9,8

69 reviews over Bed and Breakfast La Mouline in het Nederlands

Super kindvriendelijk verblijf

Nicolas Kesteloot, 28-10-2017

De accommodatie en het lekkere eten klaargemaakt door de gastheer is een echte topper!

Een aanrader eerste klasse!!

Deprez sabine, 21-10-2017

Buitengewoon fantastische accommodatie!! Heel verzorgde kamers, ontbijtnuffet, zwembad…

‘S avond mogelijk tot eten met streekgerechten klaargemaakte door een kok met veel passie!!

Wij gaan zeker nog terug!!

Heel goed meegevallen.

Francine & Rik, 11-9-2017

Er viel eigenlijk niets tegen. Mooie nette kamer, lekker ontbijt, lekker diner met veel variatie. Goeie tips om de dag door te brengen. Leuke gastvrouw en gastheer. Heel rustige ligging.

Schitterend verblijf !

Marnix De Smet, 5-9-2017

Hartelijk onthaal. Perfecte service en maaltijden. Vele ontspanningsmogelijkheden.

Zalig

Vandewiele Sandra, 29-8-2017

De rust en verwennerij was fantastisch. Een zeer mooi domein en het ontbijt was verzorgd en lekker. Het avondeten was iedere avond een ware lekkernij. Ook onze meid van 11 jaar vond het zalig. Wij komen zeker terug!

Heerlijke vakantie!

Tine, Dieter en kids, 24-8-2017

Zeer charmant vakantieverblijf op een mooi domein met vele verrassende hoekjes en kantjes. Onze kindjes konden zich naar hartenlust uitleven op de trampoline, de hangmat, de ping-pong, de petanque.

Leuk contact met de andere gasten van de kamers of gites tijdens het heerlijke ontbijt of 's avonds bij het avondmaal.

Heel rustgevende en mooie omgeving, op verrassende loopafstand van een parachuteschool!

Prachtige kamers, zeer verzorgd, goed fris ook bij warm weer.

Een verzorgd zwembad met leuk plonsdeel voor de kindjes.

We voelden ons als een God in Frankrijk en hebben met onze kids (3 en 5 jaar) op en top genoten. Luc en Tine zijn zeer vriendelijke gastheer/vrouw, altijd klaar voor een babbel, een tip van de dag, weetjes over de streek.

Een super aanrader!!

We hebben er een onvergetelijke vakantie beleefd!

Leen & Ward,Mathieu & Justine, 21-8-2017

Heel goed (waar moet ik beginnen 😄): de formule op zich, de vele mogelijkheden voor de kinderen ter plaatse (+ de veiligheid), de gastvrijheid van Luc&Tine, de aanwezigheid van beddengoed, handdoeken,... het superlekkere eten, de aanbieding van mogelijke bezoeken via het krijtbord.

Niet goed: de afwezigheid van een vaatwas. Tip: muggennet aan de ramen bevestigen (net zoals bij de andere gite), zodat de ramen 's nachts 'veiliger' open kunnen. Heel harde 2-persoonsmatras.

Al heel wat positieve feedback doorgegeven!1 van mijn collega's heeft al bij jullie geboekt voor 2018 !

prachtige locatie

Callewaert Edwin, 7-7-2017

Mooie kamers in de stijl van de streek. Mooie locatie en zwembad. Vriendelijke gastheer en gastvrouw altijd bereidt u te helpen met tips voor de dag uitstappen en route beschrijvingen.

Een aanrader

Anja, 14-6-2017

Vriendelijk onthaal, een rustige locatie,zowel het ontbijt als het 3 gangen menu is super lekker

En qua ontspanning zeker genoeg te doen

Voor herhaling...

heidirk, 12-6-2017

Een oase van rust in het groen.

Leuke familievakantie of gezellig er tussen uit met z'n tweetjes.

Sport en spelmogelijkheden.

Relaxen aan het zwembad.

Heerlijke maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Mouline in Belvèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Mouline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Mouline scoort een 9.81 uit 10 op basis van 70 reviews.