Vakantiehuis Ferme Beauregard les Pyrénées

94 reviews over Vakantiehuis Ferme Beauregard les Pyrénées in het Nederlands

TOP!!

Petra en Bart
25-8-2017

Prachtige locatie, super vriendelijke gastheren, fantastisch eten...gewoonweg TOPVAKANTIE!!

Mooie plek, veel te zien in de omgeving. Aantrekkelijke locatie voor een actieve vakantie. Mooie gite met goed sanitair. Gastvrije eigenaren welke niet overheersend aanwezig zijn, maar bereikbaar zijn wanneer je hen nodig hebt. En zeer lekker kunnen koken.

Nog steeds de moeite waard om er te ontspannen

Jan Nagelmaker
5-8-2017

Wat is absoluut goed, De ontspannen sfeer, de uitstekende verzorging, de persoonlijke aandacht voor iedere gast, het heerlijke eten, Ze zijn iedere keer in staat een sfeer te creëren waarbij iedereen zich welkom voelt.

SUBLIEM !

fam Giepmans
26-7-2017

Als voorbeeld om dit kader te vullen staat;

"Wat moeten mensen echt weten voordat ze hier naar toe gaan?"

.......ik wil de mensen meegeven dat er 'n enorm groot risico bestaat dat als je er eenmaal bent, je dan niet meer wilt vertrekken en als dat dan toch is gelukt om dan vervolgens minimaal 1x per jaar terug te willen keren; u bent dus gewaarschuwd!

Wij zijn gelukkig ten prooi gevallen aan dit virus en besmetten er anderen héél graag mee!

(zie onze eerdere uitgebreide recenties)

Ferme Beauregard is ook 'n prima "uitvalsbasis" voor motorritten; wielrenners en wandelaars.

Leuke dorpjes in de nabije en wijde omgeving met magnifieke (auto)ritten ernaar toe door het prachtige glooiende landschap.

Wij wensen alle komende gasten net zulke heerlijke verblijven toe als die van ons.

Het geweldige en behulpzame GastStel Mitzi & PP Parmentier zal er zeker voor zorgen dat u niets tekort komt!

Fons en Gea van Dijk
25-7-2017

Vanaf aankomst direct een warm thuisgevoel, ook voor onze Labrador. Een locatie met een prachtig uitzicht en een keuken, was top! Mitzi en Peter Paul, die een extra ster waard was. Verder was goed vertoeven in het riante zwembad. Alles klopte gewoon en zeker de avonden met de andere gasten waren heel gezellig. Een echte aanrader.

Het is daar geweldig en een mooi uitzicht

Nico Verhaar
8-1-2017

Wij vinden alles geweldig

Heerlijk

van Zwienen
7-1-2017

Mooie locatie. Schoon en heerlijk eten.

Oude reviews (archief)

Pure Verwennerij!

yvonne Bloem
3-9-2016

Voor het eerst zonder de kinderen op vakantie, de hond wilde nog wel mee.

We zijn er een week geweest en we hebben enorm genoten. Heerlijke ruime kamer, elke ochtend een ontbijtje met een prachtig uitzicht, ruime tuin waarin voor iedereen een privé plekje te vinden is ( in de schaduw onder de notenboom is een aanrader!), elke avond een tafel vol gezelligheid en heerlijke gezonde maaltijden met veel producten uit de streek, lekker kopje koffie,een wijntje of een broodje tussendoor. Hier valt echt niets meer te wensen. Bovenal zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch! 5 dagen heerlijk verwend.

Astrid Hennissen
2-9-2016

Wij verbleven met onze 2 jongsten (17 & 15 jaar) in de familiekamer. Prima verzorgd met nieuw schoon sanitair en dagelijks schone handdoeken. Gezellig, lekker ontbijt. Dagelijks kon je doorgeven of je 's avonds wilde meeëten. Na te hebben meegegeten op onze eerste avond, hebben we dat steeds gedaan. Heerlijk, dagelijks een ander menu, voor elk wat wils, met zijn allen aan één grote tafel. Pure verwennerij. Ook fijn omdat het dichtstbij gelegen dorp al gauw ca. 10 km verderop ligt. Nu kon je relaxed je bed in rollen.

Zeer proper en vriendelijke mensen!!!

Kees en Karin Okhuysen
31-8-2016

Nogmaals, alles was zeer goed! Vriendelijke ontvangst waarbij je je meteen op je gemak voelt.

De kamers waren heel goed verzorgd, ruim en heel proper.

Groot zwembad.

Elke ochtend een heerlijk ontbijt, elke avond lekker eten, table d'hote.

Paul en Mitzi zijn heel gastvrij, zo vriendelijk!

Twee rustige schatten van honden die niemand tot last zijn!

Nu moeten we ook vertellen wat we niet goed vonden.... niets meer te zeggen dus, haha.

We gaan hier zeker terug!

Het was top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferme Beauregard les Pyrénées in Artigat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferme Beauregard les Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferme Beauregard les Pyrénées scoort een 9.57 uit 10 op basis van 96 reviews.