Bed and Breakfast Domein Gajolles

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag31°16°
Bed and Breakfast Domein Gajolles
8,8

31 reviews over Bed and Breakfast Domein Gajolles in het Nederlands

een plek om terug te komen

Van Dyck Andre en Annemie
18-7-2011

Heel vriendelijk onthaal. Gajolles is ideaal gelegen voor wie wil logeren op een heel rustige plaats (met mooi zwembad) , van waaruit je toch op enkele tientallen kilometers heel mooie dingen kan gaan bezoeken. Zoals Auch, Condom, Eauze, Lectoure, Fleurance, de abdij van Flaran enz.. Het eten dat Tinne en Patrick opdienen is heel lekker en vers. Mooie kamers.u

Prachig uitzicht, pure rust...

VERMAUT
18-8-2010

Zeer aangenaam verblijf, ver (soms te) weg van alle toeristische plaatsen en diens bezoekers. Ideaal voor een RUST vakantie. Niet voor mensen die graag veel bezoeken want in deze streek is werkelijk niet(s) (veel) te beleven... Superlekkere en verse maaltijden !!! Prijs-kwaliteit is hier troef.

Wij komen zeker terug!! Fantastische gastheren!!!

detavernier philip
15-8-2010

Voor een verblijf van middellange duur is dit een fantastische mogelijkheid. Fantastische natuur, onvoorstelbare rust, vriendelijke en gastvrije ontvangst, een lekkere keuken met liefde klaargemaakt,... Kortom een aanrader voor wie eens wil 'Gajollen'!!!

Gewoon in 1 woord samen te vatten : zalig !

Ignace Logghe
4-8-2010

Verblijven bij Tinne en Patrick is vakantie hebben zoals vakantie moet zijn : dit van 's morgens aan het ontbijt tot en met 's avonds aan de table d'hôte !

Super, fantastisch

Frank De Nul
3-8-2010

Schitterende mensen die steeds in de weer zijn om iedereen een perfecte vakantie te geven.

Prachtige ligging.

Een panorama om u tegen te zeggen

Een ware topper.

Heerlijke vakantieplek!

Chantal, Daan en Wout
26-7-2010

We zijn net terug van een weekje Gajolles en we hebben er ontzettend genoten. Een ongelooflijk mooie én rustige omgeving, een prachtig ingericht huis, grote en zeer verzorgde kamers, toffe eigenaars en heel lekker eten. Een mens kan zich niet meer wensen op vakantie!! Hoewel het niet van onze gewoonte is om 2x op eenzelfde plek te gaan is de kans groot dat we hier nog eens terug gaan. Dit is een absolute aanrader!!

Een plek om steeds terug te keren

Herman Verhasselt
28-6-2010

Waren er reeds drie jaar opeenvolgend en kijken nu al uit naar de volgende keer.

Heel lieve en gedienstige mensen, lekker eten, verzorgde nette kamers/accomodatie, zeer goede verhouding prijs/kwaliteit, schilderachtige omgeving, zeer rustig gelegen...Wat wil een mens nog meer?

Sinds een seizoen of vijf logeren wij jaarlijks in zo'n vijf a zes chambres d'hotes; maar gajolles is één van de twee waar we, sinds de eerste maal, elk jaar blijven terugkeren. Een aanrader kortom.

Uitstekend!!! Aanrader!

Hilde De Becker
13-4-2010

Pas terug van frankrijk....nog lekker aan 't wegdromen van de leuke ,rustige vakantie bij tinne en patrick!Een aanrader voor iedereen:prachtige streek-mooi,verzorgd huis,superlekker eten,pure verwennerij door 2 toffe sympathieke mensen!Dank je wel tinne en patrick,ik kom zeker terug!

Hilde De becker-Heverlee

eenfijne week vakantie

Erik en claudine Vandorpe
26-10-2009

een bed en breakfast zeer aan te bevelen, Het ligy te midden groen en de zeer goed gelegen om uitstappen te doen, en wij hebben telkens gekozen om het avondmaal bij Tine en Patrick te nemen, en telkens was het zeer verzorgd en zeer lekker en gevarierd, ook bij het ontbyt was iedere morgen zzer goed verzorgd, dit adres zouden wij zeker aan bevelden aan onze vriendenkring, want ook wij kregen het adres van een vrienden die er al hadden gelogeerd en deze waren vol lof

een aanrader

tom weuts
13-10-2009

Domaine Gajolles, een aanrader!

Een heel aangename plek, schilderachtig gelegen in een vredig dorpje in de Gers. Afwisselende natuur en adembenemende vergezichten vanop het terras. Het landhuis ademt schoonheid en rust uit. Plezierig sfeervolle kamers, goed verzorgd. Het gevarieerde ontbijt: zeer goed. Geregeld worden gasten getracteerd op een smakelijk 3-gangen diner. Eigenlijk is aan alles te merken dat Tinne en Patrick hun gasten een aangenaam verblijf willen bieden. Het welkom is hartelijk.

Er is terdege kennis in huis over de wijde omgeving, haar natuur en culturele bezonderheden. Onvermoeibaar worden waardevolle en specifieke adviezen gegeven voor uiteenlopende doelen: pittige of juist relaxte ondernemingen te voet, met de fiets of met de auto. Voor een korter of langer verblijf een gastenhuis om U tegen te zeggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domein Gajolles in Bonas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domein Gajolles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.