Reviews over Auch

Om stil van te worden

Gea
    23-8-2018

Wat een geweldige plek.!!

We komen al heel wat jaren in Frankrijk maar deze camping staat wel voor ons in de top 3.

Het uitzicht de ruime plekken de rust het sanitair de vriendelijke eigenaars de omgeving het heerlijke weer het fijne zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan!! Niet aarzelen gewoon naar toe gaan op deze plek in Zuid Frankrijk!

Fantastische uitzicht heerlijk tot rust komen

Suzanne
    9-7-2018

Het uitzicht is fantachtisch! Vriendelijke mensen met goede dosis humor. Heerlijk zwembad. En alles is netjes en schoon.

Ruime plekken.

heerlijk

Freek en Inge
    13-5-2018

Dit is zo’n camping waar het in het echt nog mooier is als op de foto’s, terwijl je vooraf denkt dat het eigenlijk zo mooi niet kan zijn.

Ontspanning!

Viktor en Amande
    15-10-2017

Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, prachtig uitzicht, ruime plekken, rust en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Elke dag een briefje bij het brood met hierin het weerbericht en wat er die dag in de omgeving allemaal te doen is. Geweldig!

Jan en Rita Groenewoud
    20-8-2017

Wij hebben 4 weken genoten op deze prachtige camping. De plek was ruim, schoon en het uitzicht was buitengewoon mooi. Danny en Larissa zijn uiterst gastvrij. Wij voelden ons zeer gewenst.

Auch scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews