Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis l'Ange Gardien in het Nederlands

Heel mooi huis, prachtige plek aan rivier!

johan
30-8-2012

Dit ruime vakantiehuis in Belesta ligt aan de rivier de Hers. Samen met mijn vrouw hebben wij hier een fantastische week doorgebracht, het huis is groot, schoon en volledig ingericht, goede bedden! L'Ange Gardien ligt aan de rand van het dorp maar op loopafstand van de bakker voor de verse croissantjes ieder morgen, Frankrijk op zijn best.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Ideaal voor natuurliefhebbers die de rust zoeken

Ans
18-5-2012

Zeer ruime, modern ingerichte woning. Een ruisende beek voor de deur en verder heel veel schitterende natuur.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis l'Ange Gardien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis l'Ange Gardien in Belesta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis l'Ange Gardien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.