Reviews over Artigat

Fabeltastich

Leendert Baris,
    22-8-2018

Wij - Annet en ik - hebben tijdens onze 'Verwenweek' (zie de website) een heerlijke tijd gehad. Lekker gegeten, geborreld, gewandeld, van het fenomenale uitzicht en de rust genoten en bijgekletst.

Wat was niet 'goed'? Nou ja, het weer was voor verbetering vatbaar. Verder niets te wensen.

Heeerlijk!

Margot,
    17-8-2018

Een heerlijke plek! Grote schaduwrijke plek voor onze tent, prima sanitair, ruimte genoeg voor de kids om te spelen, overal zijn speelplekken, soms verstopt, dus extra spannend. De Bakkers zijn heel vriendelijk, relaxed en gastvrij en (bijna) alles mag. S avonds met zijn allen verstoppertje spelen, vuurtje stoken op de vuurplaats en de knutselclub een paar keer per week.... de kids vonden alles geweldig. En wat zijn we allemaal lekker uitgerust!

Zeer relaxte verwenarrangement in mooie omgeving!

Theo en Ina,
    15-7-2018

We hadden een verwenarrangement geboekt voor een week en zijn hartelijk ontvangen met een welkomsdrankje en hapje. Iedere dag een heerlijk ontbijt met af en toe een wandeling voor het ontbijt en iedere avond een gezellig samenzijn voor een aperitief en aansluitend een heerlijk drie-gangen menu.

Iedere dag was het menu een verrassing en geen een keer hetzelfde.

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Dagjes uit naar Andorra en het ontdekken van de prachtige omgeving met de routekaarten van PP en Mitzi. Het uitzicht was fantastisch en genieten van de rust aan het zwembad. Diverse leuke markten in Mirepoix en St Girons, wat echt de moeite waard is.

Mitzi en PP zijn een geweldige gastvrije stel

Al met al een fantastische week.

Geweldig, echt DE ontdekking in de Pyreneeen!!

Lindsay,
    15-7-2018

We wonen zelf in Frankrijk, maar dit stuk kenden we nog niet. Maar wat een openbaring: een geweldige plek in een prachtige omgeving en dat uitzicht op de Pyreneeen!!! We hadden 3 dagen geboekt, en ook alle dagen meegegeten, wat fijn dat dat kan! Volgende keer gaan we echt voor de 'Verwenweek'! A la prochaine!

Geweldig!

Natascha,
    13-7-2018

Het is een heerlijke plek, rustig en gezellig. Gastvrije eigenaars die ook nog eens fantastische maaltijden verzorgen. We hebbengenoten!

Artigat scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews