Reviews over Bannes (Lot)

Fantastische woning in Frankrijk

lydia,
    1-11-2015

Mooi groot vakantiehuis op een prachtige plek in Frankrijk. Nederlandse eigenaren die erg gastvrij zijn. Mooi zwembad met lekker warm water, huis is keurig en schoon. Een echte aanrader!

Prachtige plek

Lydia,
    1-11-2015

Geweldig mooi en schoon huis, echt typisch Frans huis, mooie omgeving, zeer gastvrije eigenaren, heerlijk zwembad. Een echte aanrader!

Hier leef je echt als "god in Frankrijk"

Buunk,
    1-8-2012

Een super plek midden in de natuur,hele vriendelijke mensen Diana en Wim,twee leuke huizen en prachtig zwembad.

Joie de vivre was een heerlijk huis van alle gemakken voorzien .

Onze favoriete stek was toch wel de veranda waar je heerlijk uitkijkt op de prachtige natuur.Van s'morgens vroeg tot s ávonds laat kon je daar heerlijk vertoeven.S'morgens verse croissants bij de bakker in de buurt en dan lekker even in de oven ,heerlijke franse kaasjes de leuke marktjes,kortom het is daar echt genieten van het Franse leven.

De kinderen vonden het zwembad geweldig en hebben vaak geroepen dit is onze leukste vakantie ooit.Er is veel te doen in de omgeving voor iedereen wel wat,wij zijn naar Rocamadour geweest erg leuk ,naar een apenpark ook in Rocamadour ook de moeite waard .Kano huren ook erg leuk ,kortom een erg leuke stek als je rust wilt en een heerlijk zwembad en als je de drukte in wilt trekje er op uit .Pizza's bakken in de houtgestookte steen oven bij de eigenaren was ook heel leuk en mm

Droomplekje in de Lot

Hans van Rijsewijk,
    19-9-2010

Gites Joie de Vivre is een goede keuze als je houd van mooi ruim en koel huis in een heerlijk rustige vallei waar toch voldoende te doen is. De vallei is een droom. Het huis is ruim, koel en goed uitgerust.

In de direct omgeving is op dagtocht afstand erg veel te toen (Rocamadour, Caves enz enz...). En na een dagtocht is het heerlijk "thuiskomen", nog even een verfrissende duik in het mooie zwembad.

Maar om eerlijk te zijn... Soms wil je eigenlijk gewoon niet weg uit die heerlijke oase. Lekker met een boek op je veranda of naast het zwembad, genietend van de omgeving en de geluiden van de natuur. Ook voor wanderliefhebber genoeg te doen. Loop uit je achtertuin zo de bossen in. De eigenaars hebben genoeg ideeen voor korte en lange wandeltochten.

Eigenlijk zou ik dit niet op deze site moeten zetten... en het als geheimpje lekker voor me houden voor komende jaren ;-)

Het was voor ons een prachtige vakantie, het huis is veel

peter en mariet,
    1-11-2007

Het was voor ons een prachtige vakantie, het huis is veel groter dan de fot op de website doet vermoeden, en we werden erg gadtvrij ontvangen door de eigenaren. Het huis is heerlijk vrijgelegen met veel ruimte rondom. We vonden het nieuwe zwembad ook zo fijn. En het is centraal gelegen, want er zijn vele leuke toeristische uistapje te maken op relatief korte afstand.

Wij zijn zeer blij dat wij hier onze vakantie hebben doorgebracht, absoluut een aanrader!

Bannes (Lot) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews