Camping Domaine au Piet

Camping Domaine au Piet
8,9

6 tips over Camping Domaine au Piet

Joris, 11-8-2015

Het is soms even rijden maar er zijn volop leuke en interessante bezienswaardigheden in de omgeving zoals:

- weekmarkt in Samatan (iedere maandagochtend)

- Lourdes

- Pic du Midi (op > 2800 meter hoogte, prachtig uitzicht over de Pyreneeën)

- Toulouse (een hele leuke, charmante stad)

- Cité de l'espace in Toulouse (mooi park over ruimtevaart)

- Rondleiding bij de Airbus fabrieken

- Carcassonne

- In het dorpje Montblanc heeft de familie Bassetto een eendenboerderij (met heerlijke producten :-)

RJC, 9-8-2015
klimpark in Rieumes (Tepacap), eten bij Jeanne la fermiere in Riolas, Pyreneeën Réserve Naturelle du Néouvielle bij Saint-Lary-Soulan. verder is de Karsten tent niet heel groot dus voor "glamping" gasten minder geschikt. IJskast in tent doet het zeer goed. Als je wilt meesten met buffet moet je vooruit plannen (1-2 dagen tevoren opgeven), anders is er geen plek. Buffet is goed en lekker maar niet heel goedkoop.
Rensjes, 7-9-2014
Toulouse is een prachtige en gezellige stad op een uurtje rijden. Veel leuke straatjes met mooie oude huizen en veel cultuur. Ook Carcassonne vonden wij erg mooi, wel toeristisch maar een prachtig kasteel. Onze kinderen willen nog heel graag naar het space center bij Toulouse.

ellen en Jaap, 1-9-2014
de markt op maandag in Samatin en de brocante in het dorp zelf
Mark, 25-8-2014
Belangrijk om te weten, er is veel te doen in de omgeving maar daar moet je wel wat verder voor rijden, je zit al snel 1 tot 1,5 uur in de auto. Wij zijn o.a. bij Cirque de Gavarnie geweest. Ruim 2 uur rijden maar geweldig mooi. Ook Toulouse moet je zeker niet laten schieten en de kinderen waren helemaal weg van de ezelboerderij (Asinerie d'Embazac)
Paul, 18-8-2013
Een bezoek aan de markt in Samatan op maandag is zeker de moeite waard of een van de gezellige rommelmarkten op zondag in een van de dorpjes in de buurt.