Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées
9,6

103 reviews over Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées in het Nederlands

Zeer relaxte verwenarrangement in mooie omgeving!

Theo en Ina
15-7-2018

We hadden een verwenarrangement geboekt voor een week en zijn hartelijk ontvangen met een welkomsdrankje en hapje. Iedere dag een heerlijk ontbijt met af en toe een wandeling voor het ontbijt en iedere avond een gezellig samenzijn voor een aperitief en aansluitend een heerlijk drie-gangen menu.

Iedere dag was het menu een verrassing en geen een keer hetzelfde.

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Dagjes uit naar Andorra en het ontdekken van de prachtige omgeving met de routekaarten van PP en Mitzi. Het uitzicht was fantastisch en genieten van de rust aan het zwembad. Diverse leuke markten in Mirepoix en St Girons, wat echt de moeite waard is.

Mitzi en PP zijn een geweldige gastvrije stel

Al met al een fantastische week.

We wonen zelf in Frankrijk, maar dit stuk kenden we nog niet. Maar wat een openbaring: een geweldige plek in een prachtige omgeving en dat uitzicht op de Pyreneeen!!! We hadden 3 dagen geboekt, en ook alle dagen meegegeten, wat fijn dat dat kan! Volgende keer gaan we echt voor de 'Verwenweek'! A la prochaine!

Geweldig!

Natascha
13-7-2018

Het is een heerlijke plek, rustig en gezellig. Gastvrije eigenaars die ook nog eens fantastische maaltijden verzorgen. We hebbengenoten!

Topplek met prachtig uitzicht!

Jenneke en Herman
13-7-2018

Héérlijke week gehad in de zeer ruime gastenkamer Beauregard! Na vorig jaar een week in de gîte La Tulipe te hebben doorgebracht hadden we nu het verwenarrangement in een gastenkamer geboekt. Dus elke ochtend een uitgebreid ontbijt en ‘s avonds een verrukkelijk 3-gangendiner aan de gezellige grote tafel met de andere gasten. Mitzi en Peter Paul zijn gezellige mensen, goede koks, de kamer werd elke dag gedaan, ik zou niet weten wat voor negatief punt ik zou kunnen bedenken. Goede uitvalsbasis voor tochten in de interessante omgeving. Dat wij weer terug gekomen zijn dit jaar zegt eigenlijk al genoeg. Nóg een pré: ook onze hond was welkom!

Heerlijke verwennerij, lekker decadent op vakantie

Suzy Schlangen
13-7-2018

Echt een hele mooie locatie met veel (race)fiets en wandel mogelijkheden. De eigenaren zijn zeer attent en het eten is geweldig! Het zwembad is precies groot genoeg voor het aantal gasten (wij komen er al jaren in september) en je kunt er genieten van het prachtige uitzicht op de Pyreneeën in de verte.

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving

Yp en Bianca
13-7-2018

Gastvrij ontvangst door Mitzi en Paul met respect voor een ieders privacy. Je kunt bij hen een kamer of een gite huren. Indien gewenst kan je bij het avondeten aansluiten. Gezellig aan een lange tafel, binnen of buiten. Goede koks en een geweldig uitzicht op de Pyreneeën. Echt een aanrader als je een weekje ‘ontzorgd’ wilt worden.

Een geweldige locatie, TOP en zeer gastvrij!!

Luc de graaf
13-7-2018

We vonden het echt geweldig, wat een prachtige plek in de Pyreneeën. We hebben gebruik gemaakt van het verwenarrangement, één week echt verwend en eigenlijk veel te kort om deze mooie omgeving te leren kennen. En helemaal bij Ferme Beauregard, wat hebben we genoten. Lekker eten! Bedankt Mitzi en Paul

TOP!!

Petra en Bart
25-8-2017

Prachtige locatie, super vriendelijke gastheren, fantastisch eten...gewoonweg TOPVAKANTIE!!

Mooie plek, veel te zien in de omgeving. Aantrekkelijke locatie voor een actieve vakantie. Mooie gite met goed sanitair. Gastvrije eigenaren welke niet overheersend aanwezig zijn, maar bereikbaar zijn wanneer je hen nodig hebt. En zeer lekker kunnen koken.

Nog steeds de moeite waard om er te ontspannen

Jan Nagelmaker
5-8-2017

Wat is absoluut goed, De ontspannen sfeer, de uitstekende verzorging, de persoonlijke aandacht voor iedere gast, het heerlijke eten, Ze zijn iedere keer in staat een sfeer te creëren waarbij iedereen zich welkom voelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées in Artigat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ferme Beauregard les Pyrénées scoort een 9.62 uit 10 op basis van 103 reviews.