Sorteren

Reviews over Bonrepos

rustig, kindvriendelijk, heerlijke vakantieplaats

Greet Dufraing
    13-11-2012

Onze gîte was mooi en verzorgd en het prachtige uitzicht vanop het terras bracht je onmiddellijk in vakantiestemmig.. Bon Repos is een rustig Frans dorpje, maar is goed gelegen om daguitstappen te doen naar bv. Lourdes.

Eddy en Tannia hebben ons steeds goed verder geholpen en de maaltijden die werden gemaakt waren altijd erg lekker en Belgisch. We voelden ons echt heel goed op deze plek. Verder is de prijs-kwaliteitverhouding zeer goed.

Met open armen en veel streektips ontvangen.

Stof,Sarah,Loes,Oskar
    16-8-2011

Supertipje : leuke kleine maar heel fijne site waar kinderen onmiddellijk thuis zijn en eigenlijk helemaal nooit weg willen... 's morgens de deur open en buiten ravotten : als je ze nodig hebt moet je ze gaan zoeken...

Topstreek ook voor uitstapjes op ieders niveau!

Zeker ook de eigen bereidingen van de gastvrouw eens proeven.

Zalige vakantie.

Koen en Annemie
    16-8-2011

Deze vakantie in "la promesse" Bonrepos zal zeker in onze herinnering blijven.

Een idieale uitvalsbasis om de Pyreneeën te bezoeken.

De gites waren mooi en verzorgd.

Het uitzicht was prachtig.

De ontvangst was warm en gezellig.

Het eten was heerlijk.

De honden waren amusant en speels.

De ezels koppig maar typisch.

Het was welliswaar een 2de thuiskomen.

De kinderen hebben zich super geamuseerd en vragen om volgend jaar terug te gaan.

Kortom een verblijf en vakantie om u tegen te zeggen.

We zullen dit niet vergeten.

Koen, Annemie, Lore en Bram

fantastische plek om even terug te bekomen.

chantal
    31-7-2011

Dit is werkelijk een hemel op aarde! Je vind hier rust, een leuke en mooie gite, goed eten, een goede gastvrijheid. kortom je gaat hier helemaal ontstresst terug na je vakantie naar huis. Ed en Tannia zijn de perfecte gastvrouw en heer. Ik ga zeker terug!

Chantal

Hier leef je echt als God in Frankrijk!

familie Desmet-Grouve
    26-4-2011

Wij hebben 2 jaar na elkaar onze vakantie van 3 weken doorgebracht bij Tannia en Ed. Een beter gastgezin kan je niet treffen! We hebben 3 kinderen die het er ook prima naar hun zin hebben. De ligging is ideaal - prima uitvalsbasis om oa de Pyreneën te verkennen, de hele familie is zo ontzettend vriendelijk, behulpzaam... en de rust is overweldigend. Eén van onze kinderen moet een streng dieet volgen, maar dat was ook geen enkel probleem. Tannia en Ed zorgden ervoor dat ook zij kon meegenieten van een lekkere warme maaltijd. Ook voor het ontbijt konden we op hun hulp rekenen. Kortom: een aanrader voor wie van rust, gezelligheid en mooie natuur houdt én graag een warme familie rond zich heeft!

Bonrepos scoort een 9,2 uit 10, op basis van 11 reviews