We hebben een aantal aanbieders voor Autoire voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Autoire voor je op een rij gezet:

Reviews over Autoire

Mooi dorpje met prachtige wandeltochten

NvE
    20-9-2018

Leuk middeleeuws plaatsje, maar klein. Je bent er zo doorheen. De waterval en chateaux des Anglais vonden we vooral de moeite waard. Waterval is goed aan te lopen. Het is al lang droog, dus de waterval stelde weinig voor. Alsnog prachtig! Naar kasteel is het niet ver, maar de klim is pittig!! Goede schoenen vereist. Onze zoon van 3 liep zelf naar de waterval, maar naar het kasteel was een draagzak heel fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Charmant!

Eric en Kathleen
    20-8-2017

Zeker naar de voet van de waterval wandelen; idem de waterval van bovenuit bekijken! Chateau d'Anglais ligt heel verrassend. Verder wandelen naar Loubressac is de moeite en op zoek gaan naar de dolmen en de geitenboer idem.

Gereisd Met partner in juli 2017

een vergeten plekje natuur

veerle dierickx-vandenborre
    25-11-2011

Er is in Autoire bijna niets te beleven maar de natuur en de omgeving maken alles goed. Je zit op enkele kilometers van Rocamadour, van Padirac , van zoveel andere mooie plaatsjes . Autoire is er echt om tot rust te komen en te genieten van je verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je waant je in de Middeleeuwen

Ad en Els Maas
    29-8-2011

Het is een gehucht met nauwelijks accommodatie. Wel uniek dat dit bewaard is gebleven. Het ademt de sfeer van echt en zeker niet nagemaakt en de tand des tijds doorstaan! Dit moet natuurlijk voor eens en altijd bewaard worden.

Gereisd Met partner in augustus 2011

prachtig gelegen 800 jaar oud dorpje!

rainbow
    16-9-2010

Deze plaats heeft zijn middeleeuws karakter goed weten te behouden en is bovendien één van de mooiste dorpen van Frankrijk. In de straten ziet men vakwerkhuizen en woningen met uitspringende randen, een fontein die versierd is met bronzen dolfijnen, een kerk met een romaanse apsis (12e eeuw) elegante landhuizen zoals het manoir Laroque-Delprat of het kasteel van la Busquelles. De pittoresque straatjes en steegjes van dit achthonderd jaar oude dorpje met zijn vakwerkhuizen met peperbustorentjes, de zgn. pigeonniers, zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Vanaf een terras kan men genieten van een mooi uitzicht op het dal in het zuidwesten. Heel de plaats is een oase van rust. Je wagen laat je aan de voet van het dorp, op de parking recht over het kerkhof. Van daar is het slechts een kleine wandeling, wel steil, maar de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010
Autoire scoort een 8,9 uit 10, op basis van 15 reviews