Beaumont-de-Lomagne

We hebben een aantal aanbieders voor Beaumont-de-Lomagne voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaumont-de-Lomagne

Relaxte genieten van de Streek

William Bovendeerd,
    10-6-2016

We hebben erg genoten van ons huis Pastel. Prima voor ons 2-en. Goed voorzien van alle gemakken - lekker bed - wasmachine voorhanden op het terrein - heerlijk zwembad - prettige omgeving - geen opdringerig gedoe van onze gastheer/-vrouw: ze waren er wanneer nodig en dat is ruim voldoende. Superschoon en netjes en daar houden wij van.... Omgeving is prima te verkennen vanuit het prachtige landgoed en als je wilt onthaasten ( en dat wilden wij....) is het een absolute aanrader. Wifi: is er voor het hoogstnodige.... mail en even wat zoeken op internet. Winkels zijn voorhanden in Montech en Beaumont zelf (Intermarche Super). Kortom: een dikke 9!👌Oh ja... we hebben geen kinderen dus dat kunnen we ook niet beoordelen. Ze waren er ook niet tijdens onze aanwezigheid 👍

Gereisd met partner in mei 2016

Perfecte vakantie

Vincent Nolte,
    13-9-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Domaine Roujos. De huizen zijn ruim, een grote tuin, een heerlijk zwembad. Fijne zon- en schaduw plekken. De uitgebreide informatiemap bevat handige tips. Het restaurant Bardigues is een echte aanrader! Supermarkten in de buurt, een prima fietsomgeving. Wifi is handig, maar de ontvangst is niet overal even goed. De avond-eetmarkten zijn ook erg leuk. Een perfecte balans tussen inspanning en ontspanning.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk genieten

Maaike,
    30-8-2015

Prachtig huis, veel ruimte, heerlijk omheind zwembad (soms voor onszelf) en veel te doen voor de kinderen. Wel last van vliegen, maar in het huis zelf horren voor de ramen.

Lomagne streek is ook een aanrader. Door kleine kinderen niet alles kunnen doen, maar nodigt uit om nog een keer terug te komen. Het is kleinschalig en dat vinden wij prettig. Als je liever meer gezinnen in de buurt hebt, is het misschien geen goede plek voor jou.

Onze kinderen noemden ons huis (Terra), het barbecue huis. Ze voelden zich er snel thuis en dit komt ook door het vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaren die er zijn als het nodig is, maar ook ruimte geven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige locatie om tot rust te komen

daanenjeroen,
    1-10-2014

In een minder toeristisch gedeelte van Frankrijk, waar veel bezienswaardigheden zijn, kun je heerlijk tot rust komen. Steden als Toulouse, Albi, Auch, Montauban en Cordes sur Ciel liggen op maximaal een dik uur rijden. Een heerlijk zwembad waar je de hele dag terecht kan. In het huisje ligt een map met tips voor leuke uitstapjes en een lijst met restaurants waar je lekker kan eten. Het is ons in 2013 zo goed bevallen dat we in 2014 weer zijn neer gestreken bij Trudie en Martin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke Franse camping!

Charlotte,
    1-9-2013

Nette camping in een mooie omgeving op loopafstand van Beaumont de Lomagne. Niet heel veel schaduw op de camping. Camping ligt aan een meer waar je in mag vissen en varen. Leuk zwembad met waterglijbanen, gratis voor campinggasten. Snackbar met eenvoudige betaalbare gerechten, 1x per week animatie en 1x per week spelletjes bij het strandje voor kinderen. Ook nog wat andere activiteiten zoals knutselen of paella eten. Supermarkten en andere winkels in Beaumont. Omgeving is erg mooi en er is veel te doen en te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Beaumont-de-Lomagne scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews