Bed and Breakfast La Mouline

Met jonge kinderen

A l’aise...

Nico V.
30-8-2018

De ideale locatie om als gezin te herbronnen.

Schitterende B&B bij 2 prachtige mensen!!!

Stijn Peelman
14-8-2018

Hier kan je niets slecht vinden zo eenvoudig is het.

Toplocatie, 2 super lieve mensen die het naar je zin maken.

Prachtige kamers, prachtige omgeving

Een table d'hôtes om 'U' tegen te zeggen, wat een topkok is Luc!!!

Iedereen is welkom, jong en oud, fantastisch!!!

We keren nooit 2 keer naar hetzelfde adres terug maar dit wordt een uitzondering!!!

gastvrij, culinair, aangename en nette kamers.

Jan & Linda
13-8-2018

Prachtige omgeving met ruime uitstapmogelijkheden. Vele beschikbare faciliteiten op het domein zelf. Iedere dag een heerlijk, gevarieerd ontbijt en avonddiner aan democratische prijzen. Zwembad toegankelijk voor jong en oud. Ruime kamers en gîtes die tijdens het verblijf prima onderhouden worden.

Bijzondere gastvrijheid van Luc & Tine, geen enkele vraag is voor hen teveel.

zalig genieten van de rust én lekkere eten!

Gunther, Veerle en Marie
2-8-2018

Een topadresje in een rustige omgeving. Ideaal voor mensen die willen genieten van een rustvakantie. Wij verbleven in de gîte van 4 personen: voldoende ruimte in keuken en living. De 2 slaapkamers zijn iets kleiner, maar voldoende groot én met een goed bed.

Er is voldoende te bezichtigen in de buurt. Alles vlot bereikbaar.

Het zwembad is een pluspunt. ook ideaal voor gezinnen met kleinere kinderen (wegens het ondiepere deel).

De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het verblijf onvergetelijk te maken.

Ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt, staan altijd klaar met tips voor leuke uitstapjes.

Super lekker gegeten in table d'hotes. Is een aanrader! Ook voor kleinere kinderen: menu wordt aangepast.

Een prachtige b&b !!!

Familie Lammens
2-8-2018

Wij hebben een prachtige vakantie gehad . Wat Luc en Tine doen is fantastisch !!! Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar !!!

Fantastische ervaring

Bart Vanparys
25-7-2018

We hebben enorm genoten van de ontvangst door Luc en Tine. De kinderen (9 & 11) vonden het fantastisch en vragen al wanneer we terug kunnen. Prachtige locatie en geweldige gastheer en vrouw. We kregen heel goeie tips over hoe we deze mooie regio konden verkennen. Het eten was heerlijk en heel gezellig. Wij komen zeker terug!

Lekker gevarieerd eten en zalig zwembad

Lode en Evelyn
18-7-2018

Ideaal om met kinderen daar te verblijven, groot domein, een super gastvrouw en gastheer, zalig zwembad om er te vertoeven, leuke uitstappen in de streek, gevarieerd ontbijt en avondeten, ...

Een aanrader!

bijzonder goed

hugo en claire
6-7-2018

wij kozen voor de gîte omdat we dan ook zelf kunnen koken en hadden veel privé met de boomgaard achterin

ligging bij D2 en toch midden in het veld

weinig hinder van de parachuteclub achterop

service is super met vriendelijke gastvrouw en heer

prijs gite ok; prijs maaltijdmenu(30) te hoog; eten erg verzorgd

kamers in het huisje koel

kindvriendelijk en met kinderbad en diep bad omringd met ligzetels

heel netjes onderhouden

charmant geheel

Super kindvriendelijk verblijf

Nicolas Kesteloot
28-10-2017

De accommodatie en het lekkere eten klaargemaakt door de gastheer is een echte topper!

Een aanrader eerste klasse!!

Deprez sabine
21-10-2017

Buitengewoon fantastische accommodatie!! Heel verzorgde kamers, ontbijtnuffet, zwembad…

‘S avond mogelijk tot eten met streekgerechten klaargemaakte door een kok met veel passie!!

Wij gaan zeker nog terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Mouline in Belvèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Mouline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.