Appartement
Appartement Résidence Le Belvédère

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Le Belvédère voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence Le Belvédère in het Nederlands

Een reuzemeevaller

Alberte en Brigitte
30-5-2010

Wat een schitterende veertiendaagse hebben we bleefd in Luchon! De residentie ligt in St. Mamet, een deelgemeente van Luchon. Luchon is vooral een kuuroord dat druk bezocht wordt door oudere mensen met een astmatische of reumatische aandoening.

Wij waren er om te wandelen en de streek te bezichtigen. Vanaf halverwege mei was het er schitterend weer en de residentie overtrof de verwachtingen. We hadden een ruim 4-persoonsappartement met uitstekend uitgeruste keuken, een ruime badkamer, veel bergruimte, moderne en stevige meubels, flatscreen-TV, een ruim en degelijk bemeubeld balkon-terras naar de zuidkant gericht. Er was een fitnessruimte, een binnenzwembad, waar spijtig genoeg de jacuzzi kapot was in onze periode. De receptiedames waren een en al bekommerd om ons welzijn. Omdat dit logement niet langs de traditionele kanalen geboekt kan worden bij ons, maar alleen langs "Lagrange", de keten die de residentie uitbaat, waren we de enige Belgen tussen de Fransen.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Le Belvédère in Bagneres-De-Luchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Le Belvédère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.