We hebben een aantal aanbieders voor Arreau voor je op een rij gezet:

Reviews over Arreau

Fantastisch verblijf op municipal Arreau

Fam. Janssen,
    31-8-2017

Jammer dat ik de camping niet kan beoordelen want die was voor ons perfect. Erg rustig in hoogseizoen,Vooral Fransen en dat is leuk want dan voel je je weer echt op vakantie. Wel verouderd maar schoon sanitair (tip:gebruik het invalide toile) In de ochtend komt een bakkertje. Rustig zwembad. 21 euro in hoogseizoen. In Arreau wat mooie gebouwen en avondmarkt. Verder weinig te doen,om 21.30 zit alles al dicht. De omgeving is super mooi,Aspin, Tourmalette, Pereysourde etc. Een waar paradijs voor wielrenners en motorrijders. Je zit ook zo in Spanje! Zeker aan te raden voor rustzoekers en mensen die een eenvoudige camping prima vinden.

Gereisd met partner in juli 2017
Arreau scoort een 8,9 uit 10, op basis van 5 reviews