Camping Bellevue des Palomieres

1 review over Camping Bellevue des Palomieres in het Nederlands

Onvergetelijk

Judith Augustijn
23-7-2019

Mooie 5 dagen met de tent op deze camping. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Zicht op Pyreneeen. Vanuit zwembad zie je de zon ondergaan en zie je de Pic du Midi... prachtig! Felix en zijn vrouw zijn al op leeftijd, maar deze camping is hun passie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Bellevue des Palomieres

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue des Palomieres in Bagnères-de-Bigorre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue des Palomieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.