Camping Les Myrtilles

1 review over Camping Les Myrtilles in het Nederlands

Nooit meer.

Everdina
24-8-2016

Omgeving prima, Bagnère leuk, eigenaresse vriendelijk, campingplek krap, sanitair redelijk schoon, te weinig toiletten, zonder bril, douches veel te harde straal en constant muziek in sanitairgebouw. Elke avond dreunmuziek, begon al in de namiddag, steeds hetzelfde, heel storend. Overal te horen commentaar bij activiteiten. Pizza van buiten warm, van binnen koud. We verwachten rust en wandelaars en troffen een poppenkast. Veel Franse jeugd, geen Nederlanders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Myrtilles in Bagneres-De-Luchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Myrtilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Myrtilles scoort een 8.43 uit 10 op basis van 43 reviews.