Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Autoire

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) voor je op een rij gezet:

73 reviews over Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

• 2018
    10hanny de jong19-08-2018

Top vakantie

Wij verbleven voor 1 week in de Gite l’Arrivee van Toin en Rian met 4 personen. We werden heel hartelijk ontvangen in de tuin met een drankje. Het appartement was heerlijk ruim ( hoewel we door het warme weer weinig binnen zijn geweest) en van alle gemakken voorzien. Heerlijk bed, ondanks warmte toch goed geslapen door ventilator boven bed. Veel gebruik gemaakt van onze veranda (met weids uitzicht) en de naastgelegen tuin met zwembad. Heerlijk om bij thuiskomst een frisse duik te kunnen nemen. In de omgeving valt heel veel te zien en te beleven. Eén week is gewoon te kort! Mede door de hartelijkheid van Toin en Rian en de schitterende omgeving is dit een TOP vakantie week voor ons geweest.

Met oudere kinderen

• 10Theo08-08-2018

Door omstandigheden, kapotte auto, zochten wij een verblijf in de Lot voor 5 dagen. Gebeld met Rian/Toine en gelijk aangeboden om een maisonette te huren. Het was voor ons een schot in het duister maar zijn zeker niet teleurgesteld. Het was een mooie maisonette met een twee zijde een terras. Goede bedden, een vriendelijk en behulpzame gastvrouw en heer die ons geholpen hebben waar nodig. Mooie omgeving waarbij wij gebruik gemaakt hebben van de goede en uitgebreide adviezen van Rian (de gastvrouw). Heerlijk gegolft op nog geen 4 km van ons verblijf en mooie plekken bezocht zoals: Gouffre de Padirac, Figauc, Rocomodour, Autoire en een mooie omgeving waar je" heerlijk" kunt wandelen. Een aanrader!!

• 2017
    9Eric en Kathleen20-08-2017

Verrassend!

Wij huurden 2 weken de gîte. Ze was netjes, alles was aanwezig, ze had 2 terrassen en daarbij had je het vrij gebruik van de volledige tuin. Dit laatste is een meerwaarde. Wandelingen kunnen starten van aan de gîte wat wij belangrijk vinden. De dorpjes van de Lot zijn pittoresk, charmant. 's Avonds kan je nog goed naar Rocamadour rijden... De grot van Padirac is vlakbij en bijzonder. Je kan er zelfs te voet heen. De ontvangst en het afscheid van de eigenaars was hartelijk. We denken met een goed gevoel terug aan ons verlof in l'Arrivee.

• 10Diane en Dirk14-07-2017

Warme gastvrijheid in een bijzonder mooi kader

De gite was heel mooi en comfortabel ingericht en je kon ook gebruik maken van de prachtige tuin en zwembad. Bijzonder vriendelijke gastheer en vrouw die je veel tips gaven en waar alles mocht en niets moest. Genoten van de rust en omgeving. Goede uitvalsbasis om vele mooie dorpen te bezichtigen

• 10Ludo en Lut12-07-2017

Het is een aanrader om de Lot te verkennen.

Zeer mooi gelegen b&b.De kamers zijn groot en mooi ingericht. Alles is netjes ,en het uitzicht is adembenemend. Lekker ontbijt. Er is een mooie ligweide en een zwembad ,alles wat je nodig hebt. Rianne en Toine geven je goede uitleg over de streek en zijn zeer lieve en attente mensen. Zeker een aanrader. Gaan zeker nog eens terugkomen.

• Oude reviews

10Cees en Rosita11-09-2016

Onze aankomst was al direct leuk en bijzonder. Wij hadden de maisonnette en dat was de verrassing want dat wisten wij niet meer. Wij hadden al een toer van bijna drie weken erop zitten. Dit was onze laatste adres voordat wij weer naar huis gingen. De accommodatie is super. Alles heel netjes, schoon, een mooie locatie en uiteraard zeer gastvrije gezellige gastvrouw en heer. Wat het bijzonder maakt is dat het allemaal hout is en dat maakt ook de sfeer. De gastvrouw en heer hebben dit zelf gebouwd en dit hebben ze goed gedaan. Kortom hou je van sfeer, gezelligheid en hout met al haar facetten dan zit je hier goed. Toine en Rian, we hebben het gezellig en leuk gehad. Mooie afsluiting van onze vakantie en zeker een adres om te onthouden.

