Camping La Bergeriestersterster

2.5Onvoldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, Ayzac-Ost

Op vakantie geweest naar La Bergerie?

2.5Onvoldoende

• 1.9Eetgelegenheden
  • 2.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

10 reviews over Camping La Bergerie

• 4Berend van hoogestraten05-08-2019

Zwak tot redelijk

Ik vond het mooie camping maar er hing een nare anti Nederlander sfeer. Er werd, ook al verstond je geen Frans, Frans tegen je gepraat en geen Engels geprobeerd. Geen Wi-Fi op de plek en je word vriendelijk verzocht weg te wezen als je Wi-Fi bij het Wi-Fi punt zoekt. Wel zijn ruime plekken en het sanitair kan beter maar is voor mijn maatstaven in orde. Zwembad is leuk maar je word er wel vaak uitgestuurd als je gilt of Van rotsen af springt

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 1Pieter van de Noord05-08-2019

Geen Aanrader

Het is een zeer slechte camping mijn kinderen kwamen huilend het zwembad uit omdat een medewerker ze er over stenen heeft uitgetrokken omdat ze van de rand afpsrongen voor de rest geen schoon sanitair en in de nacht veel lawaai het gebied is zeer mooi maar zoek wel een andere camping

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2Joost05-08-2019

Verschrikkelijk

Personeel mag wat vrolijker na 1ste x het zwembad uitgestuurd worden kregen we gelijk onze laatste waarschuwing er staat niet aangegeven dat je niet van de rotsen uit het zwembad mag springen en als je dat doet wordt je er gelijk gestuurd maar het personeel is soms nogal van het gasten voortrekken en bij sommige gaan ze aan de kan en andere worden het zwembad uitgestuurd. Het zwembad is verder erg ruw waardoor je wonden pop je tenen krijgt. De hygiëne is erg matig maar het uitzocht is prachtig. Als je toch hier nar toe wil gaan ga dan naar een andere camping in argeles gazost

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 1Gert vd Bunte05-08-2019

Samenzwering

Chagrijnig personeel. Vies sanitair. Veel kennissen van personeel op de camping en daardoor hangt een heet bondjes sfeer

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Nelly24-06-2018

Heerlijk, rustig mooie omgeving

Camping met veel franssen, opzich geen probleem maar het zou toch fijn zijn als eigenaresse ook bekend is met engelse taal. Eigenaresse wel heel behulpzaam, heeft ons naar de plaats gewezen. Prachtige plaats aan de rand vd camping mooi uitzicht over land, heerlijke rustige camping. Ligt wel aan een drukke weg, geen last van gehad merk je nauwelijks wat van Sanitair geen splitsing tussen mannen en vrouwen zou wel wenselijk zijn te weinig afwasmogelijkheden. wel goed verzorgd Mooi zwembad, niet groot maar camping is ook niet groot. Wel geen badmeester aanwezig . Buiten de camping ligt een Aldi, maar 's morgens komt ook een bakker met zijn busje de camping op om brood te verkopen. Prachtige omgeving man en zoon mooi kunnen fietsen in de bergen. En samen tripjes naar mooi natuurgebied kunnen maken

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2017
    9Fam. kruithof21-07-2017

Hele fijne camping. Een aanrader.

Niet al te grote camping. Vriendelijke receptie. Sprak een beetje Engels. Ligt op loopafstand van Argeles Gazost. Supermarkt tegenover de camping. Er is een heel fijn zwembad met voldoende ligstoelen er heen. S avonds rustig. Voldoende douches en wc.s (eigen toiletpapier). Erg schoon allemaal.

Heel veel te doen en te zien in de omgeving. Pizzeria annex snack/frites om de hoek.

Beslist een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9fam Everaert25-07-2015

zeker volgend jaar terug

heel gezellige familie vriendelijke camping. Iedereen was er vriendelijk. Heel mooi zwembadcomplex. Ruime plaatsen(sommige met schaduw, andere met veel zon). Proper sanitair(wel eigen wc papier meenemen) 's avonds nooit langer lawaai dan 23u. Bbq is toegestaan Heel centraal gelegen om veel uitstappen in de buurt te doen (pic du midi, tourmalet, hautecam, lourdes, donjon des aigles,....) Een supermarkt op wandelafstand

• 10Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Fam. Van Duijn07-04-2014

Aanrader! Kinderen, geniaal zwembad / glijbaan

Heerlijke rustige camping (geen animatie) maar met een geweldige speeltuin en nog mooier zwembad met lange (60m) glijbaan. Altijd plaats in zwembad, leuke andere gasten, geen herrie, heel Frans. Enorm mooie omgeving, en camping ligt aan fietspad (oude treinlijn), dus je kunt zonder een auto tegen te komen naar Lourdes fietsen voor een bakkie (doen ze daar ook naast water...;-) Enorme aanrader voor familie met kinderen, ook als ze nog niet kunnen zwemmen want er is een "aflopend strandje". Mooie ruime plaatsen. Vers brood elke ochtend van lokale bakker in busje.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

0 tips over Camping La Bergerie

1 vraag over Camping La Bergerie

• Wouter, 16-08-2016

strakke zwemshorts?

We zijn allergisch voor de Franse strakke korte broekjes. Is dit hier echt verplicht? Wordt er op gecontroleerd? De camping lijkt ons super, maar dit zou een puntje kunnen zijn (zie afbeelding bij op de campingsite). We horen graag!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig