Reviews over Brengues

Gewoonweg prachtig !

Decrop-Lenaerts,
    8-8-2014

Camping Le Moulin Vieux is een prachtige kamping , rustig gelegen met hele vriendelijke uitbaters ! " Leven zoals God in Frankrijk " kan je daar persoonlijk meemaken !

Leuke, rustige mooie Franse camping.

marlies125,
    23-5-2013

Een camping gelegen aan de rivier de Célé.

De omgeving is rustig. De camping ligt aan de St Jakobsroute. De weg naar Santiago de Compostella. Je kunt in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen.

Het dichtstbijzijnde stadje Figeac is zeker een bezoek waard en ook Rocamadour is een "must".

Het Franse echtpaar Yves en Babeth Yehel doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken.

Vanaf de camping is er de mogelijkheid om kanotochten te maken.

Op het terras is het gezellig toeven en de maaltijden zijn prima.

heerlijk rustig prachtige omgeving

F Volkering,
    1-8-2010

rustige franse camping op een prachtig plekje. Grootste nadeel was nog dat de kinderen de hele dag krekels zochten of in het zwembad of het riviertjes speelden en nergens heen wilden

Brengues scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews