Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Les Trois Vallées

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Trois Vallées voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 95 reviews
+53

8.6FantastischScore uit 95 reviews
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Les 3 Vallées kun je zowel in de zomer als in de winter genieten van een kampeervakantie. Overnachten doe je hier in een huuraccommodatie of met de tent of caravan. Geniet dan ook zeker van het luxe sanitair. Het zwembad heeft leuke glijbanen en een lazy river. Gelegen nabij de pistes en zeer geschikt voor wandeltochten in de omgeving.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

95 Reviews over Yelloh! Village Les Trois Vallées

• 9Peter19-08-2022

Geweldig

Geweldige camping. Met caravan gestaan op kampeerplaats. Camping is supermooi onderhouden, sanitair is prachtig, personeel is overal en altijd vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is overweldigend en er is zó veel te doen en te zien! Kan werkelijk geen minpunten bedenken, 2 1/2 week is te weinig om alles hier te zien en te doen, daarom meteen voor volgend jaar geboekt

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sandra de Jong03-08-2022

Super camping

8 jaar geleden voor het eerst week geweest met 2 in tent. Nu met gezin met 2 kids (bijna 3 en bijna 5). Dit keer in stacaravan van Roan. 2 fijne weken gehad. De airco in de stacaravan was een must. Zo kon de jongste toch een middagslaapje doen op een warme dag. Gratis leenfietsjes die Roan aanbiedt waren ook een succes. Zwembad fantastisch mooi, voor alle leeftijden. Sanitair ook luxe en schoon, maar nu vanwege de stacaravan niet veel gebruikt. Inderdaad mix van kampeerplaatsen en accomodaties. Voor ons geen probleem. De oudste vond de minidisco geweldig. Inderdaad in het Frans maar de dansjes worden voorgedaan en kon ze goed nadoen. Overige animatie geen gebruik van gemaakt. Verder prachtige omgeving, leuk paardgereden bij Le Bourdalat en Hautacam op met de racefiets, top! Ook leuke rodelbaan op Hautacam. Wij zaten aan de drukke weg, valt mee. Minpunten: Roan zit helemaal achterop (10 min lopen) en maar 1 speeltuin, bij de entree.

• 10Renate31-07-2022

Juweel van een camping!

Een juweel van een camping. Schitterend zwembad, mooie cocktail bar, leuke sfeervolle brasserie en schitterend luxe sanitair. Dat laatste nog nooit zo mooi gezien!! Ook voor de kids (jong en oud) genoeg te doen en te beleven. Zeker de schuimparties blijven ze bij. Voor de oudere kids is er ook disco zwemmen op bepaalde avonden in het overdekte warme bad. Argeles-Gazost ligt erg centraal en er is in de omgeving veel te beleven. Vanaf de camping kun je lopend naar het centrum en de bakker en supermarkt.

Puntjes ter aandacht: - Er loopt idd een drukke weg langs de camping. Toch in de nacht hoor je die zelden. - Wc papier niet aanwezig in de hokken, dus met de rol onder de arm. - de animatie is echt alleen in het Frans. Het was super leuk, maar sommige dingen voor de kids echt niet te begrijpen.

• 9Stephanie18-07-2022

Fantastisch!

Wat hebben wij een heerlijke week gehad op deze camping. Geboekt via Roan, een aardige host en een zeer nette stacaravan. Alles is goed verzorgd, zwembad echt heerlijk. Leuk voor groot en klein. De stacaravans en campingplaatsen wel wat kort op elkaar maar voor ons geen probleem. De omgeving is echt prachtig! Lac du Gaub, grotten van Bétharram , Lourdes en de dierentuin aan de overkant van de weg! Allemaal de moeite waard om te bezoeken. Eigenlijk was achteraf een week te kort. Wij komen zeker nog eens terug. Enige minpuntjes waren dat de afhaalmaaltijden pas vanaf 19:00 waren en alle animatie in het Frans. Wel fijn dat het geen camping was vol met NLers.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Sanne10-07-2022

Nette camping, mooi zwembad maar paar minpuntjes

Allereerst de camping zelf, deze is echt ontzettend netjes verzorgd en mooi ingedeeld. Zwembad is ook goed, voldoende ligplek en leuk dat er verschillende baden zijn met verschillende temperaturen.

