Camping Au fil de l'Oôstersterster

Tonen op kaart

39 reviews over Camping Au fil de l'Oô

• 8Izaak en Anneke Burggraaf29-09-2016

fantastisch

We zijn hier veertien dagen geweest in september 2016 en hebben erg genoten van de prachtige omgeving. Er zijn hier veel mooie wandelingen van makkelijk tot moeilijk en je zit vlak bij een stadje met thermale baden. Je kan er via een zijuitgang vanaf de camping in een kwartier naar het stadje lopen door o.a. een mooi park. De camping is pas overgenomen door een jong stel die erg aardig zijn en je aan alle kanten willen helpen als je vragen hebt over het een of het ander. Ook zijn ze belangstellend en organiseren ze b.v. ook van alles op de camping zoals af en toe maaltijden verzorgen die je kunt ophalen of soms in de grote tent met anderen kunt nuttigen wat je maar wilt. Ook iedere dag vers brood en croissants etc verkrijgbaar op de camping van een goede bakker. Het sanitair wordt keurig schoongehouden en de douches zijn goed warm en ook het water om af te wassen. Het is ook in september druk op de camping want er zijn veel Fransen die hier de thermale baden bezoeken en hier b.v. drie weken staan met hun camper of caravan. Internet is gratis en werkt perfect. De camping is niet duur 13 euro per dag met acsikaart in naseizoen. We komen hier zeker een keertje terug op deze camping als we weer in de bergen willen gaan wandelen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 6Ede29-08-2009

Afgezien van sanitair....geweldig

Mooie ruime plaatsen. De ligging is prachtig. Alleen dat sanitair: wordt om een uur of half negen in de ochtend schoongemaakt en is dan dicht. Alles lekt, wasbakken worden niet schoongemaakt (althans niet in de drie weken dat wij er waren). Volgens mij zetten ze alleen de brandslang op de vloer. Kortom, ik vind het vies. Te kort warm water.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Ede05-01-2009

Rustige camping met mooie ruime plaatsen.

Sanitair wordt rond negen uur in de ochtend schoongemaakt en is dan een uur gesloten! Het tweede gebouw is niet altijd open, waarschijnlijk in augustus wel. Daarnaast lekken veel wc's. Er is onvoldoende warm water voor alle douches. Het stadje is erg levendig en ligt op loopafstand. Mooi wandelgebied.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Camping Au fil de l'Oô

0 vragen over Camping Au fil de l'Oô

Camping Au fil de l'Oô info

• Aantal sterrenstersterster
      • Aantal campingplaatsen50 tot 200