• 10Jeannie en Peter van Langerak28-08-2016

Buitengewoon dit paradijsje in de Lot !

Na een lange rit via de tolwegen sloegen we af naar een voor ons nog onbekend stukje Frankrijk; De Lot. Via de mooiste plekjes en dorpjes, waar je eigenlijk alleen maar van kunt dromen kwamen we aan bij Rian en Toine onze gastvrouw en gastheer van L'arrivee Autoire, die ons gastvrij ontvingen. De uitleg over onze gite was duidelijk. Wat een mooi onderkomen was dit. Het was precies zoals de foto's ons hadden voorgesteld. Een mooie plek uitkijkend over een groen dal en volledig ingericht en van alle gemakken voorzien. We hebben de hele omgeving verkent en daar stevig van genoten...mooie wandeltochten gemaakt , chateaus bezocht, en bovenal vriendelijke mensen ontmoet. Iedere dag namen we een duik in het aanwezige zwembad gelegen in de fraaie tuin.In de omgeving vindt je voldoende zaken, zoals restaurants, winkels, benzinepompen, etc. En als je een keer advies nodig hebt staan Rian en Toine direct voor je klaar. Onze vakantie was weer eens veel te snel voorbij, maar we bewaren bijzondere herinneringen aan deze vakantieperiode.

• 9Bernadettte en Dominique22-08-2016

Perfecte uitvalsbasis voor tochtjes in de buurt.

Geweldige ontvangst door Toine en Rianne, mooi huis, goede ligging, lekker ontbijt en allemaal verschillende gasten, waardoor het erg gezellig was. Je hoort wat van elkaar en krijgt allerlei info. Daarnaast veel info door Toine en Rianne over de buurt en bezienswaardigheden. Mooie ruime kamer, voorzien van alle gemakken en een goed werkende wifi. Kortom een dikke aanrader.

• 10Miel en Corine06-08-2016

Ons verblijf in L'arrivee

Enorm genoten van gite en omgeving!. Rian en Toin, uitstekende gastvrouw en gastheer. Ze waren zeer gastvrij en gaven (indien gewenst) relevante informatie. De gite is van juiste gemakken voorzien. De omgeving biedt veel mogelijkheden. Wat ons betreft een aanrader! Toin en Rian bedankt voor de gezellige weken!

• 9Fam Been en Teunis25-10-2015

Geweldig

Na een roerige reis, (boerenstaking), zijn we door Toin en Rian, zeer hartelijk ontvangen, en rondgelijd door de prachtige gite die voor ons was bestemd voor twee weken. Tijdens ons verblijf hebben we ons lekker ontspannen thuis gevoeld, en kregen meer dan voldoende informatie om er de vakantie van te maken die het is geworden, in een woord fantastisch. Een heerlijke gite om te verblijven met ruimte te over, met een badkamer met massagedouche. Een goede uitvalsbasis voor de fanatieke wandelaar, of voor een bezoek aan een stadje, of de mooie omgeving. We kunnen zeggen dat we heerlijk hebben genoten en willen graag nog een keer terug naar deze prachtige lokatie.

Met oudere kinderen

8 tips over Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

• Edwin en Murielle, 26-08-2012

Uit eten bij restaurant gelegen aan Chateau de Castelnau. Figeac, Sarlat-la Canèda, Collonges la Rouges, Rocamadour (apenpark/kasteel/dorp), Meer van Tolerme Voor uitgebreide tips zie hun website: www.arrivee-autoire.com

• Stefan Bal, 24-08-2012

Waterval autoire, Pitoreske dorpjes Apenpark Roofvogelshow Rocamadour Couffre de padirac Enz, enz

• Frank en Marga Goorden, 29-09-2012

De grotten van Padirac. Sleutelroute Figeac. Belgische restaurant

0 vragen over Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad