Camping Mialanne

Laatste review

Heerlijke, gastvrije camping

Elizabeth,
25-1-2016

Mialanne is een fantastische camping. De eigenaren zijn hartelijk en gastvrij, het sanitair is superschoon, de plaatsen ruim en het uitzicht is prachtig. In mijn jeugd ben ik hier regelmatig geweest. Voor het eerst in ruim 10 jaar ben ik er weer geweest en het is nog steeds dezelfde heerlijke camping die ik me herinnerde.

1 review over Camping Mialanne in het Nederlands

Heerlijke, gastvrije camping

Elizabeth
25-1-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mialanne in Arrens Marsous , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mialanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.