Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesAutoireBed & Breakfasts AutoireBed & Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

Bed & Breakfast
FrankrijkMidi PyreneesAutoire

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 75 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 75 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

75 Reviews over L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

• 10Annet Terpstra26-09-2020

Waanzinnig genoten!

Super fijn plekje. Mooi centrale liggen qua gave bezienswaardigheden. Prima verblijf met alles erop en eraan. Gemoedelijke sfeer. Prima vergroeven, als een God in Frankrijk ☀️🍷🍷

• 9Mia Koks04-02-2020

Echte aanrader.

Ieder jaar komen wij, mijn man en ik naar Frouge, Autoire. Meestal in de Lente. De natuur is prachtig en het is meestal al heel lekker weer. Het bevalt ons zo goed dat wij na de eerste keer circa 10 jaar geleden, ieder jaar terugkomen. De accommodatie is top, Rian en Toine als gastvrouw en gastheer zijn geweldige mensen. Omdat ze er zelf al jaren wonen, kennen ze de streek goed en je kunt altijd een beroep op ze doen. L'Arrivee in Frouge/Autroire is een echte aanrader als je in Frankrijk een vakantie wil boeken.

• 10hanny de jong19-08-2018

Top vakantie

Wij verbleven voor 1 week in de Gite l’Arrivee van Toin en Rian met 4 personen. We werden heel hartelijk ontvangen in de tuin met een drankje. Het appartement was heerlijk ruim ( hoewel we door het warme weer weinig binnen zijn geweest) en van alle gemakken voorzien. Heerlijk bed, ondanks warmte toch goed geslapen door ventilator boven bed. Veel gebruik gemaakt van onze veranda (met weids uitzicht) en de naastgelegen tuin met zwembad. Heerlijk om bij thuiskomst een frisse duik te kunnen nemen. In de omgeving valt heel veel te zien en te beleven. Eén week is gewoon te kort! Mede door de hartelijkheid van Toin en Rian en de schitterende omgeving is dit een TOP vakantie week voor ons geweest.

• 10Theo08-08-2018

Door omstandigheden, kapotte auto, zochten wij een verblijf in de Lot voor 5 dagen. Gebeld met Rian/Toine en gelijk aangeboden om een maisonette te huren. Het was voor ons een schot in het duister maar zijn zeker niet teleurgesteld. Het was een mooie maisonette met een twee zijde een terras. Goede bedden, een vriendelijk en behulpzame gastvrouw en heer die ons geholpen hebben waar nodig. Mooie omgeving waarbij wij gebruik gemaakt hebben van de goede en uitgebreide adviezen van Rian (de gastvrouw). Heerlijk gegolft op nog geen 4 km van ons verblijf en mooie plekken bezocht zoals: Gouffre de Padirac, Figauc, Rocomodour, Autoire en een mooie omgeving waar je" heerlijk" kunt wandelen. Een aanrader!!

• 9Eric en Kathleen20-08-2017

Verrassend!

Wij huurden 2 weken de gîte. Ze was netjes, alles was aanwezig, ze had 2 terrassen en daarbij had je het vrij gebruik van de volledige tuin. Dit laatste is een meerwaarde. Wandelingen kunnen starten van aan de gîte wat wij belangrijk vinden. De dorpjes van de Lot zijn pittoresk, charmant. 's Avonds kan je nog goed naar Rocamadour rijden... De grot van Padirac is vlakbij en bijzonder. Je kan er zelfs te voet heen. De ontvangst en het afscheid van de eigenaars was hartelijk. We denken met een goed gevoel terug aan ons verlof in l'Arrivee.

• 10Diane en Dirk14-07-2017

Warme gastvrijheid in een bijzonder mooi kader

De gite was heel mooi en comfortabel ingericht en je kon ook gebruik maken van de prachtige tuin en zwembad. Bijzonder vriendelijke gastheer en vrouw die je veel tips gaven en waar alles mocht en niets moest. Genoten van de rust en omgeving. Goede uitvalsbasis om vele mooie dorpen te bezichtigen

• 10Ludo en Lut12-07-2017

Het is een aanrader om de Lot te verkennen.

Zeer mooi gelegen b&b.De kamers zijn groot en mooi ingericht. Alles is netjes ,en het uitzicht is adembenemend. Lekker ontbijt. Er is een mooie ligweide en een zwembad ,alles wat je nodig hebt. Rianne en Toine geven je goede uitleg over de streek en zijn zeer lieve en attente mensen. Zeker een aanrader. Gaan zeker nog eens terugkomen.

• 10Cees en Rosita11-09-2016

Onze aankomst was al direct leuk en bijzonder. Wij hadden de maisonnette en dat was de verrassing want dat wisten wij niet meer. Wij hadden al een toer van bijna drie weken erop zitten. Dit was onze laatste adres voordat wij weer naar huis gingen. De accommodatie is super. Alles heel netjes, schoon, een mooie locatie en uiteraard zeer gastvrije gezellige gastvrouw en heer. Wat het bijzonder maakt is dat het allemaal hout is en dat maakt ook de sfeer. De gastvrouw en heer hebben dit zelf gebouwd en dit hebben ze goed gedaan. Kortom hou je van sfeer, gezelligheid en hout met al haar facetten dan zit je hier goed. Toine en Rian, we hebben het gezellig en leuk gehad. Mooie afsluiting van onze vakantie en zeker een adres om te onthouden.

• 10Jeannie en Peter van Langerak28-08-2016

Buitengewoon dit paradijsje in de Lot !

Na een lange rit via de tolwegen sloegen we af naar een voor ons nog onbekend stukje Frankrijk; De Lot. Via de mooiste plekjes en dorpjes, waar je eigenlijk alleen maar van kunt dromen kwamen we aan bij Rian en Toine onze gastvrouw en gastheer van L'arrivee Autoire, die ons gastvrij ontvingen. De uitleg over onze gite was duidelijk. Wat een mooi onderkomen was dit. Het was precies zoals de foto's ons hadden voorgesteld. Een mooie plek uitkijkend over een groen dal en volledig ingericht en van alle gemakken voorzien. We hebben de hele omgeving verkent en daar stevig van genoten...mooie wandeltochten gemaakt , chateaus bezocht, en bovenal vriendelijke mensen ontmoet. Iedere dag namen we een duik in het aanwezige zwembad gelegen in de fraaie tuin.In de omgeving vindt je voldoende zaken, zoals restaurants, winkels, benzinepompen, etc. En als je een keer advies nodig hebt staan Rian en Toine direct voor je klaar. Onze vakantie was weer eens veel te snel voorbij, maar we bewaren bijzondere herinneringen aan deze vakantieperiode.

• 9Bernadettte en Dominique22-08-2016

Perfecte uitvalsbasis voor tochtjes in de buurt.

Geweldige ontvangst door Toine en Rianne, mooi huis, goede ligging, lekker ontbijt en allemaal verschillende gasten, waardoor het erg gezellig was. Je hoort wat van elkaar en krijgt allerlei info. Daarnaast veel info door Toine en Rianne over de buurt en bezienswaardigheden. Mooie ruime kamer, voorzien van alle gemakken en een goed werkende wifi. Kortom een dikke aanrader.

Bed & Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Frouge, 46400