Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées

109 reviews over Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées

• 2019
    10Wim en Yvonne10-03-2019

Verrassende plek!

Een vakantie in maart om nooit meer te vergeten. Een heerlijk plek om een weekje bij te komen van alle drukte van thuis. Volledig los van alle beslommeringen en genieten van de omgeving, het uitzicht op de besneeuwde bergen en het lekkere weer. Een aanrader !

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Irene Buskens en Huub Caris09-02-2019

Om met veel plezier op terug te kijken.

Dat je echt verwend wordt, in de watten wordt gelegd en als vrienden worden behandeld. Je voelt je er thuis.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Jan Nagelmaker09-02-2019

Het verveelt nooit om hier te genieten van rust.

Voor de zesde keer zijn we hier geweest. Waarom? Omdat het nooit verveelt. Omdat Peter Paul en Mitzi je echt laten genieten van zowel het gastheerschap als hun voortreffelijke maaltijden. Niets lijkt hun te veel om het jouw als gast naar het zin te maken. Een prima zwembad van 12 bij 6 meter 1.50 diep. Prima voor een frisse zwempartij in de ochtend. Een ontbijt erna die meer op een Europees ontbijt lijkt als op de Franse koffie plus croissant. De kamers zijn ruim en allemaal op de begane grond. Je stapt de deur uit en het uitzicht is adembenemend. De grote tuin met daar achter het uitzicht op de Pyreneeën. De mooie omgeving maakt een auto wel noodzakelijk. Mirepoix met zijn markt op maandagochtend Saint Girons op zaterdag. Mas d Azil. Foix. Andorra en nog veel meer. Ons schema was 8.30 ontbijten om 09.30 vertrekken voor dagtocht. 16.30 of later weer terug. Zwemmen en even lezen bij het zwembad daarna apero en heerlijk diner.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Suzy08-02-2019

Aanrader!

Op weg naar de Pyreneeen is dit onze vaste stop. Een week heerlijk verwend worden, lekker uitrusten en de benen laten wennen aan het (race)fietsen in de bergen. Super start van onze vakantie! Heel gezellig om samen te eten en contact te krijgen met de andere gasten.

Gereisd met partner in september 2017

• 2018
    10Leendert Baris22-08-2018

Fabeltastich

Wij - Annet en ik - hebben tijdens onze 'Verwenweek' (zie de website) een heerlijke tijd gehad. Lekker gegeten, geborreld, gewandeld, van het fenomenale uitzicht en de rust genoten en bijgekletst. Wat was niet 'goed'? Nou ja, het weer was voor verbetering vatbaar. Verder niets te wensen.

• 10Theo en Ina15-07-2018

Zeer relaxte verwenarrangement in mooie omgeving!

We hadden een verwenarrangement geboekt voor een week en zijn hartelijk ontvangen met een welkomsdrankje en hapje. Iedere dag een heerlijk ontbijt met af en toe een wandeling voor het ontbijt en iedere avond een gezellig samenzijn voor een aperitief en aansluitend een heerlijk drie-gangen menu. Iedere dag was het menu een verrassing en geen een keer hetzelfde. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Dagjes uit naar Andorra en het ontdekken van de prachtige omgeving met de routekaarten van PP en Mitzi. Het uitzicht was fantastisch en genieten van de rust aan het zwembad. Diverse leuke markten in Mirepoix en St Girons, wat echt de moeite waard is. Mitzi en PP zijn een geweldige gastvrije stel Al met al een fantastische week.

• 10Lindsay15-07-2018

Geweldig, echt DE ontdekking in de Pyreneeen!!

We wonen zelf in Frankrijk, maar dit stuk kenden we nog niet. Maar wat een openbaring: een geweldige plek in een prachtige omgeving en dat uitzicht op de Pyreneeen!!! We hadden 3 dagen geboekt, en ook alle dagen meegegeten, wat fijn dat dat kan! Volgende keer gaan we echt voor de 'Verwenweek'! A la prochaine!

• 9Natascha13-07-2018

Geweldig!

Het is een heerlijke plek, rustig en gezellig. Gastvrije eigenaars die ook nog eens fantastische maaltijden verzorgen. We hebbengenoten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Jenneke en Herman13-07-2018

Topplek met prachtig uitzicht!

Héérlijke week gehad in de zeer ruime gastenkamer Beauregard! Na vorig jaar een week in de gîte La Tulipe te hebben doorgebracht hadden we nu het verwenarrangement in een gastenkamer geboekt. Dus elke ochtend een uitgebreid ontbijt en ‘s avonds een verrukkelijk 3-gangendiner aan de gezellige grote tafel met de andere gasten. Mitzi en Peter Paul zijn gezellige mensen, goede koks, de kamer werd elke dag gedaan, ik zou niet weten wat voor negatief punt ik zou kunnen bedenken. Goede uitvalsbasis voor tochten in de interessante omgeving. Dat wij weer terug gekomen zijn dit jaar zegt eigenlijk al genoeg. Nóg een pré: ook onze hond was welkom!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Suzy Schlangen13-07-2018

Heerlijke verwennerij, lekker decadent op vakantie

Echt een hele mooie locatie met veel (race)fiets en wandel mogelijkheden. De eigenaren zijn zeer attent en het eten is geweldig! Het zwembad is precies groot genoeg voor het aantal gasten (wij komen er al jaren in september) en je kunt er genieten van het prachtige uitzicht op de Pyreneeën in de verte.

Gereisd met partner in september 2016

12 tips over Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées

• Corry de Kip en Ineke Veldhuis, 03-07-2013 Rapporteren

Carcassone de moeite waard. Na enig klimwerk vind je bovenaan een klein stadje met alles d'r op en d'r an, zoals winkeltjes en gezellige terrassen. Verder is de natuurlijke tunnel bij Mas-d'Azil de moeite waard, je kunt er een prachtige wandeling maken langs watervallen, die door de tunnel lopen. Ook leuk: een boottochtje door de ondergrondse grot van Labouiche, echt spectaculair, maar je moet wèl goed ter been zijn.

• Wilma , 03-05-2014 Rapporteren

Boek gelijk voor alle dagen avondeten erbij, niet alleen gezellig maar ook geweldig lekker!!!!

• M.G. de Bruijne, 10-05-2013 Rapporteren

De tip die wij hebben, voor deze locatie, als je echt van rust houd moet je hier naar toe gaan. Mooie oude steden, een aanrader de middeleeuwse stad Carcassonne

0 vragen over Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées

Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées info