Reviews over Bonrepos

Voor rust en gemoedelijkheid een perfect oord!

fam Franken,
    3-8-2012

Een rustige, kindvriendeljike camping. Niets is de eigenaren Eddy en Tannia te veel. zeer gastvrij, vriendelijk. Een plek om volledig tot rust te komen. Welliswaar ver van de bewoonde wereld, maar binnen een half uur rijden kun je cultuur snuiven, ontspanning zoeken, een tour Malettochtje maken, of een uitstap naar naar Lourdes maken. Genoeg te doen in deze prachtige streek!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Mooi, groene en ontspannende vakantie

Jeroen en Claire,
    20-5-2012

Eind april togen wij naar Tanya en Eddy. Hoewel het weer niet meezat (eigen schuld als je eind april gaat) hebben we een relaxte vakantie gehad in de Yurt. La Promesse is een mooie rustige camping, ideaal voor gezinnen die van rust, natuur en cultuur houden. En de pyreneeën op de achtergrond bieden een geweldige panorama.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

la promesse

javeevwola,
    29-8-2011

Wij hebben erg genoten van onze vakantie bij Eddy en Tania.

Ook onze kinderen(18,15,en 12 jaar) vonden het er zo goed dat ze volgend jaar er terug naartoe willen gaan. Onze gite was ruim genoeg en goed ingericht. Het was er heerlijk rustig en ook onze hond had het er erg naar haar zin. We hebben er ook lekker gegeten. De sfeer is er erg gemoedelijk en je kan er veel info vinden over de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

een thuisgevoel

Karel, Linda en Mats,
    28-8-2011

Met onze zoon van vijf hebben we uiteindelijk 2 weken gekampeerd op La Promesse.

Het zwembad voor de "deur" en rondom mooie uitzichten.

Knap. erg schoon sanitair.

Een paar keer per week kun je, als je wilt, voor een erg schappelijke prijs, heerlijk eten.

Wil je wat van de omgeving zien, dan hebben Tannia en Eddy zeer veel informatie ne kaarten.

De bergen liggen op een redelijk te berijden afstand; vlakbij hebben we o.a. Romeinse opgravingen en een pretpark voor jonge kinderen bezocht.

Zelf hebben we flink wat gefietst; de omgeving is erg mooi.

Routes zijn voorhanden.

Voor alle vragen, hulp konden we altijd terecht: een fijn gevoel.

We voelden ons door Tannia en Eddy erg op ons gemak.

Zelf willen we ieder jaar naar een andere camping en een andere omgeving, maar we kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug blijven komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Leven als god in Frankrijk ...

Callens Ann,
    3-5-2011

Niks dan postitief te melden over ons weekje verblijf in een zeer mooie en rustige omgeving, met zeer hartelijke ontvangst en perfecte service.

La promesse is gelegen in een prachtige omgeving, met schitterende natuur !

Het ontbijt is zeer lekker en heel uitgebreid.

Wat ons toch ook wel bijblijft zijn de toch wel zeer verzorgde en gezellige gites, met vooral een gewaarborgde rust en privacy !

Gereisd met partner in april 2011
Bonrepos scoort een 9,2 uit 10, op basis van 11 reviews