, deur is bijna altijd dicht. Bar en keuken zien er niet hygienisch uit. Enige dat wij durfden te bestelllen is een Orangina die vervolgens koud was. Toevallig geen andere Nederlandse kinderen, dus qua saamhorigheid hielp dat niet mee.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Leuk gebied, fijne camping!

Lotte
22-5-2016

Mooie camping met mooie stacaravan/chalet. Wij waren met een aanbieding in de meivakantie. Hele mooie omgeving, veel te doen. Prachtige dorpen en mooie kastelen in de buurt. Camping ligt bij een klein dorpje, mooi, maar niet veel te beleven. Wel praktisch zijn de supermarkten, lidl zelfs op loopafstand met verse broodjes! Kortom, Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2016

Kleine camping met weinig voorzieningen

Karin
9-2-2016

Hadden een stacaravan was keurig verder maakten dus geen gebruik vh sanitair op de camping. Zwembad aanwezig restaurant op de camping was niet meer open. Verder heeft de camping niet veel voorzieningen voor bijvoorbeeld kinderen. Dorpje op loopafstand en bakker ook. Klein centrum met markt en wat restaurantjes. Wij zijn elke dag met de auto op pad geweest want in de buurt kun je wel leuk wandelen maar om meer te zien heb je echt de auto nodig.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige camping

suzanne_maria
13-9-2015

wij waren hier met een aanbieding van touroperator en het is ons dik bevallen. Mobil home was niet nieuw dus vlekje hier en daar maar dat was alles. Je zit op loopafstand van het dorp. Daar is niet veel te beleven maar voor een wandelingetje net leuk. De omgeving is prachtig en je bent overal zo. Supermarkt vlakbij en de Lidl zelfs op loopafstand.

Geen 4 sterren waard

Jeroen
30-8-2015

Het is een redelijke camping, zeker geen 4 sterren waard.

Wij zaten in een mobiel home, veel homes zijn recentelijk vervangen echter wij kregen de oudste, dit was echt niet best en gelukkig kregen wij een iets betere maar geen nieuwe. Er waren bijna geen kampeerders en dit komt denk vanwege het slechte sanitair. Ik zou het niet fijn vinden om hier continue van gebruik te moeten maken Zwembad is ook niet bijzonder, snackbar was dicht (en het was midden augustus) Geen leuke restaurantjes in het centrum Het meer is 25 KM echter ver weg wel 45 minuten rijden, is zeker wel de moeite waard als je van autorijden houdt (niet op de snelweg) Leuk om te bezichtigen zijn Martel, de grotten, Rocamadour, Cahors (1.15 uur, maar mooie auto rit) Er is een kleine meertje op 3 km van de camping aan de dordogne waar we vaak gezeten hebben

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Kleinschalig, ontspannen, servicegericht personeel

Ramona
19-7-2013

Pluspunten: op de camping ontvangen door vriendelijk, proberend Engels te spreken (!)/ servicegericht personeel. gloednieuwe mobile home van alle gemakken voorzien, mooi gelegen aan de rivier Cere, je wandelt in een paar minuten naar een grote Lidl-supermarkt. snackbar werd bemand door twee aardige, behulpzame franse dames die ook engels probeerden te spreken en hulpvaardig waren. je bent snel op topattractie-plekken zoals rocamadour, padirac, groene dordognevallei. kanoen vanaf de camping naar de dordogne.

nadelen de onderkant van de mobile home was niet afgeschermd met een hekje, dus kruipende babys moet je in de gaten houden dat ze er niet onder komen, het was warm in de caravan (32gr kinderkamer 20.00 uur), bretenoux is best een wat groter plaatsje waar doorgaand verkeer doorheen rijdt, kinderbadje heeft een ' douche' waterval maar geen extra speelattributen of opvrolijking.

nadeel

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Relaxte Franse sfeer

wardtmar
4-8-2012

Lekker rustige camping op een prima plek. Supermarkt dichtbij, prima zwembad tot en met10 jaar, veel dingen te doen in de buurt, aardige mensen op de camping. Als je een Mobile Home hebt heb je eigen sanitair, dat scheelt dan alweer. Plekken zijn prima, aan de rivier. Animatie aanwezig, ook op een relaxte manier. Prima plaatsje, watervalletje, markt, brocante, etc. En de omgeving is ook tp, met veel wandelmogelijkheden, fietsgelegenheid en uitstapjes naar leuke plekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Ga in het naseizoen niet naar deze camping.

jj
17-9-2011

Waren net 1 dag op deze camping kwamen er 6 polen in 2 caravans tegenover ons te staan. Overdag was het rustig want dan gingen zij uit werken, maar ´s avonds begon de lol vooral in het weekend. Het begon om 5 uur met heel veel vrienden en het duurde tot 4 uur in de nacht. Met auto´s in de nacht over camping scheuren, zeer harde muziek en heel veel drank. Klagen bij de beheerder had geen zin want deze deed er niets aan. Dus al je wilt genieten van je vakantie dan mijd je deze camping vanaf september.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Opgelicht met de borg voor de mobilehome

Snip
19-6-2011

Bij huur van mobilhome. Vraag een bonnetje van het betaalde bedrag van de borg. Wij weten 200% zeker 150€ betaald te hebben, kregen maar 110€ terug. Volgens de receptie hadden wij maar 110 betaald. Opgelicht!!!! Wij zijn woedend. Wij kunen niets bewijzen.Dus vraag een kwitantie!!! Dat hadden wij ook moeten doen.

Gereisd Met partner in juni 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bourgnatelle in Bretenoux (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bourgnatelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.