Sorteren

Reviews over Artigat

Ferme Beauregard ligt op een geweldige plek.

Klaas de Vries
    3-7-2015

Het dorp is echt klein en echt Frans, eromheen liggen leuke plaatsen in nog een geweldige natuur. De plek waar de Ferme Beauregard is gevestigd is prachtig. Je kunt zwemmen in het zwembad en kijken naar de Pyreneeën. Echt een aanrader!!

Artigat rustiek maar erg rustig

Emile
    24-8-2014

Artigat en een aantal andere dorpjes zijn leuk om te bekijken maar bruisen niet van het leven. Je kunt merken dat deze regio niet zo toeristisch is. Dat is ook fijn, maar je moet je bijv. wel realiseren dat het niet wemelt van restaurants en winkeltjes in de directe omgeving. Maar je bent hier ook voor de rust en de natuur en die is er genoeg!

Fantastische omgeving

JOOP
    13-6-2014

Zeer mooie omgeving met prachtig uitzicht op de Pyreneen.

Centrale plaats om veel te bekijken.

Jan Nagelmaker
    4-6-2014

Mirepoix met zijn markt op maandag, Carcassonne met zijn La Cite, Ax le Therme met zijn warmwaterbronnen. St. Girond met zijn markt op zaterdag. Het is maar een kleine greep uit alles wat met een auto prima te bezichtigen is. Je kan er makkelijk veertiendagen verblijven en op het eind tegen elkaar zeggen: "Volgende keer gaan we de rest bekijken" !

Artigat scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews