13 reviews over Camping Azun Nature in het Nederlands

Heerlijke, rustige camping op toplocatie!

Peter en Carolien,
25-7-2017

Camping Azun Nature is een rustig gelegen camping in de Azun vallei in het kleine dorpje Aucun. Er zijn grotere en kleinere kampeerplekken met elektra en een 20 -25- tal chalets. Overal (goede)wifi aanwezig.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken natuurlijk Frans en une petit peu aan Engels en Spaans.

De ligging van de camping is prachtig met zicht op de omringende Pyreneeën. De camping ligt op ruim 800 meter hoogte. Dit valt echter niet op omdat het ligt in een brede vallei. Op het moment dat wij er twee weken kampeerden was het er rustig (voorseizoen). Echter, op deze camping zal je zelfs in het hoogseizoen geen drukte ervaren.

Direct aan de camping ligt de landingsplaats voor de parepenters waar verschillende parepente scholen gebruik van maken. Hinder zal je hier niet van ondervinden, wél veel kijkplezier en vermaak. Wil je zelf (duo)springen, meldt je dan aan via de receptie van de camping. Ze reserveren voor je en je krijgt een leuke korting.

De camping heeft een kleine speeltuin voor vooral jonge kinderen, en een tafeltennistafel. Er is geen zwembad op de camping (wel op drie kilometer lopen in Arrens Marsous, open in juli en augustus) en het ligt niet aan een rivier.

Het sanitair is modern en schoon. Er zijn voorzieningen voor invaliden, en er is een magnetron en een vriezer voor ijsblokken beschikbaar. Bij de receptie is 's morgens brood te verkrijgen.

Deze camping is een geweldige uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in de Pyreneeën, dichterbij of verder weg en gelegen op een prachtige locatie.

In Arrens Marsous is een kleine supermarkt, een tabac en een boulanger. In Argeles Gazost (20 autominuten) vind je een supermarché en andere winkels en voorzieningen.

In de winter ligt de nadruk op de chalets voor het wintersportseizoen. In de zomer worden deze ook verhuurd. In juni 2017 werd druk gebouwd (zonder overlast, alles draait om de gast) aan een heus "wellness" huisje met sauna, jacuzzi, etc

Samengevat: een rustige camping met de basis voorzieningen in goede kwaliteit, op een prachtige locatie in een geweldige omgeving!

Gereisd met partner in juni 2017

Topcamping !

Nico en Joke,
5-6-2017

Centraal gelegen voor uitstapjes in Parc National. Klantvriendelijke leiding, ruimte en rust, uitstekend schoon sanitair, speeltuin voor kinderen tot ca. 12 jaar. Wifi in orde. Zeer aan te bevelen !!!

Gereisd met partner in mei 2017

Kleinschalig, netjes

Linda Walma
15-8-2016

Goed onderhouden, nette plekken op gras.

Sanitair gebouw afdoende.

Eindelijk een camping die z'n WiFi op orde heeft 👍🏼👍🏼

Mooie basis met een gezinnetje, veel Nederlanders op camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk rustige camping op een prachtige plek

Maria ter heide
11-8-2015

Leuke kleine camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping ligt in een prachtig wandelgebied en de eigenaar helpt je graag aan tips voor mooie wandelingen. Het sanitair is prima in orde en het is heerlijk rustig op de camping zelfs in t hoog seizoen is het om 22 uur stil op de camping.

Fijne camping

Piet van 't Veer
11-8-2015

De camping was schoon en goed georganiseerd. De beheerders zijn vriendelijk en voorkomend.

Wij campeerde samen met een caravan(450 opbouwlengte) de plaats was voor ons groot genoeg. We hadden een schitterend uitzicht en goede Wifi. Ondanks dat de camping vol was was het toch rustig op de camping. Ik zou er graag nog eens naar toe gaan voor de ligging en prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2015

Fijne kleinschalige camping waar ook gites worden verhuurd. De gites zijn klein maar van alle gemakken voorzien. Uitstekend was de receptie waar je alle informatie kon krijgen en ook brood kon bestellen voor de volgende dag, Deze camping is een heerlijk uitgangspunt voor hele mooie wandelingen in de bergen!

Geweldige camping

bart maljers
6-8-2015

Geweldige camping, met mooi uitzicht op de bergen. Leuke eigenaren. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

zeer goede camping

m.wouda
26-7-2015

Keurige camping vriendelijke en behulpzame eigenaren. Spreken een beetje engels. Het toiletgebouw is netjes en compleet. Mooi uitzicht en alle bijźonderheden zijn binnen een uur te bereiken. Kortom een goede week gehad zal er zeker nog een keer terug komen.

prachtige camping

Mariette van Loenhout
13-7-2014

Azun nature is een prachtige camping, prima onderhouden, prima sanitaire, ontzettende aardige eigenaren, die zeer behulpzaam zijn. Geweldig mooi uitzicht en natuurlijk super als beginpunt voor de beklimming van de Col d'Aubisque. Minpuntje is, dat er geen restaurant op de camping of in de buurt

is evenals een behoorlijke supermarkt.

Gereisd met partner in juni 2014

Een plek om zeker terug te keren

Suzanne
4-7-2014

Deze camping heeft alles wat we nodig hadden. Zeer mooie en verzorgde plaats met een fantastisch uitzicht. Het is een nette, kalme camping voor de natuurliefhebber. Zeer behulpzame uitbaatster. Ik kreeg seffens alle info die ik nodig had.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azun Nature in Aucun , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azun Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.