Hotel Restaurant l'Oustal

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant l'Oustal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Restaurant l'Oustal

Excellent déjeuner du vendredi

BILLORE
5-10-2012

Nous venons de déjeuner avec l'aïoli, suivi d'un tiramitsu pour mon ami et d'un fromage blanc à l'armagac pour moi, le tout délicieux et servi avec le sourire. Nécessaire de réserver. Nous y reviendrons !

plus jamais

dorisadeline
31-1-2011

Cet Hôtel n'est pas a conseiller. Chambre petite et humide, en octobre il n'y avait presque pas de chauffage, on a dormi avec nos veste.

Literie inconfortable et de propreté douteuse.

Le restaurant est joli, mais les portions sont très petites, sans gouts et très chères

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant l'Oustal in Barbotan Les Thermes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant l'Oustal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Restaurant l'Oustal scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.