Hotel Le Petit Montagnard

6Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, Ax-les-Thermes

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Petit Montagnard?

6Voldoende

• 6Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Le Petit Montagnard

• 6Nico03-10-2011

Redelijk afgeleefd hotel

Eerste indruk: heel vriendelijke mensen aan de receptie. Eens voorbij de receptie: wat een oud, afgeleefd hotel. Kamers zijn "net" groot genoeg. Ik geraakte echter met moeite in de douchecabine. En een badkamer met een glazen deur is niet echt aangenaam. Avondeten was wel heel goed. De mensen zijn niet gierig en alles was zeer goed te eten. Aangezien we heel vroeg verder trokken, stond het ontbijt van de avond ervoren klaar en konden we zelf koffie maken. Heel goed gezien van onze gastheren. Ze waren wel aan het werk om een aantal kamers te moderniseren, dus misschien over een paar jaar hebben we een gemoderniserd hotel met goede service. Zeker nog eens terugkomen om te zien of het hen gelukt is.

Gereisd met vrienden in juli 2011

0 tips over Hotel Le Petit Montagnard