Vakantiehuis La Promesse

13 reviews over Vakantiehuis La Promesse in het Nederlands

rustig, kindvriendelijk, heerlijke vakantieplaats

Greet Dufraing
13-11-2012

Onze gîte was mooi en verzorgd en het prachtige uitzicht vanop het terras bracht je onmiddellijk in vakantiestemmig.. Bon Repos is een rustig Frans dorpje, maar is goed gelegen om daguitstappen te doen naar bv. Lourdes.

Eddy en Tannia hebben ons steeds goed verder geholpen en de maaltijden die werden gemaakt waren altijd erg lekker en Belgisch. We voelden ons echt heel goed op deze plek. Verder is de prijs-kwaliteitverhouding zeer goed.

Met open armen en veel streektips ontvangen.

Stof,Sarah,Loes,Oskar
16-8-2011

Supertipje : leuke kleine maar heel fijne site waar kinderen onmiddellijk thuis zijn en eigenlijk helemaal nooit weg willen... 's morgens de deur open en buiten ravotten : als je ze nodig hebt moet je ze gaan zoeken...

Topstreek ook voor uitstapjes op ieders niveau!

Zeker ook de eigen bereidingen van de gastvrouw eens proeven.

Zalige vakantie.

Koen en Annemie
16-8-2011

Deze vakantie in "la promesse" Bonrepos zal zeker in onze herinnering blijven.

Een idieale uitvalsbasis om de Pyreneeën te bezoeken.

De gites waren mooi en verzorgd.

Het uitzicht was prachtig.

De ontvangst was warm en gezellig.

Het eten was heerlijk.

De honden waren amusant en speels.

De ezels koppig maar typisch.

Het was welliswaar een 2de thuiskomen.

De kinderen hebben zich super geamuseerd en vragen om volgend jaar terug te gaan.

Kortom een verblijf en vakantie om u tegen te zeggen.

We zullen dit niet vergeten.

Koen, Annemie, Lore en Bram

fantastische plek om even terug te bekomen.

chantal
31-7-2011

Dit is werkelijk een hemel op aarde! Je vind hier rust, een leuke en mooie gite, goed eten, een goede gastvrijheid. kortom je gaat hier helemaal ontstresst terug na je vakantie naar huis. Ed en Tannia zijn de perfecte gastvrouw en heer. Ik ga zeker terug!

Chantal

Hier leef je echt als God in Frankrijk!

familie Desmet-Grouve
26-4-2011

Wij hebben 2 jaar na elkaar onze vakantie van 3 weken doorgebracht bij Tannia en Ed. Een beter gastgezin kan je niet treffen! We hebben 3 kinderen die het er ook prima naar hun zin hebben. De ligging is ideaal - prima uitvalsbasis om oa de Pyreneën te verkennen, de hele familie is zo ontzettend vriendelijk, behulpzaam... en de rust is overweldigend. Eén van onze kinderen moet een streng dieet volgen, maar dat was ook geen enkel probleem. Tannia en Ed zorgden ervoor dat ook zij kon meegenieten van een lekkere warme maaltijd. Ook voor het ontbijt konden we op hun hulp rekenen. Kortom: een aanrader voor wie van rust, gezelligheid en mooie natuur houdt én graag een warme familie rond zich heeft!

Hier moet je wezen voor rust en schone natuur.

Peter de Boer
30-8-2010

Nog nagenietend over deze bijzondere boerencamping. Ed en Tannia runnen deze camping op een wel hele bijzondere manier. Kortom ware gastheer en gastvrouw, zij doen echt alles om het naar je zin te maken. Onze oudste zoon was tijdens deze vakantie jarig en Tannia bakte een vreselijke lekkere appel kruimeltaart. Elke dinsdagavond organiseren Ed en Tannia een BBQ. Onze aankomst vergeten wij ook niet snel meer. Net ruim 1300 kilometer in de billen en je wordt welkom geheten compleet met warme maaltijd. De kookkunsten van Ed mogen er trouwens ook zijn. De camping zelf is wat heuvelachtig en je hebt een mooie uitzicht. De voorzieningen zijn prima geregeld en worden goed schoon gehouden. De camping straalt rust en gezelligheid uit. Je moet een liefhebber zijn van dit soort campings. Geen drukte om je heen en je zit midden in de boeren natuur. De kippen en ezelinnen lopen rondom je heen. Trouwens die ezelinnen kunnen je wel op een bijzondere manier de slapers wekken. De camping heeft een grote

toffe plek

Brigitte Anthoni en Cary Paeschhuys
27-6-2010

een verblijf op "LA PROMESSE" is een verademing.De gastvrijheid,rust,natuur,goede ligging en het LEKKERE ETEN maakte van onze vakantie een toffe vakantie.Dank U

Gezelligheid, gastvrijheid troef !

Bert en Iris, Camille en Aurélie Poelmans-Torfs
27-8-2009

Wij en de kinderen hebben hier ècht genoten van de rustige omgeving. Tannia, Ed, Moesje en Midas waren de perfecte gastheren en -vrouwen. De kinderen vonden de dieren héél leuk en de kippen die ons 's morgens kwamen begroeten. Wij als ouders hebben de puurheid van de natuur en de gastvrijheid van Tannia en Ed enorm geäpprecieerd. Kortom een geslaagde vakantie zowel voor ons als de kinderen.

speciaal, prachtig, voor herhaling vatbaar!

de wit tyca
17-8-2009

verblijven op la promesse in bonrepos is een unike beleving.

er hangt een sfeer van vrijheid en rust,

die wordt vervolledigd door schoonheid en vriendelijkheid.

niet alleen kan je dagen genieten van wat de omgeving van bonrepos te bieden heeft,

ook kan je je uren amuzeren op la promesse; zwemmen, van de rust genieten, met de dieren bezig zijn of je altijd welkom voelen om lekker lang te socializeren met tannia, eddy en andere verblijvers tijdens een lekker bediende maaltijd.

jong of oud? iedereen voelt zich thuis op la promesse!

2008

TOP

Van Breugel
27-7-2008

Zelden zijn we zo tot rust gekomen als op La Promesse. Wat ons betreft een paradijsje. Met onze 2 kids van bijna 3 en bijna 5 hebben we echt een supervakantie gehad, 3 weken lang. - enorm grasveld waar de kinderen maar aan konden ravotten - een zwembad nagenoeg voor de tent - enkele dagen voor onze aankomst is het kleine chalet gereedgekomen; een speelhuisje voor de kinderen met allerlei spelletjes, verkleedspullen en wat al niet meer. Ze hebben zich daarin prima vermaakt. - prima sanitair - lekker eten (tables d'hotes) tegen aantrekkelijke prijs. - broodservice - uitgebreide informatie over de (prachtige)omgeving, incl. uitgestippelde wandelroutes - Tannia en Ed zijn geweldig gastvrije mensen. Voor ons was er alles wat we nodig hadden. Omdat het terrein een beetje schuin loopt moet in geval van camperen in een tent wel even gekeken worden naar een wat 'vlakker' slaapplekje. Maar dat is ons prima gelukt. Wij gaan er zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Promesse in Bonrepos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Promesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.