Camping Albugue

21 reviews over Camping Albugue in het Nederlands

Superplek!

johannes cannoodt
18-12-2018

We zijn zelfs 3 jaar op na elkaar naar hier gekomen. De camping is een mooie natuurplek. Autovrij. Kinderen kunnen echt op avontuur gaan. Sympathieke mensen. Bioboerderij. Veel kastelen en mooie dorpjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig

mark et Nicole
15-12-2018

Prima plek, groots uitzicht. het was fijn in deze prachtige gite te verblijven terwijl 2 van onze kinderen op de camping verbleven. Dus samen, heel dichtbij, maar toch elk op zijn eigen plek. Een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeer goed, we komen terug!

marjolein cannoodt
15-12-2018

Zeer aangenaam verblijf! Vriendelijke mensen, rust & natuur. Wandelingen zijn goed voorbereid en uit te lenen. Af en toe een leuke 'niet commerciële' kinderactiviteit die met zorg worden voorbereid. Kinderen mogen mee schapen voederen. Mooie omgeving, veel zwem of plons plekjes in de buurt. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig relax-plekje

Sanne en Ortwin
25-8-2018

Wat een prachtige plek en wat een gastvrijheid! We hebben genoten van het mooie uitzicht en de fijne sfeer op de camping. Hier kom je tot rust en het is een mooie uitvalsbasis om dingen te ondernemen. De eigenaren hebben wandelingen en uitstapjes uitgestippeld. Alles werd met zorg gedaan. Groente uit eigen moestuin is te koop en iedere ochtend vers brood te bestellen. De gezamenlijke maaltijd op de binnenplaats met fijne muziek was een belevenis. De beek met het watervalletje onderaan de camping is een klein paradijsje.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig en sfeervol

M van Berkum
23-8-2018

Albugue is een heerlijk rustige camping. De campingplaatsen zijn enorm groot, vrij verdeeld over het terrein, met veel schaduw en uitzicht op de schitterende heuvelachtige omgeving. Het sanitair is netjes en werkt goed. Er is geen elektra, maar er zijn wel koelkasten beschikbaar. De sfeer is heerlijk ontspannen, doordat de camping zo enorm ruim is opgezet en weinig plaatsen heeft. Yvonne en Michel hebben duidelijk heel veel liefde en energie gestoken in deze plek en dat is goed te merken. Een keer per week wordt er een maaltijd georganiseerd die was in ons geval heerlijk en bijzonder gezellig (met muziekoptredens van de kinderen). Daarnaast organiseren Yvonne en Michel ook tal van workshops. Er is een speeltuintje voor kinderen. Er zijn verschillende zwemgelegenheden in de buurt en tal van schitterende dorpjes. Er staan veel gezinnen met jonge kinderen, dus een prima plek om met je gezin naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

In 1 woord ... Geweldig!

Fam.Bakker
6-9-2017

Donders wat een paradijs! Wij hebben een heerlijke, fijne, gezellige, ontspannen en warme zomervakantie gehad op Albugue.Warm in beide opzichten. Als in prachtig weer, Maar zeer zeker ook warme gastvrijheid van de beide eigenaren. Ruim drie weken hebben wij met het voltallige gezin (6 pers) geen enkel moment problemen gehad om ons te vermaken op, om en rond Albugue. Prachtige omgeving. Een absolute aanrader voor een ieder. Mooie en rustige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Albugue; één van de 9 parels in de Aveyron...

Sigurd Smit
20-8-2017

Hartelijke ontvangst door Yvonne en Michel en kregen direct veel info over omgeving, bezienswaardigheden en uitgezette wandelroutes. Prachtige ligging, grote plaatsen met schaduw, privacy en uitzicht. Wekelijks een gezamenlijke maaltijd met andere gasten, goed voor sfeer en eventuele contacten. Op de site 9vakantieparels is veel te zien en te lezen over camping en omgeving. We gaan graag nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische sfeervolle camping

FamilieH
4-8-2017

Prachtige rustig gelegen camping. Eigenaren zijn zeer toegankelijk en vriendelijk. Onze zoon was er kind aan huis. Leuke activiteiten voor kinderen zoals toneel, broodbakken, wandelingen en schapen / kippen voeren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Bijzondere plek met bijzondere mensen

Ralph Kruijssen
3-1-2017

De lieve eigenaren hebben een ruïne omgetoverd tot een campeerparadijsje met overal mooie plekjes. Een prachtige plek voor jonge kinderen om van alles te ontdekken in de natuur en rondom het huis. En voor de ouders daardoor een oase van rust. Eigenaren Michel en Yvonne maken het helemaal af met hun wekelijkse eet- en muziekfeest.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen in de natuur

Bart en Irene
9-8-2016

Na een tocht met kleine weggetjes door een landschap vol graanvelden kwamen wij, een jong stel, afgelopen juli aan op de mooie natuurcamping Albugue. De boerderij met haar binnentuintjes en het uitzicht zijn erg mooi. Wij hebben 5 dagen gestaan op 'Bruyere', een prachtige ruime plek midden in de natuur. 's Ochtends kun je voor je tent in de zon ontbijten met croissants en baguette, die zijn te bestellen op de camping. Een klein minpunt is de ligging ten opzichte van de berg, wat er in resulteert dat de zon 's avonds na etenstijd al achter de bergen verdwijnt. Gelukkig zijn er amper insecten aanwezig. Nederlandse campingeigenaren Michel en Yvonne zijn hele lieve mensen. Helaas hebben wij het avondeten van Yvonne niet mee kunnen maken, maar we hoorden van andere gasten dat dit echt een belevenis is. De omgeving is groen en er is veel te doen, waar Michel en Yvonne leuke kaarten over hebben gemaakt voor uitstapjes, zoals het mooie middeleeuwse stadje Albi. Houd er wel rekening mee dat het vaak een stukje rijden is. Een ander pluspunt is het gebruik van een plankje van een koelkast in het campinggebouw. Op de camping zijn veel gezinnen met jonge kinderen, maar door de ruime opzet van de camping leidt dit absoluut niet tot overlast. Het sanitair is wat verouderd, het kan soms iets langer duren voordat de douche goed warm is, maar alles is altijd netjes schoon. Een verblijf op Albugue is ontzettend ontspannen en genieten in de natuur. Wij hebben ongelooflijk genoten en willen deze prachtige plek aan iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in juli 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albugue in Brasc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albugue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.