Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Domaine Roujos

• 9William Bovendeerd10-06-2016

Relaxte genieten van de Streek

We hebben erg genoten van ons huis Pastel. Prima voor ons 2-en. Goed voorzien van alle gemakken - lekker bed - wasmachine voorhanden op het terrein - heerlijk zwembad - prettige omgeving - geen opdringerig gedoe van onze gastheer/-vrouw: ze waren er wanneer nodig en dat is ruim voldoende. Superschoon en netjes en daar houden wij van.... Omgeving is prima te verkennen vanuit het prachtige landgoed en als je wilt onthaasten ( en dat wilden wij....) is het een absolute aanrader. Wifi: is er voor het hoogstnodige.... mail en even wat zoeken op internet. Winkels zijn voorhanden in Montech en Beaumont zelf (Intermarche Super). Kortom: een dikke 9!👌Oh ja... we hebben geen kinderen dus dat kunnen we ook niet beoordelen. Ze waren er ook niet tijdens onze aanwezigheid 👍

• 9Vincent Nolte13-09-2015

Perfecte vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Domaine Roujos. De huizen zijn ruim, een grote tuin, een heerlijk zwembad. Fijne zon- en schaduw plekken. De uitgebreide informatiemap bevat handige tips. Het restaurant Bardigues is een echte aanrader! Supermarkten in de buurt, een prima fietsomgeving. Wifi is handig, maar de ontvangst is niet overal even goed. De avond-eetmarkten zijn ook erg leuk. Een perfecte balans tussen inspanning en ontspanning.

• 9Maaike30-08-2015

Heerlijk genieten

Prachtig huis, veel ruimte, heerlijk omheind zwembad (soms voor onszelf) en veel te doen voor de kinderen. Wel last van vliegen, maar in het huis zelf horren voor de ramen. Lomagne streek is ook een aanrader. Door kleine kinderen niet alles kunnen doen, maar nodigt uit om nog een keer terug te komen. Het is kleinschalig en dat vinden wij prettig. Als je liever meer gezinnen in de buurt hebt, is het misschien geen goede plek voor jou. Onze kinderen noemden ons huis (Terra), het barbecue huis. Ze voelden zich er snel thuis en dit komt ook door het vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaren die er zijn als het nodig is, maar ook ruimte geven.

• 8daanenjeroen01-10-2014

Geweldige locatie om tot rust te komen

In een minder toeristisch gedeelte van Frankrijk, waar veel bezienswaardigheden zijn, kun je heerlijk tot rust komen. Steden als Toulouse, Albi, Auch, Montauban en Cordes sur Ciel liggen op maximaal een dik uur rijden. Een heerlijk zwembad waar je de hele dag terecht kan. In het huisje ligt een map met tips voor leuke uitstapjes en een lijst met restaurants waar je lekker kan eten. Het is ons in 2013 zo goed bevallen dat we in 2014 weer zijn neer gestreken bij Trudie en Martin.

• 9Ria Nossin07-06-2012

Luxe gite met landelijke rust

De luxe gite is gelegen nabij Beaumont de Lomagne op een groot, rustig landgoed met super verwarmd zwembad. Hebben 3 weken gelogeerd in zowel Terra als Ocre. Beiden zijn prachtig ingericht met alle denkbare comfort, verwarmd door hout- en/of oliekachel. Er is voldoende privacy. Door de ruimte tussen de gites is er totaal geen geluid te horen van de buren. Zeer goede matrassen en lekker warme dekbedden. De eigenaars zijn zeer behulpzaam bij vragen of problemen. Er zijn geen restaurants op loopafstand, wel in de nabijgelegen dorpjes. Wij vonden het leuker en praktischer om ergens een warme lunch te gebruiken ipv laat diner. Er zijn heel veel leuke dagtrips te maken, zoals Moissac, Auvillar, Montauban en Auch (binnen 1 uur). Iets verder weg Albi, Cordes-sur-Ciel, Cahors en St. Cirq-Lapopie in de Lot streek en het imposante Rocamadour in de Dordogne. Het is handig om na aankomst naar het Office du Tourisme (vaak gesloten tussen 12-2u) te gaan voor stadswandeling.

• 9Fam de Haan31-08-2008

comfort,rust,schoon,kindvriendelijk

wij zijn hier afgelopen zomer geweest en vinden het echt een aanrader voor mensen die van rust en comfort houden. We zijn met 2 kleine kinderen geweest en hebben hier echt een top vakantie gehad. De eigenaren zijn vriendelijk en discreet. De huisjes liggen ruimopgezet met maximale privacy. Boulevard en discogangers zitten hier niet op hun plek.

Vakantiehuis Domaine Roujos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens