Camping Yelloh! Village Le Lavedan

Camping Yelloh! Village Le Lavedan

8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Argeles Gazost

Op vakantie geweest naar Yelloh! Village Le Lavedan?

8Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Lavedan voor je op een rij gezet:

Meer camping info

9 reviews over Camping Yelloh! Village Le Lavedan

• 2018
    9Mirjam10-08-2018

Zeker een aanrader

Hele leuke, kleine camping. Enthousiaste en betrokken medewerkers. Restaurant en Bar zijn leuk met normale campingprijzen. Winkeltje heeft voldoende. Animatie is er niet veel, maar voldoende (Franstalig) Wij vonden de plekken klein (vouwwagen, twee kleine tentjes en de auto en dan was het bomvol), maar de sfeer maakte dat goed. We stonden er 4 dagen, hadden nog enkele dagen langer willen blijven, mar dat kon helaas niet. Genoeg te doen in de omgeving. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad en de speeltuin, onze oudste (15) had niet echt aansluiting. Sanitair meer dan prima in orde. Rust in de avond. Tip: vraag om plek 20, die is wat groter en anders de plekken die wat verder van de weg afliggen (zie plattegrond). Verder zouden wij deze camping zeker aanraden aan vrienden, vooral met wat jongere kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Anoniem08-08-2018

Leuk zwembad, ligging minder.

Als je de camping op komt rijden geeft het meteen een fijne uitstraling. De plekken zijn iets minder, sanitair is wel goed. Het personeel is vriendelijk. De ligging is iets minder je hebt een fiets nodig, maar die worden niet verhuurd, en de bus rijd ik de twee uur. Het zwembad is heel leuk voor kinderen vooral de glijbanen. Er is een restaurant met regelmatig maar een menu, dan kan je niks anders bestellen dat is minder.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10RHG Beijen23-07-2017

Gastvrij, gunstige ligging, schoon sanitair.

Wij verbleven er 3 weken, net voor aanvang hoofdseizoen. Rustige camping met gunstige ligging voor dagtripjes naar de Pyreneeën en Lourdes. Supermarkten op korte afstand. Bijzonder schoon en verzorgd sanitair. Lekker zwembad,wordt in 2018 geheel vernieuwd. Veel Franse gasten, slechts een enkele buitenlander (België, Ned, Ierland). Veel animatie; tafeltennis-, darts- en petanquetoernooi, bingo. 2x per week Soirree (eten met muziek). Camping ligt aan doorgaande weg, waar overdag lokaal en toeristisch verkeer is, maar dit hebben wij niet in het geheel niet als hinderlijk ervaren. De hoofdroute loopt Lourdes-Pyreneeën loopt er niet langs. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en overwegen om volgend jaar weer terug te keren.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Dirk21-08-2016

geen rustige camping

Het is een aardige camping met goed en schoon sanitair, speeltuintje en simpel zwembad. De camping (huisjes staan er verder vanaf) ligt helaas aan een drukke weg, plaatsen dicht bij de weg horen dit goed. Er wordt regelmatig (4x/week) een feest aan de bar georganiseerd (mosselen, karaoke, etc), de muziek staat dan keihard (voelt je luchtbedje trillen) tot 12:00 of 01:00 uur. Dus niet voor rustzoekers, wij zijn dan ook vertrokken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tonny Wolvetang31-01-2016

Fijne camping en mooie omgeving

Camping ligt op de aanlooproutes naar de mooiste dalen in de Pyreneeën. Sanitair is goed en verzorgd. Plaatsen niet te groot maar goed afgebakend. Enthousiaste campingleiding. Mooi zwembad en gezellige eetgelegenheid.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 7vanlemmen30-08-2011

verkeerslawaai!

Jammer dat camping aan doorgaande weg ligt, er is veel verkeerslawaai. De omgeving maakt echter veel goed; prachtig met veel mogelijkheden. Wij zijn hier een week geweest maar hadden graag langer in dit gebied gebleven. Zwembad is beperkt maar wel warm en meestal niet al te druk. De speciale avonden (paella, mosselen, torro) zijn leuk. Er zijn (gelukkig) zeer weinig Nederlanders.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Meijer20-08-2007

Gezellige camping, ligt centraal voor uitstapjes naar diverse kanten. Beheerder zeer goede entertainer. Geweldige omgeving. Leuk zwembad. Sanitair wordt vernieuwd.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2007

• 8r.Umbgrove22-08-2005

nadeel: de lichten in de toiletgebouwen gaan pas 's morgens om 8 uur aan, als je in de nacht naar het toilet moet is dat niet aangenaam

Gereisd in augustus 2005

Camping Yelloh! Village Le Lavedan info