Camping L'Ideal

8.7Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Arras en Lavedan

Op vakantie geweest naar L'Ideal?

8.7Fantastisch

• 9Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping L'Ideal

• 5Fam. vB (6 pers. in familietent + bijzettent)20-08-2017

Rustige, redelijke camping, geen 3-sterren

Mooi onderhouden terrein met mooie ligging en redelijke plekken voor tenten, caravans en campers. Grote en kleine trampoline, jeu de boulesbaan, klimtoestellen, schommel en tafeltennistafel. Zwembad (niet overdekt of verwarmd), wel van redelijk formaat en daarnaast nog een kinderbadje. Wat ons tegen stond was de matige verlichting op de camping, geen waterpunten buiten de sanitairgebouwen en de overmaat aan regels op de camping. Na 22.00 uur ging het licht uit in de sanitairgebouwen (slechts een spaarzaam lampje dat je niet echt helpt bij het toiletbezoek in de avond of nacht) en was het officieel ook verboden om te douchen. Erg vroeg vonden wij en erg oncomfortabel. Daarbij was er bij het douchen weinig leidingdruk (als iemand een toilet doorspoelde viel de druk weg). Op het terrein zelf was er sprake van matige verlichting op de looppaden. Onfris was ook de niet afgeschermde spoelplaats voor de chemische toiletten voor caravans en campers, direct naast de ingang naar de afwas-/wasvertrekken (vaiselle/lavage). Al met al een redelijke camping, maar zeker geen 3-sterren en daarmee ook het gevraagde tarief niet waard. Volgende keer zoeken we een ander plekje. Die zijn er zeker te vinden in dit mooie gebied!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6FreeAbbing04-11-2013

Hier gaan wij niet opnieuw naar toe

Wij hebben met een tent op deze camping gestaan in de derde week van juni 2013. De waren de derde bezette campingplek van dat jaar. Zwembad nog gesloten. Gelukkig maar, want in en om het zwembad gelden zoveel geboden en verboden, dat je de lust wel vergaat. Het toiletgebouw was slechts gedeeltelijk open. Verlichting en waterstromen waren ergerlijk kort afgesteld. De eigenaresse was nogal nors en niet erg vriendelijk. Veel last gehad van herrie op de camping door werkzaamheden met tractor, grasmaaiers en bosmaaiers. We hebben geen goede herinneringen aan deze camping en komen hier niet nogmaals. We hebben hier het noodweer van juni 2013 meegemaakt. Overal routes barrees, inondations en deviations. Veel plekken die we wilden bezoeken waren daardoor onbereikbaar. Daarom gaan we in 2014 opnieuw naar dit gebied, maar niet naar deze camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013