Camping Le Val Fleuri

5 reviews over Camping Le Val Fleuri in het Nederlands

Schoon en rustig

Ineke & Hans van Wingerden
19-8-2017

Prettige ontvangst van de Nederlandse eigenaresse. Schoon sanitair. Internet netwerk H+ (Vodafone) Geschikt voor motorrijders. Beperkte snackbar. Bakker om de hoek (200 m) Kleine supermarkt 500m (Casino) Soms is het monotone geluid van een waterzuiveringsinstallatie hoorbaar De ligging is voor de een geweldig, maar kan voor de ander (wandelaar) prachtig zijn.

Heerlijk relrx

Wim
25-5-2016

Rustige camping mooije omgeving. Alles binnen loop afstand of kort met de auto te doen

Gereisd Met partner in mei 2016

zeker geschikt voor de motorrijder !

aanrader , zeker ook voor motorrijders
11-8-2015

wij zijn er dit jaar ( 2015 ) terecht gekomen met onze motor op doorreis naar de pyreneen. kleine rustige camping met heel ruime plaatsen. we werden zeer vriendelijk ontvangen en konden zelf een plaatsje uitzoeken. het sanitair was helemaal in orde en je kan er goed eten en drinken. als motorrijder is er alles wat je nodig hebt. en betaalbaar. een heel mooi dorpje om de hoek voor een leuke wandeling . een aanrader dus !!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Echt een aanrader!

Simon & Linny
20-9-2012

Tijdens onze rondrit door Frankrijk zijn we op deze camping een aantal nachten blijven staan. De camping ligt aan de rand van het leuke plaatsje Belmont sur Rance. De camping wordt gerund door 2 enorm enthousiaste mensen en de dame komt uit Nederland wat het allemaal weer een stuk makkelijker maakt. De man is de kok en kan werkelijk buitengewoon lekker koken ..... op speciaal verzoek heeft hij voor ons coq au vin gemaakt, waar vind je dit nog?. Kortom een camping die we van harte aanbevelen!

Gereisd Met partner in september 2012

fantastische plek

Fabry Cécile
3-5-2012

een heerlijke rustige familiecamping en voor natuurliefhebbers, vriendelijke eigenaren, frans -nederlands.Sanitair schoon en modern heerlijk restaurantje,gratis zwembad op 100 m, prachtige omgeving voor autoritjes en wandelingen, voor de kinderen 'een kinderboerderij' met enkele dieren, ongedwongen sfeer, een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val Fleuri in Belmont sur Rance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.