Wij zijn voorafgaand aan de zomervakantie geweest, er bleek een evenement te zijn (team Westland). Hoewel het mooi is dat ze deze klim doen voor een goed doel, vind ik het niet kunnen dat de camping daardoor faciliteiten sluit voor hun andere gasten. Snack en pizzeria waren een dag of 5 gesloten. Ook werden we elke ochtend om 7.15 gewekt. We konden hier weinig van zeggen omdat het net na verlopen stiltetijd was, maar voor ons vervelend in de vakantie. We zijn ook iets eerder weggegaan.

Omgeving is overigens prachtig, bezoeken pic du midi is een aanrader.

Camping heeft geen supermarkt, maar je kan in de ochtend wel brood kopen. Supermarkt wel in de buurt.

We hadden wel erg veel last van vliegen.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Fam. De Graaff18-04-2022

Super de luxe camping

Camping met prachtige zwembaden, goede restaurants en schitterend sanitair. In het voor- en na seizoen heel voordelig kamperen. Nadeel was afwezigheid van toiletpapier. In het na seizoen zijn de plaatsen ruim genoeg (onze caravan is 8.20 lang) voor caravan, luifel en auto. Wanneer je aan de wegkant van de camping zit is er beetje overlast van het verkeer. De omgeving is voor fanatieke fietsers en wandelaars perfect. Aanraders voor wandelingen is Cirque de Gavernie en Pont d’Espagne. WiFi is prijzig en werkt zeker niet op de plaats.

• 7Elly14-08-2020

Massaal en ongezellig

Een prachtig zwembad en schitterend sanitair en prettig en vriendelijk personeel maar wat ons betreft geen aanrader. Kleine plekken zonder privacy, wachtrijen bij de douche, ivm covid veel te druk in t zwembad, geen toiletpapier, massaal en duur, veel te veel huisjes, geen kampeergevoel, dure wifi die niet op de plek werkt

• 9Familie Burger08-08-2020

Erg mooi onderhouden en nette luxe camping

Erg mooie en super netjes onderhouden camping. Het zwembad met de vele glijbanen vonden de kinderen fantastisch. De douche ruimtes zijn mooi en erg ruim. Verder zijn ze erg schoon en zelfs voorzien van een regen- en handdouche. De plekken voor de tent waren qua grootte prima. Verder hebben ze ook een groot en mooi aangelegde speelgedeelte voor kleine kinderen. Bij de receptie zijn we erg goed geholpen door een medewerker die perfect Engels sprak. Een grote supermarkt was op nog geen paar minuten rijden. Als hardlopers maakte we gebruik van de 17 km lange fietspad die langs de camping loopt. Iedeaal om rustig je km's te lopen, zonder hinder te hebben van autos. Ook wel handig, het is redelijk vlak. Het pad is een omgeturnde oude spoorlijn. De camping ligt midden in de Pyreneeen, dus het uitzicht vanuit je tent is erg mooi. Tenslotte is er een hoop te doen in de buurt. Zo hebben wij een goed georganiseerde canyoning trip gemaakt (geboe

• 8Mirjam28-08-2019

Ultieme rust en voor de kids voldoende plezier

Geweldige camping op een prachtige plek, omgeven door bergen. Het zwembad was erg mooi, de glijbanen deden wel pijn aan je rug. Op een band glijden dan maar. De hele camping was mooi en goed verzorgd, met bloeiende bloemen en bomen. Het is dan ook wel een dure camping, vooral als je een mobile home huurt. De omgeving is ook leuk, vooral de bergen maar ook een leuk klimpark in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Manon4007-08-2019

Mooie en schone camping

Mooie camping, niet al te groot. Mooie zwembaden. Heel mooi sanitair...geen wc papier bij de wc's , dus zelf met de rol over de camping.. Nadeel...na 22.30 doen ze de douches en wc's op slot..er zijn dan maar 2 wc's open..beetje vreemd. Dorpje is lopend te doen.. het restaurant is goed bij de receptie..(niet die andere massale eetzaal). Mooie vakantie gehad!!

Camping Yelloh! Village Les Trois Vallées info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar