Camping Les Thermes

2 reviews over Camping Les Thermes in het Nederlands

Nooit meer

Ede
29-8-2009

De beheerder bemoeit zich overal mee, waar je tent en je auto op het piepkleine plekje mag staan. Iedere ochtend om 6:45 wakker door wasserij.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Nooit meer.

Ede
5-1-2009

De beheerder bemoeit zich overal mee, daar moet je van houden. De plaatsen zijn wat klein. De camping heeft ca 27 plaatsen. De plaatsen achter op het terrein hebben geluidoverlast van de wasserij erachter. De camping ligt vlak aan de weg.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Thermes in Bagneres-De-Luchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Thermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.